GÃ¥ til innhold

Begge barna har feber😞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med det utslettet med vann i høres det jo veldig sannsynlig ut med vannkopper. Det er ikke farlig i seg selv, men husk å ikke gi ibuprofen om det er det.

Anonymkode: c28a0...1ae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da har vi vært hos fastlegen ( eller vikar for fastlegen). Ettersom legesekretær har misforstått så fikk vi time kunn for eldste og ikke begge to. Eldste ble sjekket siden han har fått en veldig stygg hoste i natt, sjekket halsen, temp og lyttet lungene. Thats it. Lille ble sjekket veldig kjapt, fikk bare vist utslettet å hun sa at dett var vannkopper. Lille har fått i munnen også og på leppene. Det ble ikke tatt noe CRP. Jeg var stresset, haddd med min mor som hjelp. Etter vi dro så stusset vi på at det ikke ble tatt noe CRP? Legen sa heller ikke noe stort enn at det er en kraftig forkjølelse å at mye var sånn nå hos barn. Vel ble ikke noe klokere 

Anonymkode: 3818d...0c6

Skrevet

NÃ¥r kan lille dra i bhg som har vannkopper?

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

NÃ¥r kan lille dra i bhg som har vannkopper?

Når utslettet er tørket inn og allmenntilstanden er god

Anonymkode: f8901...ca2

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Når utslettet er tørket inn og allmenntilstanden er god

For det er jo de allerede? Det er skorpe på de, men ikke de på munnen. Leppene hennes ser helt for jævlig ut

Skrevet

Må jeg gi bhg beskjed om at barnet er syk pga vannkopper slik at de kan formidle det videre til andre foreldre? Eller hvordan funker dette? Hun har ikke vært i bhg siden fredag

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Må jeg gi bhg beskjed om at barnet er syk pga vannkopper slik at de kan formidle det videre til andre foreldre? Eller hvordan funker dette? Hun har ikke vært i bhg siden fredag

Ja, gi beskjed, sånn at barnehagen kan informere om at det går vannkopper i barnehagen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...