Gå til innhold

Skohjelp til kresen tenåring.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Min 15-åring nekter plent å gå i vanntette joggesko ihvertfall, like nekt som vintersko ;) 

Han går i slike

https://www.footway.no/u-old-skool-black-white.html

Kjempeglatte og finnes ikke vanntette. Jeg har tilbudt han allverdens vanntette joggesko, men det vil han ikke ha.... Masse snø ute nå, og han går i vans, sånn er det bare.

Anonymkode: cca1e...4cf

Her i huset har vi et utvalg Nike, Fila og Reebok - alle hvite, ingen med for, ingen med fornuftig antiskli og ingen som er vanntette. Det er helt uproblematisk for meg, det er ikke meg som går med dem, det er ikke meg som fryser eller går våt.

Vi har selvsagt andre sko også, til fjellbruk og til trening og sånt, men det er altså slik at hva/hvor mye man har på seg, hva man har på beina, hvordan man klipper og farger håret og (ref diverse tråder) hvilket undertøy man foretrekker er opp til den enkelte.

Forresten har Cubus ankelsokker i ull, om han er av typen som skal ha ankelsokker også.

Endret av sug lut
Videoannonse
Annonse
Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Guttungen på snart 16 vil bare gå i joggesko. Nå er det masse snø og kaldt men alt han vil gå i er joggesko eller vans. Jeg blir gal. Hva går deres i?

Anonymkode: a810a...5ca

Joggesko går min ungdom i.Joggesko brukes som vintersko,støvler og sommersko hos han.

Anonymkode: 500aa...e56

Skrevet

Her går hun heldigvis med forete vintersko nå. Jeg ser veldig ofte ungdom med joggesko og korte sokker.Det må da være veldig kaldt i flere minusgrader.

Hun bruker brodder også av egen fri vilje.

Anonymkode: edf57...85a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...