Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #1 Skrevet 24. januar 2019 Og ikke bare utro, gan lever et dobbeltliv. Jeg har tatt meg langhelg og er hos min bestemor. Et lite tettsted 12 mil fra der jeg bor. I går var vi på den lokale kinarestauranten. Og der satt mannen til en kollega og holdt en dame i hånda. Bestemor sa det var «den nye kavaleren til Ida» Jeg ble helt satt ut. I følge min kollega så jobber han på et stort prosjekt så han er mye på reise. I følge min bestemor så mener hun de bor sammen. Og ja jeg vet det er han fordi jeg sa «Hei Geir, er du her» til han da jeg gikk på do og da ble han helt panisk, hilste og mumlet noe rart, og da jeg var tilbake var de borte. Håper nesten han tilstår til kona, men gjør han ikke det, burde jeg si noe? PS, navnene jeg bruker er ikke faktiske navn. Anonymkode: 27d7f...568
KellyTaylor Skrevet 24. januar 2019 #2 Skrevet 24. januar 2019 Noen eier ikke skam i livet og her hadde jeg helt klart fortalt kollega det. Og brukt bestemor som troverdig vitne om kona skulle bestride mannens dobbeltliv.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #3 Skrevet 24. januar 2019 Akkurat nå, Pæddan skrev: Noen eier ikke skam i livet og her hadde jeg helt klart fortalt kollega det. Og brukt bestemor som troverdig vitne om kona skulle bestride mannens dobbeltliv. Jeg er litt feig. Er det innafor å si, forresten, traff Geir da jeg besøkte bestemor. Visste ikke det var der han jobbet. Eller er jeg bare feig? Anonymkode: 27d7f...568
KellyTaylor Skrevet 24. januar 2019 #4 Skrevet 24. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg er litt feig. Er det innafor å si, forresten, traff Geir da jeg besøkte bestemor. Visste ikke det var der han jobbet. Eller er jeg bare feig? Anonymkode: 27d7f...568 Kan så klart ta den løsningen også. Eller spille "dum" og spørre om prosjektet var i den bygda eller om du husker feil? For du møtte han nemlig der med en "kollega" 😮 ute på restaurant.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #5 Skrevet 24. januar 2019 3 minutter siden, Pæddan skrev: Kan så klart ta den løsningen også. Eller spille "dum" og spørre om prosjektet var i den bygda eller om du husker feil? For du møtte han nemlig der med en "kollega" 😮 ute på restaurant. Ser henne ikke før mandag så har god tid å tenke på, muligens også han. Herregud så utrolig trist. De har små barn og de virker å ha det så fint. Anonymkode: 27d7f...568
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #6 Skrevet 24. januar 2019 Arrrrrgh for en drittsekk! Anonymkode: e8ae6...aa7
KellyTaylor Skrevet 24. januar 2019 #7 Skrevet 24. januar 2019 Kjenner flere slike tilfeller selv, og fatter ikke hvorfor folk velger å kjøre dobbeltløp når de tilsynelatende lever det perfekte liv, kleine statuser i SOME, og mer til. Rigget meg til med popcorn og 3 litern da en bekjent la ut en status på face her for litt.... Mannen skrev at at han og konen var enige om å gå hver til sitt og at at var i rolige formen, blablabla Men så svarte kona, og dattern. La meg si det slik, det ble ikke mye rosenrød beskrivelse av den utroe horebukken der nei
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #8 Skrevet 24. januar 2019 Jeg synes absolutt du skal si noe! Anonymkode: 87e5f...720
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #9 Skrevet 24. januar 2019 1 hour ago, Anonym bruker said: Jeg er litt feig. Er det innafor å si, forresten, traff Geir da jeg besøkte bestemor. Visste ikke det var der han jobbet. Eller er jeg bare feig? Anonymkode: 27d7f...568 Tenker dette er veldig innafor. I utgangspunktet synes jeg ikke man skal blande seg i andres affærer, men her er det på sin plass. Anonymkode: 3e17f...001
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #10 Skrevet 24. januar 2019 Om han er utro eller ikke er ikke opp til deg å fortelle noe om, men synes helt klart du kan fortelle at du har møtt han så kan hun evt nøste opp i det selv om hun ønsker. Å si at du møtte "Geir" da du var på besøk hos bestemoren din er helt innenfor. Hun spør kanskje hvor du møtte han og da kan du svare at du møtte han på en restaurant, du var ute og spiste med bestemor og han var sikkert ute med en kollega han da for han er vel på jobb? Også gå videre og snakke om noe annet e.l. for dette er liksom helt uinteressant for deg, men da vet hun at han var i den byen og ute og spiste med en dame. Hva hun gjør med den opplysningen er opp til henne. Anonymkode: e350b...840
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #11 Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Jeg er litt feig. Er det innafor å si, forresten, traff Geir da jeg besøkte bestemor. Visste ikke det var der han jobbet. Eller er jeg bare feig? Anonymkode: 27d7f...568 Hva med å si det til Ida først? "Hyggelig at du kjenner Geir, mannen til min kollega Gry!" Anonymkode: 05ad2...233
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #12 Skrevet 24. januar 2019 Hadde nevnt for min kollega at du hadde truffet på ham, mens han var ute og spiste sammen med en dame. Si du var ute med bestemor, og at du hadde hilst på ham da du gikk forbi. Og da du kom tilbake fra toalettet, så var de vekk. Så det var veldig flyktig du fikk pratet med ham 😉 Anonymkode: bc109...6ff
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #13 Skrevet 24. januar 2019 Jeg hadde sagt noe. Akkurat som at jeg ønsker noen skal fortelle det til meg, hvis min mann er utro. Anonymkode: 540ca...e84
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #14 Skrevet 24. januar 2019 Er litt delt, egentlig. Jeg sa det en gang jeg så mannen til en bekjent kline med ei dame i en park midt på dagen i nabobyen. De hadde små barn. De bor sammen fortsatt, vet ikke om det var bra at jeg sa det egentlig. Begge unnviker meg om vi treffer på hverandre. Anonymkode: 92404...d9c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #15 Skrevet 24. januar 2019 Min mann var utro. En bekjent av oss så ham på restaurant med ei anna dame, og ringte min bestevenninne. Min bestevenninne ringte så meg. Jeg er evig glad denne bekjente sa i fra. Anonymkode: 85dab...c43
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #16 Skrevet 24. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Om han er utro eller ikke er ikke opp til deg å fortelle noe om, men synes helt klart du kan fortelle at du har møtt han så kan hun evt nøste opp i det selv om hun ønsker. Å si at du møtte "Geir" da du var på besøk hos bestemoren din er helt innenfor. Hun spør kanskje hvor du møtte han og da kan du svare at du møtte han på en restaurant, du var ute og spiste med bestemor og han var sikkert ute med en kollega han da for han er vel på jobb? Også gå videre og snakke om noe annet e.l. for dette er liksom helt uinteressant for deg, men da vet hun at han var i den byen og ute og spiste med en dame. Hva hun gjør med den opplysningen er opp til henne. Anonymkode: e350b...840 Jeg støtter dette! Du vet egentlig ikke om han er utro, bestemor kan ta feil, det kan være en kollega som trengte trøst osv, men det er helt innafor å fortelle at du traff på han. Det er ikke opp til andre å legge føringer for hva som så skal skje Han må jo ev like å leve farlig om han går åpenlyst rundt med en 'hemmelig' kjæreste bare 12 mil hjemmefra. Anonymkode: 84396...1a0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #17 Skrevet 24. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg støtter dette! Du vet egentlig ikke om han er utro, bestemor kan ta feil, det kan være en kollega som trengte trøst osv, men det er helt innafor å fortelle at du traff på han. Det er ikke opp til andre å legge føringer for hva som så skal skje Han må jo ev like å leve farlig om han går åpenlyst rundt med en 'hemmelig' kjæreste bare 12 mil hjemmefra. Anonymkode: 84396...1a0 De var mer enn venner, de satt og holdt hender over bordet og strøk hverandre på armen. Jeg tar med meg alle gode råd og tenker på det over helgen. HI Anonymkode: 27d7f...568
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #18 Skrevet 24. januar 2019 Jeg er feig så er akkurat slik jeg ville gått frem: Hei har mannen din familie blabla( der du så han). Når hun spørr sier du at du så han med en kvinne og at du sa hei til han. Anonymkode: 7a6d5...353
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #19 Skrevet 24. januar 2019 Pass på ditt eget liv. Drama Queen. Anonymkode: 5691b...d12
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #20 Skrevet 24. januar 2019 9 hours ago, Anonym bruker said: Og ikke bare utro, gan lever et dobbeltliv. Jeg har tatt meg langhelg og er hos min bestemor. Et lite tettsted 12 mil fra der jeg bor. I går var vi på den lokale kinarestauranten. Og der satt mannen til en kollega og holdt en dame i hånda. Bestemor sa det var «den nye kavaleren til Ida» Jeg ble helt satt ut. I følge min kollega så jobber han på et stort prosjekt så han er mye på reise. I følge min bestemor så mener hun de bor sammen. Og ja jeg vet det er han fordi jeg sa «Hei Geir, er du her» til han da jeg gikk på do og da ble han helt panisk, hilste og mumlet noe rart, og da jeg var tilbake var de borte. Håper nesten han tilstår til kona, men gjør han ikke det, burde jeg si noe? PS, navnene jeg bruker er ikke faktiske navn. Anonymkode: 27d7f...568 det vil komme for en dag uansett, så hadde ikke sagt noe Anonymkode: 68424...953
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2019 #21 Skrevet 24. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Pass på ditt eget liv. Drama Queen. Anonymkode: 5691b...d12 Er jo hennes liv ? Hun møtte jo på idioten som har er dobbelt liv. De som er offentlig utro blander faktisk inn andre uten at vedkommende vil bli blandet inn. Jeg er ikke en av de som holder for øynene når folk jeg kjenner gjør noe dumt, skjer det foran meg så angår det meg faktisk. Men jeg hadde vell snakket direkte til mannen. Anonymkode: 7a6d5...353
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #22 Skrevet 25. januar 2019 Du er ikke drama queen! Si til kollegaen din at du ble så overrasket da du møtte mannen hennes sammen med en dame på restaurant 12 mil unna. Spør bare hva slags prosjekt han holder på med- virk direkte interessert 😉Så får hun evt høre med mannen sin og nøste opp selv.... men om hun spør om dama, så ville jeg si at det så nesten litt romantisk ut der de satt, men at han forsvant fort slik at du ikke fikk snakket med han. Vi kvinner må bli flinkere til å si i fra til hverandre, - og spille på lag! 😉 Anonymkode: 0c806...3c0
Iiiiik Skrevet 25. januar 2019 #23 Skrevet 25. januar 2019 (endret) 14 timer siden, Anonym bruker skrev: det vil komme for en dag uansett, så hadde ikke sagt noe Anonymkode: 68424...953 Faren til min eldste var utro. Jeg var hjemme med nyfødt baby, han var ute og «svingte seg» med en annen dame. Det pågikk i nesten et halvår før jeg fikk vite det. Det var mange elementer i det sviket. Jeg følte meg helt utrolig dum som ikke merket forskjell, eller som tilskrev alle forskjellene at vi var nybakte foreldre. Jeg tvilte totalt på min egen evne til å vurdere mennesker som kunne elske og få barn med en som behandlet meg sånn. OG jeg følte meg sviktet av alle dem som visste og som valgte å ikke si noe til meg. Etter hvert som det viste seg at den ene etter den andre faktisk hadde visst, hadde vært sammen med oss uten å antyde noe som helst, hadde jeg lyst til å kutte dem ut alle sammen. Det er klart man kan bestemme seg for at dette ikke er ens egen sak. Det er lettere å snu seg bort, men jeg mener helt klart at man skal snakke med folk man bryr seg om. Jeg ville ikke snakket med naboen, og har selv holdt kjeft om faren til en i sønnens klasse selv om jeg vet han har vært utro flere ganger, men folk som jeg bryr meg om, tar jeg vare på. Endret 25. januar 2019 av Iiiiik
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #24 Skrevet 25. januar 2019 Enten må du stå for det du mener eller la være. Sånn «mellomting, hinting og jeg er for feig til å si det kan jeg bare si det sånn» er bare utrolig dårlig gjort, og kan gjøre ting mye verre. Det setter deg i dårlig lys. Enten snakker du med henne ansikt til ansikt og forteller det du så, eller så holder du kjeft. Anonymkode: 57b44...3ab
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2019 #25 Skrevet 25. januar 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Er jo hennes liv ? Hun møtte jo på idioten som har er dobbelt liv. De som er offentlig utro blander faktisk inn andre uten at vedkommende vil bli blandet inn. Jeg er ikke en av de som holder for øynene når folk jeg kjenner gjør noe dumt, skjer det foran meg så angår det meg faktisk. Men jeg hadde vell snakket direkte til mannen. Anonymkode: 7a6d5...353 De tynneste argumentene som finnes. Er jo hennes liv ? Nei, det er hans liv. Hun møtte jo på idioten som har er dobbelt liv. Å observere et menneske si eller gjøre en handling, tilsier ikke at du skal eller bør si noe eller ta handling. Skal du kommentere og gjøre handlinger ovenfor alle du ser på Karl Johan, utesteder, de du synes er fulle og burde gå hjem, alle på IKEA som du mener har barn som har litt mye eller litt lite klær på seg, de som ikke kan lukeparkere, bør man be ta et kurs, slik at de ikke bulker andre, .alt du ser er din sak fordi du ser det? Du er gal. De som er offentlig utro blander faktisk inn andre uten at vedkommende vil bli blandet inn. Nei, det er Hi som frivillig blander seg inn fordi hun er en drama queen. Det fordrer ikke en kalori og ikke skrive om det her på forumet eller gjøre noe mer. Hun har et ønske om å gjøre det. Moralens vokter og intrigemaker. Jeg er ikke en av de som holder for øynene når folk jeg kjenner gjør noe dumt, skjer det foran meg så angår det meg faktisk. Nei, å observere noe tilsier ikke at du er innblandet. Men jeg hadde vell snakket direkte til mannen. Ja, du hadde vel det. Anonymkode: 5691b...d12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå