Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #1 Skrevet 25. januar 2019 ... har måtte avstå å stemme på dem fordi de inngår helt idiotiske samarbeid, hvor de hele tiden må gå på tvers av sitt eget verdigrunnlag. I utgangspunktet avsto jeg å stemme på dem pga samarbeidet med Fremskrittspartiet, men nå tar de kaka med KrF-samarbeidet. Hva tror Trine? At et regjeringssamarbeid bare er et morsomt spill uten konsekvenser? https://www.aftenposten.no/norge/i/jPWBJz/Grande-ser-pa-abortinnstramming-som-pause Anonymkode: 10bef...161
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #2 Skrevet 25. januar 2019 Å ikke stemme er uforsvarlig og passiv-aggressivt. Finn deg et parti der du kan leve med mest mulig. Anonymkode: ae49e...f28
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #3 Skrevet 25. januar 2019 48 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å ikke stemme er uforsvarlig og passiv-aggressivt. Finn deg et parti der du kan leve med mest mulig. Anonymkode: ae49e...f28 En blank stemme er også et signal. Skjønner deg godt. Slik det er nå er det bare rot fra ende til annen. Helt umulig å vite hva man egentlig stemmer frem med så stort sprik mellom regjeringspartiene. Anonymkode: 35cef...64a
Himmel og hav Skrevet 25. januar 2019 #4 Skrevet 25. januar 2019 Det eneste som er sikkert med sånne fantasifulle regjeringssamarbeid som det vi har nå, er at ingen får det de stemte på, og en regjeringsplattform med fire bein i ulik lengde blir ikke stabil og trygg på noe vis.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #5 Skrevet 25. januar 2019 Håper mange velgere tenker som deg, hva tror småpartier som KrF og Venstre de får igjen for å være med å oppfylle Ernas våte drøm? Dette kommer antagelig til å bli sentrumspolitikkens død i Norge. Anonymkode: e4048...bbd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #6 Skrevet 25. januar 2019 Derfor stemmer jeg AP. Er ikke enig i alt, men verdigrunnlaget er godt og det kan jeg stå for. De kan også potensielt bli store nok til å regjere alene. Da er det tilbake til gode sosialistiske verdier og likestilling. Verdier som tross alt har bygget dette landet. Anonymkode: abb28...a9b
the amazing spidermamma Skrevet 25. januar 2019 #7 Skrevet 25. januar 2019 Jeg tror aldri jeg har sett maken til maktsyke, prinsippløshet og den mangel på anstendighet som disse regjeringspartiene utviser. Denne siste kommentaren fra Grande om at de 'bare har tatt en pause' fra å jobbe med kvinners rettigheter vitner om at hun ikke skjønner at de skalter og valter med folks liv. Hvilke andre rettigheter kunne de tenke seg å 'ta en pause ' ifra dersom sjansen til en ministerpost byr seg?
3 i april Skrevet 25. januar 2019 #8 Skrevet 25. januar 2019 (endret) Det blir langt fra brdte med sosialistisk alternativ med AP, SV sp og alle galningene i rødt og mdg. Det blir en katastrofe. Endret 25. januar 2019 av 3 i april
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #9 Skrevet 25. januar 2019 17 minutter siden, 3 i april skrev: Det blir langt fra brdte med sosialistisk alternativ med AP, SV sp og alle galningene i rødt og mdg. Det blir en katastrofe. Jo, det blir bedre. Ingen i nåværende regjering eier integritet. Grande som baksnakker sine egne, til og med. De kaster alle prinsipp over bord for å beholde makten. For en farse. Denne regjeringen tar fra de fattige og gir til de rike. De øker klasseskillet, og de selger Norge på rot. Sistnevnte vil AP også, men kan håpe flere stemmer går enten lenger til venstre eller til SP, for å unngå å tape resten av de offentlige verdier vi har. Denne regjeringen står for å øke jordas befolkning, og furbruke stadig mer. Det er nødvendig å drepe kloden, mener de, for å holde kapitalismen i live. Viktig at de rike får beholde sedlene sine, og akkumulere mer, inntil de har begravd seg selv og resten av kloden. De tenker vel de får ta de med seg på reisen videre. Få inn noen som vil beholde offentlige bedrifter og eiendom, velferd, dyrevelferd, selvforsyning og likeverd. Orker ikke mer av brune Siv, gå over lik-Grande, usynlige Erna og overtroiske Ropstad. Anonymkode: ba032...9b3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #10 Skrevet 25. januar 2019 “Galningen” i Rødt, Moxnes, er faktisk den politikeren i Norge som har mest integritet, sammen med Hareide. Anonymkode: ba032...9b3
3 i april Skrevet 25. januar 2019 #11 Skrevet 25. januar 2019 Hadde rødt komt til makta hadde Norge godt konkurs. Ingen gidder å drive noe når de ikke får tjene noe på det. Dessuten mener han at Norge burde ta i mot 100 tusen flyktninger. Dermed går nok også velferdsstaten også raskt under.
Bruker3 Skrevet 25. januar 2019 #12 Skrevet 25. januar 2019 Jeg er egentlig en fredelig person som er for likeverd, likestilling og medmenneskelighet. Men av og til tar jeg pause. Da mobber jeg, roper rasistiske utsagn, diskriminerer og utfører småvold . Ja og seksuell trakassering selvsagt. Venstre er partiet for meg!
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #13 Skrevet 25. januar 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Å ikke stemme er uforsvarlig og passiv-aggressivt. Finn deg et parti der du kan leve med mest mulig. Anonymkode: ae49e...f28 Selvfølgelig stemmer jeg! Men jeg kan ikke stemme på det partiet som jeg skulle ønske, fordi de kaster alle verdiene sine over bord!!! Anonymkode: 10bef...161
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #14 Skrevet 25. januar 2019 Jeg stemmer også Venstre, det kommer jeg til å gjøre på høstens kommunevalg. Det er fordi Venstre lokalt er det partiet jeg er mest enig med, og de har dyktige lokalpolitikere. Når det kommer til neste stortingsvalg, har jeg ennå ikke bestemt meg 100%. Jeg håper Raja overtar lederskapet innen den tid😉👍 Anonymkode: 89b49...0f6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #15 Skrevet 25. januar 2019 4 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg stemmer også Venstre, det kommer jeg til å gjøre på høstens kommunevalg. Det er fordi Venstre lokalt er det partiet jeg er mest enig med, og de har dyktige lokalpolitikere. Når det kommer til neste stortingsvalg, har jeg ennå ikke bestemt meg 100%. Jeg håper Raja overtar lederskapet innen den tid😉👍 Anonymkode: 89b49...0f6 Venstre hadde garantert vunnet mye på å sparke Grande og eratatte henne med Raja. Anonymkode: ba032...9b3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #16 Skrevet 25. januar 2019 5 timer siden, 3 i april skrev: Hadde rødt komt til makta hadde Norge godt konkurs. Ingen gidder å drive noe når de ikke får tjene noe på det. Dessuten mener han at Norge burde ta i mot 100 tusen flyktninger. Dermed går nok også velferdsstaten også raskt under. Det du sier her er ikke sant. Hverken at ingen skal tjene på arbeidet de gjør, eller at vi burde ta i mot 100000 flyktninger. Vet ikke hvilken høyrepopulistisk propaganda du har lest? Anonymkode: ba032...9b3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #17 Skrevet 26. januar 2019 Les rødt sitt valgprogram. Det med i vandring har moxnes utakt seg om flere ganger. Anonymkode: 26ff6...595
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #18 Skrevet 26. januar 2019 https://www.dagen.no/Nyheter/valg-2017/Dette-mener-Rødt-518304 Her står det at rødt ønsker å ta inn 20 000 flyktninger hvert eneste år... Anonymkode: 26ff6...595
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #19 Skrevet 26. januar 2019 14 timer siden, 3 i april skrev: Det blir langt fra brdte med sosialistisk alternativ med AP, SV sp og alle galningene i rødt og mdg. Det blir en katastrofe. Nei, det er tvert om det som kan komme til å redde alle de godene du tar for gitt. F eks stoppe privatiseringspolitikken. For DEN er i alle fall galskap! Anonymkode: 19ff7...0fe
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #20 Skrevet 26. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: https://www.dagen.no/Nyheter/valg-2017/Dette-mener-Rødt-518304 Her står det at rødt ønsker å ta inn 20 000 flyktninger hvert eneste år... Anonymkode: 26ff6...595 Og det kommer til å gå helt fint. Anonymkode: 19ff7...0fe
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #21 Skrevet 26. januar 2019 14 timer siden, 3 i april skrev: Hadde rødt komt til makta hadde Norge godt konkurs. Ingen gidder å drive noe når de ikke får tjene noe på det. Dessuten mener han at Norge burde ta i mot 100 tusen flyktninger. Dermed går nok også velferdsstaten også raskt under. "Når de ikke får tjene noe på det"...? Øøøøøøh, hvem sitt program har du egentlig lest? Anonymkode: 19ff7...0fe
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #22 Skrevet 26. januar 2019 Jeg er som deg. Ideologisk sett Venstre, men forstår ikke verken hvorfor de anser det selvsagt å samarbeide mot høyre eller hva Grande gjør med makt lenger. Uaktuelt å stemme på dem. Anonymkode: 75484...e17
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #23 Skrevet 26. januar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg er som deg. Ideologisk sett Venstre, men forstår ikke verken hvorfor de anser det selvsagt å samarbeide mot høyre eller hva Grande gjør med makt lenger. Uaktuelt å stemme på dem. Anonymkode: 75484...e17 Fordi kapitalismen, globaliseringen og det frie marked er viktigere for dem enn resten de står for. Anonymkode: ba032...9b3
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2019 #24 Skrevet 26. januar 2019 22 timer siden, Anonym bruker skrev: Venstre hadde garantert vunnet mye på å sparke Grande og eratatte henne med Raja. Anonymkode: ba032...9b3 Mye kan skje de neste årene, så jeg lever i håpet!! Anonymkode: 89b49...0f6
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 26. januar 2019 #25 Skrevet 26. januar 2019 På 25.1.2019 den 9.47, Anonym bruker skrev: Å ikke stemme er uforsvarlig og passiv-aggressivt. Finn deg et parti der du kan leve med mest mulig. Anonymkode: ae49e...f28 Hun sa hun avsto fra å stemme på dem.. Ikke at hun ikke stemte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå