Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #26 Skrevet 21. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det såret meg slik å lese det🙄 han skrev noe i den samme duren til meg også. Men uansett så var hu 100 ganger så pen 😭 vi har vert sammen i 3 år. Han sa han var ferdig med slike "tynne" jenter fordi de var så overfladiske og selvopptatte. Han ville ha ei som var jordnær og litt lubben. Vi har ogso ett barn sammen nå og jeg er fortsatt 20 kilo mer enn jeg var før jeg ble gravid, så er ganske lei meg når jeg så bilde av hu dama som var så perfekt. Hi Anonymkode: b228d...923 Ta deg sammen! Eventuelt finn deg en mann som aldri har gitt en eneste dame et kompliment! Anonymkode: 41d71...899
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #27 Skrevet 21. januar 2019 20 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg vet. Skulle ikke gjort det. Ble såret uansett av det han skrev til henne, pluss hun er finere enn meg. De er vel lov? Hi Anonymkode: b228d...923 Nei, det er ikke lov når du nå holder det mot han, og griner og krangler pga det. Han har ikke gjort noe som helst galt, han har ikke gjort noe for å fortjene oppførselen din Anonymkode: a3c1c...460
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #28 Skrevet 21. januar 2019 Ja jeg vet de er helt teit... det er inni hodet mitt. Skal oppsøke psykolog snarest. Ville bare høre hvordan dere hadde reagert på dette😊 slik jeg reagerer er ikke normalt. Hi Anonymkode: b228d...923
Himmel og hav Skrevet 21. januar 2019 #29 Skrevet 21. januar 2019 (endret) Hadde ikke du noen som var "den fineste" for deg før du møtte samboeren din? Delte du alltid ut kjærlighetserklæringer med forbehold? "Jeg elsker deg, Trond, og du er den kjekkeste jeg vet om, akkurat nå, for det kan hende jeg møter noen kjekkere siden en gang, og da vil jeg ha mitt på det tørre." Det er bare sprøyt det du driver med nå. Er det egentlig dette som er problemet, eller har du leita etter noe å ta han på? Mener du virkelig innerst inne at han aldri skulle ha sagt noe pent til noen andre damer før deg? Han ga henne komplimenter og kom med skryt. Det gjør sikkert du også, rett som det er, uten at sannhetsgehalten er 100%. "Hvor mange ganger har du sagt at "dette er den beste kaka/sjokoladen/vinen/burgeren jeg har smakt", "Det er den fineste kjolen/bildet/blomsten/solnedgangen jeg har sett!" ? Betyr det at du har sagt "den beste" om ei kake eller en solnedgang at du ikke liker den neste like godt eller bedre? Lyver du om du sier "den fineste" om en kjole i år, selv om du sa det om en annen i 2015? Endret 21. januar 2019 av Himmel og hav
sug lut Skrevet 21. januar 2019 #30 Skrevet 21. januar 2019 46 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg skulle snuse litt bare 😑 så bladde jeg så langt tilbake i tid på messenger. Fant heldigvis ikke noe snusk etter vi ble sammen da. Men alikavel Hi Anonymkode: b228d...923 Det er jo skilsmissegrunn.
sug lut Skrevet 21. januar 2019 #31 Skrevet 21. januar 2019 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg vet. Skulle ikke gjort det. Ble såret uansett av det han skrev til henne, pluss hun er finere enn meg. De er vel lov? Hi Anonymkode: b228d...923 Nei. Sjalusi og kontrollerende kjerringer er ikke lov.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #32 Skrevet 21. januar 2019 Hvis du prøver å jage mannen din tilbake i armene på en bedre, så gjør du en fenomenalt god jobb. At du kan finne på å skape krangel og uro, over et forhold han hadde FØR han ble sammen med deg, og stille han til veggs for PRIVATE meldinger han har skrevet til en annen, det er så langt bak mål at det nesten ikke er mulig å beskrive. Ta deg sammen og jobb med deg selv. Det er IKKE mannen som har gjort noe galt her, og hvis du har et snev av fornuft så unnskylder du til samboeren din og legger deg paddeflat. Anonymkode: 056ef...987
frk Nilsen Skrevet 21. januar 2019 #33 Skrevet 21. januar 2019 (endret) Stakkars mann! Jeg hadde faktisk blitt rimelig forbannet(månelyst!) om mannen min snoket i mine meldinger, og i tillegg konfronterte meg ang ting som har skjedd i fortiden. Du er heldig om han ikke stikker, for meg hadde dette vært et gedigent tillitsbrudd. Endret 21. januar 2019 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #34 Skrevet 21. januar 2019 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Når jeg spurte han om dette husket han henne ikke engang da. Hi Anonymkode: b228d...923 Da var han vel full da han skrev de greiene, da. Ikke la dette ødelegge for deg. Du er den du er, dere ble forelsket, han likte deg da og han liker deg nå. Der er tre milliarder kvinnfolk på jorda, der er garantert mange som er vakrere - men det er du som er kjæresten hans. Anonymkode: b0e03...265
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #35 Skrevet 21. januar 2019 Nei, dette hadde jeg absolutt ikke brydd meg om. Det er jo før du ble kjent med mannen. Han er jo ikke synsk, han kunne ikke vite at han skulle treffe deg og synes at du er så fantastisk at han ville dele livet sitt med deg, og få barn med deg. Han syntes vel hun var flott der og da , eller kanskje var det bare noe han slang ut på nettet. Kanskje er hun nydelig utseendemessig, kanskje beundret han henne som et flott maleri. Men du er bedre enn henne for ham, han er hos deg og valgte deg. Jeg vet at min mann synes Salma Hayek er det mest fantastiske som finnes utseendemessig . Det har han syntes både før og etter han traff meg. Og jeg er så langt fra henne utseendemessig , som man vel kan komme. Det er lov å beundre. Hadde jeg vært mannen din hadde jeg blitt både rasende , fortvilet og ledd høyt av oppførselen din. Han har absolutt ikke gjort noe galt. Ta vare på han , be han om unnskyldning for oppførselen din og ta tak i selvtilliten din og jobb med den. Jeg tror du har en bra mann, hvis dette et eksempel på hva som er problem i forholdet . Anonymkode: b59b3...84c
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #36 Skrevet 23. januar 2019 På 21.1.2019 den 20.17, Anonym bruker skrev: Fordi han skrev att hun var det vakreste han hadde sett... så en mnden etter det så er plutselig jeg den fineste han har sett. Det skurrer litt når vi er så ulike🙄 så da får jeg og gnager på om han egentlig kanskje ikke liker meg så godt allikevel... att han bare tok meg fordi jeg var interessert. Hi Anonymkode: b228d...923 Det har ikke slått deg at det kan være motsatt? Det er jo deg han endte opp med, ikke henne. Altså er du mer attraktiv for ham. Du skriver at hun er penere, men nå eier jo ikke du definisjonen på hva som er pent, så han synes ikke nødvendigvis det samme som deg. Dere kan ha helt ulik oppfatning om hva som er pent. Anonymkode: 465fa...07f
Lagerfrakk Skrevet 23. januar 2019 #37 Skrevet 23. januar 2019 På 21.1.2019 den 20.17, Anonym bruker skrev: Fordi han skrev att hun var det vakreste han hadde sett... så en mnden etter det så er plutselig jeg den fineste han har sett. Det skurrer litt når vi er så ulike🙄 så da får jeg og gnager på om han egentlig kanskje ikke liker meg så godt allikevel... att han bare tok meg fordi jeg var interessert. Hi Anonymkode: b228d...923 Først var hun det fineste han hadde sett....helt til han traff deg, for du er enda finere? Det er jo sånn du må se det! Du er garantert mye mye penere enn dus elv tror. Og så har du kanskje i tillegg masse karisma, sjarm, er søt, sexy og morsom og smart og bra i sengen og får ham til å føle seg topp. Og kanskje du lukter ufattelig godt, har mykt hår, får det til å krible inni ham når du ser på ham og smiler. Og så går du på en sexy måte, lager god mat...og så den søte gest du alltid gjør med hånden opp til nakken... Og nakken din, når han ser den, blir han fylt av ømhet og begjær. Og når du er borte fra ham, lengter han etter å høre latteren din. osv.. Så altså, tiltrekning og forelskelse handler om så utrolig mye mer enn en veltrent kropp og et pent ansikt. Han valgte deg, og det har han helt sikkert masse gode grunner til.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #38 Skrevet 23. januar 2019 8 minutter siden, Lagerfrakk skrev: Først var hun det fineste han hadde sett....helt til han traff deg, for du er enda finere? Det er jo sånn du må se det! Du er garantert mye mye penere enn dus elv tror. Og så har du kanskje i tillegg masse karisma, sjarm, er søt, sexy og morsom og smart og bra i sengen og får ham til å føle seg topp. Og kanskje du lukter ufattelig godt, har mykt hår, får det til å krible inni ham når du ser på ham og smiler. Og så går du på en sexy måte, lager god mat...og så den søte gest du alltid gjør med hånden opp til nakken... Og nakken din, når han ser den, blir han fylt av ømhet og begjær. Og når du er borte fra ham, lengter han etter å høre latteren din. osv.. Så altså, tiltrekning og forelskelse handler om så utrolig mye mer enn en veltrent kropp og et pent ansikt. Han valgte deg, og det har han helt sikkert masse gode grunner til. Ja 😍 han valgte meg fordi han likte meg med engang han så meg. Pluss jeg er ikke som andre på mange forskjellige måter.. spesielt når det kommer til sex😅 som han setter stor pris på😋 vi trivest veldig godt ilag. Hi Anonymkode: b228d...923
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #39 Skrevet 23. januar 2019 Hadde jeg vært din mann hadde jeg droppa deg på flekken! Å snoke i gamle meldinger på den måten der er jo et kjempestort tillitsbrudd! Dette var i tillegg noe han skrev til ei FØR han møtte deg. Du kommer til å ødelegge dette forholdet fortere enn svint om du ikke kryper på dine knær og unnskylder deg samtidig som du bestiller den terapitimen Anonymkode: e930a...098
Lagerfrakk Skrevet 23. januar 2019 #40 Skrevet 23. januar 2019 12 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja 😍 han valgte meg fordi han likte meg med engang han så meg. Pluss jeg er ikke som andre på mange forskjellige måter.. spesielt når det kommer til sex😅 som han setter stor pris på😋 vi trivest veldig godt ilag. Hi Anonymkode: b228d...923 Der ser du! 🙂
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #41 Skrevet 23. januar 2019 16 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja 😍 han valgte meg fordi han likte meg med engang han så meg. Pluss jeg er ikke som andre på mange forskjellige måter.. spesielt når det kommer til sex😅 som han setter stor pris på😋 vi trivest veldig godt ilag. Hi Anonymkode: b228d...923 Og dette vil du ødelegge? Det er jo bare dumt. Og nei, du trenger ikke psykolog, du trenger å ta deg sammen og takke din skaper for at han ikke går fra deg for det du har gjort. Anonymkode: 8f02d...25a
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2019 #42 Skrevet 23. januar 2019 Håper du legger deg flat og beklager ovenfor samboer. Jeg hadde blitt rimelig forbannet om min mann hadde snoket på meldingene mine og så klikket på meg fordi jeg gav komplimenter til en mann jeg hadde kontakt med FØR han! Dette viser en svært dårlig side av deg og det er viktig at du forstår at dette er det kun DU som står til ansvar for. Jobb med selvfølelsen din før forholdet ditt går til helvete. Lykke til! Anonymkode: 57cda...594
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå