Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #26 Skrevet 22. januar 2019 Ja til at jeg og bare jeg skal bestemme over min kropp, dermed ja til selvbestemt abort. nei til dødsstraff - samme begrunnelse! ja til aktiv dødshjelp - samme begrunnelse! Anonymkode: 13be8...42f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #27 Skrevet 22. januar 2019 Jeg er for abort, for fosterreduksjon, for juridisk abort, men mot dødsstraff. Anonymkode: 43482...a9a
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #28 Skrevet 22. januar 2019 Ja, det er klart. Offentlig. Anonymkode: 32d3e...c0d
Østerdølen Skrevet 22. januar 2019 #29 Skrevet 22. januar 2019 9 timer siden, Anonym bruker skrev: Å ta et liv. Abortforkjempere er gjerne veldig glade i å se andre dø. Aktiv dødshjelp/eutanasi/avliving, eller kort og godt mord, er også aktuelt å spørre om i denne tråden. Anonymkode: a8805...6ac For abort, for dødsstraff, for aktiv dødshjelp,ja.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #30 Skrevet 22. januar 2019 Jeg er for abort, imot dødsstraff og for aktiv dødshjelp. Jeg har selv tatt abort i uke 8, hadde jeg ikke gjort det, hadde ikke jeg vært i live i dag, det hadde heller ikke fosteret. Mener du at jeg ikke skulle tatt abort? Anonymkode: 8d5c3...de5
Pauline-85 Skrevet 22. januar 2019 #31 Skrevet 22. januar 2019 Er trist hvordan denne saken har utviklet seg. Vi er kommet så langt i Norge, og så kaster regjeringen oss tilbake i tid. Merker jeg blir provosert bare å tenke på endringer i abortloven 🤧
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2019 #32 Skrevet 22. januar 2019 Når man blir voldtatt... mener du kvinnen skal bære fram barnet ? Mener du at jenter under 16 år som blir misbrukt skal bære fram et barn ? Vi som ikke tar abort vet ikke grunnen til de som gjør det... Jeg er ikke for abort men jeg er heller ikke imot da jeg vet at noenganger så må faktisk abort skje. Jeg er for aktiv dødshjelp da min oldemor lå der 102 år gammel å ba til Gud om å få dø. Kroppen hadde sviktet helt og hun hadde store smerter hverdag.. men hun var klar i hodet. Hun hadde fortjent å slippe Hun følte seg som er byrde for helsevesenet å familien... Anonymkode: 2c1cc...e82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå