Gå til innhold

Dere som er for abort


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Ja til at jeg og bare jeg skal bestemme over min kropp, dermed ja til selvbestemt abort.

nei til dødsstraff - samme begrunnelse!

ja til aktiv dødshjelp - samme begrunnelse!

Anonymkode: 13be8...42f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å ta et liv. Abortforkjempere er gjerne veldig glade i å se andre dø. Aktiv dødshjelp/eutanasi/avliving, eller kort og godt mord, er også aktuelt å spørre om i denne tråden. 

Anonymkode: a8805...6ac

For abort, for dødsstraff, for aktiv dødshjelp,ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er for abort, imot dødsstraff og for aktiv dødshjelp.

Jeg har selv tatt abort i uke 8, hadde jeg ikke gjort det, hadde ikke jeg vært i live i dag, det hadde heller ikke fosteret. Mener du at jeg ikke skulle tatt abort?

Anonymkode: 8d5c3...de5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trist hvordan denne saken har utviklet seg. Vi er kommet så langt i Norge, og så kaster regjeringen oss tilbake i tid. Merker jeg blir provosert bare å tenke på endringer i abortloven 🤧

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man blir voldtatt... mener du kvinnen skal bære fram barnet ? Mener du at jenter under 16 år som blir misbrukt skal bære fram et barn ? Vi som ikke tar abort vet ikke grunnen til de som gjør det... Jeg er ikke for abort men jeg er heller ikke imot da jeg vet at noenganger så må faktisk abort skje.

Jeg er for aktiv dødshjelp da min oldemor lå der 102 år gammel å ba til Gud om å få dø. Kroppen hadde sviktet helt og hun hadde store smerter hverdag.. men hun var klar i hodet. Hun hadde fortjent å slippe ;) Hun følte seg som er byrde for helsevesenet å familien... 

Anonymkode: 2c1cc...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...