Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #1 Skrevet 21. januar 2019 Samboer chattet med en dame ca en måned før han begynte å flørte med meg. Vi ble sammen ganske fort. Kom over noe han hadde skrevet til henne som plager meg voldsomt. Han skrev att hun var det vakreste han hadde sett, og han syntest hun var perfekt, fine former, og slike ting og hadde forguda kroppen hennes om hun hadde vert hans. Så ett bilde av hun og hun var flott, blond, brun og slank. Jeg er feit, bleik, og brunette. Stikk motsatt av hun... Følte nå att alt av selvbilde bare forsvant ut av meg😭😭 Konfronterte det med han men han sa bare att han liker meg for den jeg er og legger ikke så masse vekt i utseende 😑😑 takk for den liksom. Blir en stund til han får se meg naken og ha sex. Må slanke meg 20 kilo først😭😭😭 Anonymkode: b228d...923
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #2 Skrevet 21. januar 2019 Men han valgte jo DEG Anonymkode: a3c1c...460
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #3 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men han valgte jo DEG Anonymkode: a3c1c...460 Fordi han ikke fikk den guddommelige det da.. Hadde følt som hi jeg også. Anonymkode: 135cd...872
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #4 Skrevet 21. januar 2019 Han har vel skjønt at hun var utenfor hans liga for å si det sånn. Han har kanskje prøvd seg på henne, uten å få napp? Anonymkode: 9b0ec...e8c
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #5 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Fordi han ikke fikk den guddommelige det da.. Hadde følt som hi jeg også. Anonymkode: 135cd...872 Det er jo ikke sikkert, kanskje hun var dum som et brød. Hvem vet. Anonymkode: a3c1c...460
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #6 Skrevet 21. januar 2019 Kødder du? Du kan da ikke henge deg opp i, og holde mot han (konfrontere han med) noe som han skrev til noen andre FØR han møtte deg? ... Det blir som om mannen min skal reagere på at jeg syntes xen var deilig i senga. Jeg syntes jo det... Til jeg møtte mannen min som var bedre 😉 Nei jente, du må seriøst jobbe med din egen selvtilitt og selvbilde. Dette er ikke bra. Anonymkode: ac419...fd5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #7 Skrevet 21. januar 2019 7 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men han valgte jo DEG Anonymkode: a3c1c...460 Ja utrolig nokk. Hi Anonymkode: b228d...923
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #8 Skrevet 21. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja utrolig nokk. Hi Anonymkode: b228d...923 Et lite råd... Ingenting er så turnoff som lav selvtilitt og usikkerhet. Det gjelder begge kjønn. Anonymkode: ac419...fd5
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #9 Skrevet 21. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Han har vel skjønt at hun var utenfor hans liga for å si det sånn. Han har kanskje prøvd seg på henne, uten å få napp? Anonymkode: 9b0ec...e8c De flørta begge 2. Men ble ikke noe mer. Ingen sex. Hi Anonymkode: b228d...923
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #10 Skrevet 21. januar 2019 Når jeg spurte han om dette husket han henne ikke engang da. Hi Anonymkode: b228d...923
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #11 Skrevet 21. januar 2019 Kjør på med sjalusi og dårlig selvtillit, så blir du kvitt han fortere enn svint! Du virker veldig slitsom, og det er i hvert fall usexy. Så for å svare på spørsmålet ditt, nei det hadde jeg ikke brydd meg om (hvordan vet du hva han skrev flere år etterpå, forresten?) Anonymkode: 8f02d...25a
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #12 Skrevet 21. januar 2019 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Når jeg spurte han om dette husket han henne ikke engang da. Hi Anonymkode: b228d...923 Men hvorfor tok du det opp i det hele tatt, og hvorfor leser du chatten hans? Dette var jo før dere ble sammen Anonymkode: a3c1c...460
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #13 Skrevet 21. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Samboer chattet med en dame ca en måned før han begynte å flørte med meg. Vi ble sammen ganske fort. Kom over noe han hadde skrevet til henne som plager meg voldsomt. Han skrev att hun var det vakreste han hadde sett, og han syntest hun var perfekt, fine former, og slike ting og hadde forguda kroppen hennes om hun hadde vert hans. Så ett bilde av hun og hun var flott, blond, brun og slank. Jeg er feit, bleik, og brunette. Stikk motsatt av hun... Følte nå att alt av selvbilde bare forsvant ut av meg😭😭 Konfronterte det med han men han sa bare att han liker meg for den jeg er og legger ikke så masse vekt i utseende 😑😑 takk for den liksom. Blir en stund til han får se meg naken og ha sex. Må slanke meg 20 kilo først😭😭😭 Anonymkode: b228d...923 Det er sikkert ei dame fra en luguber chat side. På andre siden av profilen til den perfekte smak sitter en sleskete gubbe å drar seg i løken mens han taster fra falske profiler. Anonymkode: 6e721...7e7
Mostly Harmless Skrevet 21. januar 2019 #14 Skrevet 21. januar 2019 Du bondefanget ham jo litt, da. Hva skulle han ha sagt som du kunne vært fornøyd med og tilbøyelig til å tro på? Jeg vet ikke jeg. Selv er jeg ikke akkurat Guds gave til mannen, og det finnes vel eksemplarer av det motsatte kjønn med sprekere kropp enn min manns også. Skulle han prøvd å innbille meg at jeg var den mest sexy dama han ser rundt seg i hverdagen, hadde jeg trodd det var rablet for ham. Men nå har vi nå valgt hverandre og er tilfredse med det, nettopp fordi det er andre ting enn utseende som teller mer.
KellyTaylor Skrevet 21. januar 2019 #15 Skrevet 21. januar 2019 Og han er søteste frukten i fatet selv? Han valgte DEG og ikke ei uoppnåelig jente.
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #16 Skrevet 21. januar 2019 Det såret meg slik å lese det🙄 han skrev noe i den samme duren til meg også. Men uansett så var hu 100 ganger så pen 😭 vi har vert sammen i 3 år. Han sa han var ferdig med slike "tynne" jenter fordi de var så overfladiske og selvopptatte. Han ville ha ei som var jordnær og litt lubben. Vi har ogso ett barn sammen nå og jeg er fortsatt 20 kilo mer enn jeg var før jeg ble gravid, så er ganske lei meg når jeg så bilde av hu dama som var så perfekt. Hi Anonymkode: b228d...923
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #17 Skrevet 21. januar 2019 Dette går jo på deg og ditt selvbilde. Det burde du jobbe med, om så få hjelp til det. Ellers tror jeg gubben går lei til slutt. Jeg var sånn...eksen fortalte med daglig hvor fin og deilig jeg var. Jeg er (til og med) en av de du er misunnelig på ift kropp og fasong. Men med mitt forskrudde syn på meg selv og kroppen min, «hørte» jeg han aldri. Nå var det jeg som til slutt valgte å avslutte forholdet, men tror nok han hadde gått til slutt, hadde ikke jeg gjort det. Jeg søkte hjelp etter bruddet for totalt andre ting enn selvbildet mitt, men etter endt behandling, er det 100% bedre. Og dét er utrolig deilig og frigjørende! Du burde prøve å få det bedre, du kommer til å digge det 😊 Anonymkode: 8f0e1...c43
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #18 Skrevet 21. januar 2019 33 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det såret meg slik å lese det🙄 han skrev noe i den samme duren til meg også. Men uansett så var hu 100 ganger så pen 😭 vi har vert sammen i 3 år. Han sa han var ferdig med slike "tynne" jenter fordi de var så overfladiske og selvopptatte. Han ville ha ei som var jordnær og litt lubben. Vi har ogso ett barn sammen nå og jeg er fortsatt 20 kilo mer enn jeg var før jeg ble gravid, så er ganske lei meg når jeg så bilde av hu dama som var så perfekt. Hi Anonymkode: b228d...923 Men kjære deg, din usikkerhet kan du ikke legge på han. Det er over 3 år siden, hvorfor sitter du å leser over 3 år gamle meldinger? Har du så behov for å pine deg selv, for å trykke ned deg selv. Hvorfor sette han til veggs for noe han skrev for 3 år siden, før han ble sammen med deg? Hva forventet du at han skal svare, for det virker som om at uansett hva han hadde svart, så ville du vridd det til å bli galt. Anonymkode: a3c1c...460
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #19 Skrevet 21. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men kjære deg, din usikkerhet kan du ikke legge på han. Det er over 3 år siden, hvorfor sitter du å leser over 3 år gamle meldinger? Har du så behov for å pine deg selv, for å trykke ned deg selv. Hvorfor sette han til veggs for noe han skrev for 3 år siden, før han ble sammen med deg? Hva forventet du at han skal svare, for det virker som om at uansett hva han hadde svart, så ville du vridd det til å bli galt. Anonymkode: a3c1c...460 Fordi han skrev att hun var det vakreste han hadde sett... så en mnden etter det så er plutselig jeg den fineste han har sett. Det skurrer litt når vi er så ulike🙄 så da får jeg og gnager på om han egentlig kanskje ikke liker meg så godt allikevel... att han bare tok meg fordi jeg var interessert. Hi Anonymkode: b228d...923
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #20 Skrevet 21. januar 2019 27 minutter siden, Anonym bruker skrev: Dette går jo på deg og ditt selvbilde. Det burde du jobbe med, om så få hjelp til det. Ellers tror jeg gubben går lei til slutt. Jeg var sånn...eksen fortalte med daglig hvor fin og deilig jeg var. Jeg er (til og med) en av de du er misunnelig på ift kropp og fasong. Men med mitt forskrudde syn på meg selv og kroppen min, «hørte» jeg han aldri. Nå var det jeg som til slutt valgte å avslutte forholdet, men tror nok han hadde gått til slutt, hadde ikke jeg gjort det. Jeg søkte hjelp etter bruddet for totalt andre ting enn selvbildet mitt, men etter endt behandling, er det 100% bedre. Og dét er utrolig deilig og frigjørende! Du burde prøve å få det bedre, du kommer til å digge det 😊 Anonymkode: 8f0e1...c43 Ja jeg skal søke hjelp, håper bare det hjelper. Er så sliten nå... Har tenkt på dette i hele dag og grått masse, krangla med samboer om det og slike ting😭 er lei av og ha det slik, blir sprø. Hi Anonymkode: b228d...923
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #21 Skrevet 21. januar 2019 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg skal søke hjelp, håper bare det hjelper. Er så sliten nå... Har tenkt på dette i hele dag og grått masse, krangla med samboer om det og slike ting😭 er lei av og ha det slik, blir sprø. Hi Anonymkode: b228d...923 38 minutter siden, Anonym bruker skrev: Fordi han skrev att hun var det vakreste han hadde sett... så en mnden etter det så er plutselig jeg den fineste han har sett. Det skurrer litt når vi er så ulike🙄 så da får jeg og gnager på om han egentlig kanskje ikke liker meg så godt allikevel... att han bare tok meg fordi jeg var interessert. Hi Anonymkode: b228d...923 Men hvordan kom du over de gamle samtalene? Anonymkode: a3c1c...460
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #22 Skrevet 21. januar 2019 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men hvordan kom du over de gamle samtalene? Anonymkode: a3c1c...460 Jeg skulle snuse litt bare 😑 så bladde jeg så langt tilbake i tid på messenger. Fant heldigvis ikke noe snusk etter vi ble sammen da. Men alikavel Hi Anonymkode: b228d...923
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #23 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Jeg skulle snuse litt bare 😑 så bladde jeg så langt tilbake i tid på messenger. Fant heldigvis ikke noe snusk etter vi ble sammen da. Men alikavel Hi Anonymkode: b228d...923 Da kan du bare skylde deg selv, og det er han som skulle satt deg til vegg for å snoke, ikke du for at han skrev noe du ikke likte til en dame før dere møttes. Det er faktisk ikke noe men alikevel, dette skjedde før dere møttes, get over it hvis du ikke vil drive han bort. At du i det hele tatt sjekker han, viser jo hvor lite tillit du har til han. Anonymkode: a3c1c...460
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #24 Skrevet 21. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Da kan du bare skylde deg selv, og det er han som skulle satt deg til vegg for å snoke, ikke du for at han skrev noe du ikke likte til en dame før dere møttes. Det er faktisk ikke noe men alikevel, dette skjedde før dere møttes, get over it hvis du ikke vil drive han bort. At du i det hele tatt sjekker han, viser jo hvor lite tillit du har til han. Anonymkode: a3c1c...460 Ja jeg vet. Skulle ikke gjort det. Ble såret uansett av det han skrev til henne, pluss hun er finere enn meg. De er vel lov? Hi Anonymkode: b228d...923
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2019 #25 Skrevet 21. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja jeg vet. Skulle ikke gjort det. Ble såret uansett av det han skrev til henne, pluss hun er finere enn meg. De er vel lov? Hi Anonymkode: b228d...923 Nei, det er ikke "lov" å bli såret av slikt. I så fall må du finne deg en mann uten fortid. Å straffe han ved å gå rundt og være såret når han på ingen måte har gjort noe galt er fullstendig urimelig. Anonymkode: 4460a...d59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå