Gå til innhold

overvektig lærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bestemt på å bli lærer, og begynte på vgs for å ta opp matte. Læreren jeg fikk i fjor er STERKT, ALVORLIG overvektig. DA MENER JEG STERKT. Sikkert to hundre og femti kilo, noe han også var lagt inn på sykehus for fra august - februar. Altså, han var borte halve året. Og når han først var der luktet han så sterkt at veldig få klarte å møte til timen. Det var helt jævlig. Veldig få klarte å få gode karakterer, og på slutten av året når han ga meg en karakter for dårlig til å begynne på lærerstudiet, enda han VET jeg vil bli lærer så presterer han å si :

"Ikke alle er skapt til å være lærere...." KJENNER JEG KOKER. Og før dere angriper meg : dette er på ingen måte noe jeg skriver for å hakke på han fordi han er overvektig, jeg er ikke det du kan kalle "tynn" selv, men jeg tenker at når du er 250 kilo så har du faktisk et ANSVAR. Han klarte ikke reise seg for å gå rundt å hjelpe elevene, vi måtte komme fram, noe jeg med angst fikser dårlig.... Råd? Hva ville dere gjort? 

Anonymkode: ae36a...77a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har angst for å gå fram for å få hjelp, hvordan vil du da klare å komme deg gjennom lærerstudie... Ikke minst det å være lærer? 

Anonymkode: a7aa1...e9a

Skrevet

Så det at du ikke kunne gå frem pga angst er viktigere enn at han ikke kunne gå rundt pga vekt? Hvordan skal du kunne bli lærer og møte elever og foreldre, hvis du ikke tør å gå frem til lærer under studiet?

Anonymkode: c4815...e11

Skrevet

Jeg ville tatt daget som privatist. 

Anonymkode: aa7d1...61f

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Veldig få klarte å få gode karakterer, og på slutten av året når han ga meg en karakter for dårlig til å begynne på lærerstudiet, enda han VET jeg vil bli lærer så presterer han å si :

"Ikke alle er skapt til å være lærere...." KJENNER JEG KOKER.