Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #26 Skrevet 7. februar 2019 11 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har ganske dårlig råd nå har kun sosialhjelp å leve på. Har fått spørsmål om jeg kan sitte barnevakt imorgen å hadde da tjent 600 kr,penger jeg absolutt hadde trengt. Men mamma kunne ikke passe min sønn imorgen pga hun skal jobbe,å skal jeg ha han med så er vi ikke hjemme før 21.15 på en skoledag. Han er 7 år. Hadde dere sagt ja til sitte barnevakt likevel ettersom det er ett engangstilfelle? Eller sagt nei så han får nok søvn til skolen? Han legger seg 20.00 til vanlig men pleier å bruke en stund på å sovne. Anonymkode: 35183...286 Jeg blir så lei av pirkete folk som sier at det stritter mot loven, bare av en kveld. Gjør det magefølelsen din sier, og gå for den! Du skal jo bare sitte en kveld. Pengene er jo bare i hendene dine en liten stund, før de blir til klær. Hva er så galt med det? 7åringen din som ikke sovner med en gang heller, kan da umulig ha skade av å være opp litt lengre. Bare tenk på høytider også, som jul og nyttårsaften. Legges han 20:00 da også? Anonymkode: 1ddf2...38c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #27 Skrevet 7. februar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg blir så lei av pirkete folk som sier at det stritter mot loven, bare av en kveld. Gjør det magefølelsen din sier, og gå for den! Du skal jo bare sitte en kveld. Pengene er jo bare i hendene dine en liten stund, før de blir til klær. Hva er så galt med det? 7åringen din som ikke sovner med en gang heller, kan da umulig ha skade av å være opp litt lengre. Bare tenk på høytider også, som jul og nyttårsaften. Legges han 20:00 da også? Anonymkode: 1ddf2...38c Hehe nei men da er det ikke skole dagen etterpå Anonymkode: 35183...286
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #28 Skrevet 7. februar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hehe nei men da er det ikke skole dagen etterpå Anonymkode: 35183...286 Hehe... nei, men jeg antar du skjønte hva jeg mente 😅 Anonymkode: 1ddf2...38c
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #29 Skrevet 7. februar 2019 Det hadde jeg gjort ja. En gang rett før helg er innafor. Anonymkode: 83017...6a6
Yellow Brick Road Skrevet 7. februar 2019 #30 Skrevet 7. februar 2019 Vi er veldig lite nøye på leggetider, så lenge skolearbeid, skoledag og andre ting blir gjennomført og ungene står opp om morgenen uten for mye mas fra oss. Men nå er mine ganske store. Jeg hadde ikke hatt noen skrupler når det gjelder en første klassing (eller barneskoleelev i det hele tatt) som kommer litt trøtt på skolen EN dag eller kanskje til og med to... Jeg er også ganske opptatt av å følge regler når det gjelder økonomi, men hadde lett tatt en barnevaktjobb en kveld eller to uten å oppgi det en plass. Tenker at NAV heller ikke gidder å bry seg så mye om det, jeg håper og tror at de bruker energien sin på andre ting enn en alenemor med dårlig økonomi som tar i mot 600 kr for å være barnevakt en kveld. De har nok av andre ting å ta tak i.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #31 Skrevet 7. februar 2019 Bare gjør det. Mine førsteklassinger legger seg aldri før 21 og det går helt fint. Anonymkode: 1786d...c16
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 7. februar 2019 #32 Skrevet 7. februar 2019 14 timer siden, Anonym bruker skrev: Vi har ganske dårlig råd nå har kun sosialhjelp å leve på. Har fått spørsmål om jeg kan sitte barnevakt imorgen å hadde da tjent 600 kr,penger jeg absolutt hadde trengt. Men mamma kunne ikke passe min sønn imorgen pga hun skal jobbe,å skal jeg ha han med så er vi ikke hjemme før 21.15 på en skoledag. Han er 7 år. Hadde dere sagt ja til sitte barnevakt likevel ettersom det er ett engangstilfelle? Eller sagt nei så han får nok søvn til skolen? Han legger seg 20.00 til vanlig men pleier å bruke en stund på å sovne. Anonymkode: 35183...286 Hi: kjør på. du trenger pengene til sko og varm genser til ditt barn. Ikke bry deg om de altfor pirkete regelryttere. Gjør det, og du skal ikke ha dårlig samvittighet for det❤️ Trenger du noe, så kan du sende meg melding. Vi har en masse pent brukt fra vår. Båter kun 6, men er en stor 6 åring. Så kan være vi har endel du kan få ❤️
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #33 Skrevet 7. februar 2019 13 minutter siden, Aprikos Syltetøy skrev: Hi: kjør på. du trenger pengene til sko og varm genser til ditt barn. Ikke bry deg om de altfor pirkete regelryttere. Gjør det, og du skal ikke ha dårlig samvittighet for det❤️ Trenger du noe, så kan du sende meg melding. Vi har en masse pent brukt fra vår. Båter kun 6, men er en stor 6 åring. Så kan være vi har endel du kan få ❤️ Tusen takk for tilbudet men vi klarer oss Var bare vinterskoene og ullgenseren som var blitt for små,men har funnet Viking vintersko til 150 kr på finn.no og tjukk ullgenser til 200 kr brukt,så da klarer vi oss Vi har vært så heldig å arvet en del tynt ulltøysett til å innerst så da holder han varmen Anonymkode: 35183...286
Gjest Aprikos Syltetøy Skrevet 7. februar 2019 #34 Skrevet 7. februar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for tilbudet men vi klarer oss Var bare vinterskoene og ullgenseren som var blitt for små,men har funnet Viking vintersko til 150 kr på finn.no og tjukk ullgenser til 200 kr brukt,så da klarer vi oss Vi har vært så heldig å arvet en del tynt ulltøysett til å innerst så da holder han varmen Anonymkode: 35183...286 Ok, godt det da skulle det være noe en gang, så er jeg iallefall her
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2019 #35 Skrevet 7. februar 2019 21 timer siden, Anonym bruker skrev: Ja vel, det er fortsatt ikke lov. klær kan du søke om fra nav Anonymkode: 1b641...e62 Hadde du sittet ved siden av meg så hadde jeg klappet deg! Gå å ta deg en bolle Anonymkode: 91e20...69b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå