Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei folkens :) 

Det har seg sånn at jeg har nå en fantastisk mann som jeg skal gifte meg med. Han har 2 barn fra før og jeg har 2 fra tidligere. 

Dvs at vi har 4 barn i hus som også bor hos oss på heltid allemann. 

Jeg ønsker meg så vanvittig et barn til og han er så imot det. ( har ingen barn felles med han)  føles som ett tom rom på en måte  

Jeg har så lyst på et barn med mannen jeg elsker som mest    

Er det så feil av meg og ønske meg ett kjærlighets barn? 

For meg er jeg «mor» til alle 4 barna og elsker det. 

Hans argumenter er at det koster så mye. Da tenker jeg bare at blir det virkelig så mye mer når man på en måte har alt fra før av?  

Anonymkode: b98bd...d4d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De andre barna er ikke kjærlighetsbarn? Hva er de? 4 barn er mange. Jeg hadde ikke orket et femte barn.

Anonymkode: 2a230...113

Skrevet

Hehe. Det var kanskje feil av meg å formulere meg sånn. 

Selvsagt er de alle kjærlighetsbarn. 

Alle 4 betyr like mye for meg er vell bare tanken på at jeg ønsker meg en til og selvsagt det at jeg ønsker det fordi det er han 

Selv kommer jeg fra en flokk på 7 søsken og han 5. 

Skrevet

Min personlige mening er at "dine og mine barn" er mer enn nok for barn å vokse opp med. Så det å lage "våre barn"(altså kjærlighetsbarn som du skriver her), blir ofte bare en ekstra belastning for barna. Kjenner flere familier hvor barna er helsøsken, halvsøsken og stesøsken, og hvor noen bor 50-50 og noen har helgesamvær...

Anonymkode: 13eb9...633

Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det. Har ny mann og vi har to barn hver. Selvfølgelig hadde det vært koselig med et felles barn men her trumfer våre tidligere barn. Man trenger ikke belaste situasjonen ytterligere med at det i tillegg skal komme en baby som alltid er i det huset 100% mens alle de andre er frem og tilbake. 

Ta ansvar og ikke tenk kun på deg selv. 

Anonymkode: 0a1b0...a30

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg hadde aldri gjort det. Har ny mann og vi har to barn hver. Selvfølgelig hadde det vært koselig med et felles barn men her trumfer våre tidligere barn. Man trenger ikke belaste situasjonen ytterligere med at det i tillegg skal komme en baby som alltid er i det huset 100% mens alle de andre er frem og tilbake. 

Ta ansvar og ikke tenk kun på deg selv. 

Anonymkode: 0a1b0...a30

Såå bra skrevet! Applaus!

Nettopp denne feilen så mange gjør! Et nytt barn som skal få lov å være med sine foreldre 100%, men halvsøsken må flytte ut og inn...

Anonymkode: 13eb9...633

Skrevet

Ja jeg forstår selvsagt det der med at barn som flytter inn og ut. 

Men her bor alle barna fast. Så det er ingen flytting hit og dit. 

Som jeg også skriver så er jeg «mor» til alle barna biologisk eller ei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...