Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har nettopp kommet inn i fast forhold for to måneder siden, Har aldri vert i ett tidligere. Og det som merkes godt er at han er ikke vellutstyrt der nede (under gjennomsnittet) men, etter hver omgang så er jeg blitt trangere og trangere. Nå har det begynt å bli så trangt at det er nesten trangt for 1 finger. Og han må jobbe en stund bare for å komme inn men det gjør altså ikke vondt. Jeg er jo skikkelig tent og har alltid vert veldig våt nedentil når det kommer til sex men skjønner ikke hva som skjer. Prøver å finne noen som opplever det samme men de fleste vil bli strammere nedentil etter søkene jeg har prøvd. Noen som vet noe eller har vert borti lignende? 

Endret av Hufso
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Hufso skrev:

Har nettopp kommet inn i fast forhold for to måneder siden, Har aldri vert i ett tidligere. Og det som merkes godt er at han er ikke vellutstyrt der nede (under gjennomsnittet) men, etter hver omgang så er jeg blitt trangere og trangere. Nå har det begynt å bli så trangt at det er nesten trangt for 1 finger. Og han må jobbe en stund bare for å komme inn men det gjør altså ikke vondt. Jeg er jo skikkelig tent og har alltid vert veldig våt nedentil når det kommer til sex men skjønner ikke hva som skjer. Prøver å finne noen som opplever det samme men de fleste vil bli strammere nedentil etter søkene jeg har prøvd. Noen som vet noe eller har vert borti lignende? 

Vaginisme? En form for krampaktig strammete muskler der nede.

Anonymkode: ce5e7...798

Skrevet

En vagina vil tilpasse seg. Så lenge det ikke gjør vondt er det ikke noe å tenke på. 

Jeg gikk fra en normalt utstyrt til lite utstyrt, og ble like trangt rundt penis likevel. 

Anonymkode: 5e319...28f

Skrevet

Jeg har også alltid vært veldig trang nedentil. 

Jeg har hatt vaginisme (også kalt vestibulitt) to ganger og hadde det ca 6mnd om gangen eller lenger. Vaginisme gjør at musklene nedentil strammer seg veldig inn, men vaginisme er smertefullt, spesielt under penetrering. 

Les nøye om vaginisme/ vestibulitt.

Siden du sier du ikke har smerter hadde jeg tatt en tur til gynekolog for å sjekke det ut. 

Anonymkode: 70cd5...ce1

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har hatt vaginisme (også kalt vestibulitt) to ganger og hadde det ca 6mnd om gangen eller lenger. Vaginisme gjør at musklene nedentil strammer seg veldig inn, men vaginisme er smertefullt, spesielt under penetrering. 

Siden du sier du ikke har smerter hadde jeg tatt en tur til gynekolog for å sjekke det ut. 

Du kan også forresten jobbe med å tøye ut åpningen litt hver dag. 

Sitt på gulvet med knærene opp og føttene på gulvet, ha gjerne et speil slik at du ser hva du gjør. Deretter tar du to fingre og drar forsiktig huden utover ved siden av hullet. Over tid kan åpningen din bli noe mer utvidet. (Jeg fikk beskjed om dette av gynekolog da jeg hadde vaginisme/ vestibulitt (men da fikk jeg med en bedøvelsesvkrem fordi det var ekstremt vondt). 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Revnet du under sex? For jeg har ekstreme smerter under penetrering. Klarer ikke slappe av og revner i huden ned mot mellomkjøttet uansett hvor våt jeg er. 

Anonymkode: 5e319...28f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...