Gå til innhold

overvektig lærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud for et fokus! Hva har det å si at læreren er overvektig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gir lærere/forelesere nå ut karakterer etter deres kroppsvekt? Ser frem til en A+ av min altfor tynne foreleser! 

Anonymkode: 273e3...0ca

Skrevet

Min datter går på VGS. Der har hun en lærer som er lam etter en ulykke og sitter i rullestol. Hvordan personen lukter vet jeg ikke, det har jeg aldri hørt noe om, men jeg vet at de må gå opp til ham for å få hjelp fordi rullestolen ikke kommer mellom pultradene. Likevel har jeg hørt masse bra om denne læreren, og datteren min sier at hun er glad de fikk ham. Hun jobber hardt i faget, i første semester fikk hun toppkarakter. Tror ikke det er stort samsvar mellom lærerens mobilitet og elevenes resultater!

Anonymkode: d0691...372

Skrevet
23 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er bestemt på å bli lærer, og begynte på vgs for å ta opp matte. Læreren jeg fikk i fjor er STERKT, ALVORLIG overvektig. DA MENER JEG STERKT. Sikkert to hundre og femti kilo, noe han også var lagt inn på sykehus for fra august - februar. Altså, han var borte halve året. Og når han først var der luktet han så sterkt at veldig få klarte å møte til timen. Det var helt jævlig. Veldig få klarte å få gode karakterer, og på slutten av året når han ga meg en karakter for dårlig til å begynne på lærerstudiet, enda han VET jeg vil bli lærer så presterer han å si :

"Ikke alle er skapt til å være lærere...." KJENNER JEG KOKER. Og før dere angriper meg : dette er på ingen måte noe jeg skriver for å hakke på han fordi han er overvektig, jeg er ikke det du kan kalle "tynn" selv, men jeg tenker at når du er 250 kilo så har du faktisk et ANSVAR. Han klarte ikke reise seg for å gå rundt å hjelpe elevene, vi måtte komme fram, noe jeg med angst fikser dårlig.... Råd? Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: ae36a...77a

Hadde du ikke eksamen og fikk karakter? Han har vel ikke satt karakter på deg slik du skriver. Jeg synes hele innlegget er litt useriøst. 

Anonymkode: fadad...a76

Skrevet

Hvilken vgs matte tok du? 

Anonymkode: 840d9...96b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...