Gå til innhold

Oktober 2019 ❤


Solskinnsbarn:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Å, så stas! Gratulerer! Hva synes storesøsknene?😊 god helg!

 

De er kjempefornøyde, for de ønska seg begge ei lillesøster ☺️☺️ 

Jeg kan nesten ikke tro det! Tenk at vi får ei jente! Selvfølgelig hadde jeg blitt kjempeglad om det var en frisk gutt og, men å få ei jente når jeg har to gutter, i tillegg til at hun er frisk... jeg føler virkelig jeg har vunnet i lotto, bare enda bedre! 😍😍😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Mamaraptor skrev:

De er kjempefornøyde, for de ønska seg begge ei lillesøster ☺️☺️ 

Jeg kan nesten ikke tro det! Tenk at vi får ei jente! Selvfølgelig hadde jeg blitt kjempeglad om det var en frisk gutt og, men å få ei jente når jeg har to gutter, i tillegg til at hun er frisk... jeg føler virkelig jeg har vunnet i lotto, bare enda bedre! 😍😍😍

Så bra!😊 da blir det jo enda bedre!

Skjønner godt at du er kjempeglad for å få ei jente i flokken!😍

spent på hva vi får, og håper han/ hun er frisk og har det bra der inne🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Så bra!😊 da blir det jo enda bedre!

Skjønner godt at du er kjempeglad for å få ei jente i flokken!😍

spent på hva vi får, og håper han/ hun er frisk og har det bra der inne🥰

Du får gi en oppdatering når du har vært på ultralyd 😃

Nå gjelder det å få overbevist mannen min om å like navnet jeg vil ha til henne...😜 Han er ikke helt enig, så her må det jobbes🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/10/2019 at 10:29 PM, Solskinnsbarn:) said:

Fikk faktisk brev i posten i dag. Skal på OUL 21. mai😊 det blir spennende! Jeg var hos jordmor for to uker siden, og hun har et lite ultralydapparat. Så da fikk jeg se den lille krabaten igjen 😍 det er så stas!

Magen min poppa for etpar uker siden. Dette er nummer tre, så føler jeg ser veldig gravid ut allerede! Deilig å være i andre trimester, kvalmen er nesten borte😊👌

Hvordan er formen din?🙂

Heia! Er utrolig stas ja å få høre den lille i magen og at alt er vel💕Det nærmer deg ultralyden din, har du en magefølelse på hva det er? Vi var nå på torsdag, og var helt sikre på at vi skulle få en gutt, men det er en liten frøken👶🏻😍 Begge kjønn var hjertelig velkommen, spesielt når det er vår første. Syns likevel det virket ekstra stas med en liten prinsesse. 

Ah ok, ja har hørt at magen kommer kjappere da😀Kjekt å høre at kvalmen din er nesten borte! Det er så slitsomt! Jeg sliter enda med søvn og vondter i korsryggen, men ellers er formen fin. Dagdrømmer om snuppisen vår🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/3/2019 at 3:06 PM, Mamaraptor said:

I dag har vi vært på ultralyd og sett ei nydelig frisk og fin lillesøster!

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

Gratulerer så mye!💐Stas med en liten jente💕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.5.2019 den 7.03, Mamaraptor skrev:

Du får gi en oppdatering når du har vært på ultralyd 😃

Nå gjelder det å få overbevist mannen min om å like navnet jeg vil ha til henne...😜 Han er ikke helt enig, så her må det jobbes🤔

Det skal jeg! To uker igjen i dag, satser på at tida går fort fram til det. Mye som skjer nå, og snart 17. mai ;)

Lykke til med navnet, det er enda lang tid igjen og navn blir man vant til. Noen navn må liksom modnes litt før man begynner å like det godt :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2019 den 15.54, Moonflower30 skrev:

Heia! Er utrolig stas ja å få høre den lille i magen og at alt er vel💕Det nærmer deg ultralyden din, har du en magefølelse på hva det er? Vi var nå på torsdag, og var helt sikre på at vi skulle få en gutt, men det er en liten frøken👶🏻😍 Begge kjønn var hjertelig velkommen, spesielt når det er vår første. Syns likevel det virket ekstra stas med en liten prinsesse. 

Ah ok, ja har hørt at magen kommer kjappere da😀Kjekt å høre at kvalmen din er nesten borte! Det er så slitsomt! Jeg sliter enda med søvn og vondter i korsryggen, men ellers er formen fin. Dagdrømmer om snuppisen vår🥰

Ja, to uker igjen nå! Gleder meg! Magefølelsen sier lillebror, vi har også sett antydning til en liten tiss ;) Men det var veldig tidlig, og da ser de ganske like ut. Så det blir spennende! Vi har ei jente og en gutt fra før, og dattera vår har veldig lyst på en lillesøster. Lillebror har hun jo ;) Men det er visst også greit med en lillebror til, så da får vi se.

Gratulerer med ei lita tulle på vei! Morsomt at dere begge følte det var gutt :) 

Kjedelig med søvnproblemer og vond rygg! Men det blir vel dessverre ikke bedre etterhvert som kroppen vokser.. Formen min er egentlig ganske bra, men sliter også med å finne en god stilling på natta. Går på yoga, og prøver å gå litt tur hver dag, føler det hjelper.

Min uke 19 har begynt nå, snart halvveis! Håper de neste ukene flyr av sted :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2019 den 15.56, Moonflower30 skrev:

Gratulerer så mye!💐Stas med en liten jente💕

Takk! Ser du også har ei jente på vei! Tenk så heldige vi er! 💝

(Jeg følte meg superheldig da jeg ventet guttene mine og altså😛 Bare tenk at vi kan få barn! Og de er friske!😍🙏🏼)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Det skal jeg! To uker igjen i dag, satser på at tida går fort fram til det. Mye som skjer nå, og snart 17. mai ;)

Lykke til med navnet, det er enda lang tid igjen og navn blir man vant til. Noen navn må liksom modnes litt før man begynner å like det godt :) 

Ja, det er sant. Jeg kan jo og endre mening i løpet av den tiden! Med førstemann brukte jeg to måneder på å få mannen med på drømmenavnet. Da han endelig gikk med på det fant jeg et annet jeg likte bedre, og han elsket det også umiddelbart 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Mamaraptor skrev:

Ja, det er sant. Jeg kan jo og endre mening i løpet av den tiden! Med førstemann brukte jeg to måneder på å få mannen med på drømmenavnet. Da han endelig gikk med på det fant jeg et annet jeg likte bedre, og han elsket det også umiddelbart 😛 

Ja, navn er vanskelig! Usikker på om vi har landa, det blir litt mer konkret når vi får vite om det er gutt eller jente. De første to svnagerskapene har vi ikke visst kjønn ved fødsel.  Største ulempen med det er nesten at man må ha to navn klare! hehe. Det er så vanskelig😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Ja, navn er vanskelig! Usikker på om vi har landa, det blir litt mer konkret når vi får vite om det er gutt eller jente. De første to svnagerskapene har vi ikke visst kjønn ved fødsel.  Største ulempen med det er nesten at man må ha to navn klare! hehe. Det er så vanskelig😋

Det er jo ikke alle som har navnet klart med en gang.. noen venner av meg ga ikke sønnen sin navn før han var nærmere fire måneder🤭 Han har ikke lidd noen nød av den grunn😛 Men det er jo kjekt å ha det klart da☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mamaraptor skrev:

Det er jo ikke alle som har navnet klart med en gang.. noen venner av meg ga ikke sønnen sin navn før han var nærmere fire måneder🤭 Han har ikke lidd noen nød av den grunn😛 Men det er jo kjekt å ha det klart da☺️

Neida, det er jo sant. Men håper vi har det, lettere for barna å forholde seg til et navn også :)

Uansett finner vi det sikkert ut i løpet av de første par dagene etter fødsel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner dere mye liv? Fram til nå nylig har jeg kjent noe i ny og ne, men de siste dagene nå har det vært daglig nesten hver gang jeg ligger stille💕 Det må være noe av den beste følelsen i verden😍 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 14.48, Mamaraptor skrev:

Kjenner dere mye liv? Fram til nå nylig har jeg kjent noe i ny og ne, men de siste dagene nå har det vært daglig nesten hver gang jeg ligger stille💕 Det må være noe av den beste følelsen i verden😍 

Jeg kjenner noen småbevegelser hver dag, men ikke til noen spesiell tid. Gleder meg til det blir mer tydelig, og også mulig å kjenne utenpå. Da blir det mer stas for storesøsknene også :)

Spent på om jeg får på meg bunaden på 17. mai, får prøve den i kveld. Brukte den i konfirmasjon for halvannen uke siden, og da gikk det akkurat. Men føler jeg har est ut litt siden det..😅   Det blir nok en fin dag uansett antrekk. Hva skal du ha på deg? :)

 

Gleder meg også til OUL på tirsdag, håper alt står bra til inni der😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde bunaden, men det skal myyyye miksing og triksing med sikkerhetsnåler til for å kunne gå med den😅 Så jeg skal ha en blå sommerkjole med hvit blazer.. håper bare jeg ikke blir for kald😬 Er ganske frysen av meg, og da er bunaden god å ha på 17. mai! 

Blir spennende å høre fra deg etter ultralyden da!😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 12.34, Solskinnsbarn:) skrev:

Jeg kjenner noen småbevegelser hver dag, men ikke til noen spesiell tid. Gleder meg til det blir mer tydelig, og også mulig å kjenne utenpå. Da blir det mer stas for storesøsknene også :)

Spent på om jeg får på meg bunaden på 17. mai, får prøve den i kveld. Brukte den i konfirmasjon for halvannen uke siden, og da gikk det akkurat. Men føler jeg har est ut litt siden det..😅   Det blir nok en fin dag uansett antrekk. Hva skal du ha på deg? :)

 

Gleder meg også til OUL på tirsdag, håper alt står bra til inni der😍

Hvordan gikk OUL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Mamaraptor skrev:

Hvordan gikk OUL?

Det gikk veldig bra! Frisk og fin liten lillebror!🥰😍  så stas å se han! Sutta på tommelen underveis også. Og ikke vanskelig å se at det var en liten gutt😅😊

Håper tida flyr fram mot sommeren nå!😊☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Det gikk veldig bra! Frisk og fin liten lillebror!🥰😍  så stas å se han! Sutta på tommelen underveis også. Og ikke vanskelig å se at det var en liten gutt😅😊

Håper tida flyr fram mot sommeren nå!😊☀️

Så kos! Så da hadde magefølelsen din rett! Hvordan tok storesøster det da, hun som ønska seg ei lillesøster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Mamaraptor skrev:

Så kos! Så da hadde magefølelsen din rett! Hvordan tok storesøster det da, hun som ønska seg ei lillesøster?

Det var litt blandede følelser fra hennes side. Først synes hun det var stas, men etter en stund synes hun det var litt leit at det skulle bli flest gutter i familien.. ;) Det går seg nok til! Blir stas med baby i hus uansett, så tror jeg hun blir veldig fornøyd når han først kommer 😍

Nå begynner navnejakten for alvor! Også holder vi på med oppussing av kjøkkenet, så håper det går som planlagt. Litt stress uten kjøkken, men det blir veldig bra til slutt. 

Hvordan er formen din? Min er heldigvis ganske fin om dagen. Håper det fortsetter sånn så lenge som mulig :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 24.5.2019 den 13.29, Solskinnsbarn:) skrev:

Det var litt blandede følelser fra hennes side. Først synes hun det var stas, men etter en stund synes hun det var litt leit at det skulle bli flest gutter i familien.. ;) Det går seg nok til! Blir stas med baby i hus uansett, så tror jeg hun blir veldig fornøyd når han først kommer 😍

Nå begynner navnejakten for alvor! Også holder vi på med oppussing av kjøkkenet, så håper det går som planlagt. Litt stress uten kjøkken, men det blir veldig bra til slutt. 

Hvordan er formen din? Min er heldigvis ganske fin om dagen. Håper det fortsetter sånn så lenge som mulig :) 

Skjønner at hun ønsket seg en søster! Men håper hun heller kan se på det som at hun er ekstra spesiell som eneste jenta😉

Formen min er bedre enn noen gang! Masse energi og egentlig ingen plager annet enn litt kløe og stadig tissetrengt😛 Så jeg koser meg masse med graviditeten nå💖 

Masse lykke til med både kjøkken og med navnejakt! Vi har et foreløbig navn vi kaller henne nå, så får vi se om det blir det til slutt også😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Nå er det lenge siden det har vært noe aktivitet her på denne tråden! Hvordan er det med dere andre oktobermødre?☺️ Går dere sommeren i møte med et smil, eller er svangerskapet tøft? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Mamaraptor skrev:

Nå er det lenge siden det har vært noe aktivitet her på denne tråden! Hvordan er det med dere andre oktobermødre?☺️ Går dere sommeren i møte med et smil, eller er svangerskapet tøft? 

Her går det bra, iallefall med svangerskapet. Begynner ferie om halvannen uke, så det skal bli godt 😊

Vi holder på med oppussing av kjøkken  og stue, som viser seg å være en tålmodighetsprøve. Har nå vært fire uker uten kjøkken, og har to barn på 3 og 5.. Det tar på! Men det går heldigvis mot slutten. 

I magen kjenner jeg mye liv hver dag, det er koselig. Kroppen spiller på lag, eneste khmer sliter litt med er å finne god sovestilling. Jobber fullt og er spent på hvordan de 7,5 ukene mellom ferie og permisjon blir.

Hva med deg? Er formen og livet ellers bra?🙂☀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Solskinnsbarn:) skrev:

Her går det bra, iallefall med svangerskapet. Begynner ferie om halvannen uke, så det skal bli godt 😊

Vi holder på med oppussing av kjøkken  og stue, som viser seg å være en tålmodighetsprøve. Har nå vært fire uker uten kjøkken, og har to barn på 3 og 5.. Det tar på! Men det går heldigvis mot slutten. 

I magen kjenner jeg mye liv hver dag, det er koselig. Kroppen spiller på lag, eneste khmer sliter litt med er å finne god sovestilling. Jobber fullt og er spent på hvordan de 7,5 ukene mellom ferie og permisjon blir.

Hva med deg? Er formen og livet ellers bra?🙂☀️

Formen er kjempebra! 😃 Har aldri hatt et så godt svangerskap før☺️ Vi holder også på med en del i huset, men ikke like intenst som dere😅 Har i hvertfall kjøkken, takk og pris! Har dere landa på navn ennå? Jeg synes først det var kjempevanskelig, men nå er det bestemt og! Men jammen går tida seint når man går å gleder seg til å treffe den lille!💖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2019 den 12.03, Mamaraptor skrev:

Formen er kjempebra! 😃 Har aldri hatt et så godt svangerskap før☺️ Vi holder også på med en del i huset, men ikke like intenst som dere😅 Har i hvertfall kjøkken, takk og pris! Har dere landa på navn ennå? Jeg synes først det var kjempevanskelig, men nå er det bestemt og! Men jammen går tida seint når man går å gleder seg til å treffe den lille!💖

Samme her egentlig. Har ikke vært så bra i bekkenet så seint i et svangerskap før, så det er utrolig deilig. Det gjør ting enklere i hverdagen. Skal til og med jogge litt etterpå :)

vi har ikke landa på navn enda. Tenker å finne fram navneboka og gå igjennom alle på nytt. Synes det er så vanskelig! Vi har hver våre favoritter, men det er ikke ett navn vi liker godt begge to. Så det kan bli en utfordring!

Enig i at tida går treigt. Håper ukene flyr av sted etter sommerferien ;) Starter ferie på fredag, så det blir godt! Har du begynt ferie enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...