Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #26 Skrevet 16. januar 2019 Her har de fleste dress til fjerde. Anonymkode: d688c...c66
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #27 Skrevet 16. januar 2019 I behate brukt todelt fra første klasse. Aner ikke hva andre har brukt, men kan ikke se for meg at noen blir mobbet for å ha hel dress Anonymkode: 6b06b...838
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #28 Skrevet 16. januar 2019 Begge mine har brukt dress til de har gått i 5/6 klasse. De har hatt dress hengende på skolen, og brukt todelt frem og tilbake til skolen om de ikke bare har brukt jakke. Kort vei til skolen for de. Eldste er veldig sjenert og vil ikke ha noe som andre kan si noe om, så i en periode brukte hun todelt men når hun merket hvor mye lengre tid dette tok å kle av og på seg så dreit hun i hva andre evt skulle si og brukte dressen. Vet det endte med at noen av kompisene hennes også tok med dressen på skolen, de torde ikke bruke de i tilfelle de ble kaldt barnslige. Minste er ei kruttønne som ikke lar noen pelle henne på nesa. Hun har flere ganger etterspurt dressen før hun har trengt den. Kun pga at andre har kommentert at noen har dress på seg. Hun klarer ikke å høre at andre mobber eller sier teiet ting, så hun bryter inn og setter andre på plass. Tar med dressen på skolen, bruker den bare for at de andre skal se det. Hun kan svett i bøtter og spann under dressen, men hun skal vise at dress er helt ok og hun tar gjerne diskussjonen om hvor kult dress er. Jeg tenker du bør snakke med barnet ditt om hva det selv ønsker. Det er ikke så mange dager siden 14 og 16 åringen her klaget over at jeg bare har en dress. De skal nemlig ikke ha dress og jeg får ikke lov å kjøpe dress til de, men stjele min dress det skal de begge to. Da kan de vel si at det er mamma sin om noen kommenterer tenker jeg, så nå er det jeg som må bruke utenuksene deres og en vinterjakke. De har brukt den i flere år, i flere år brettet de opp armer og bein, men nå passer den perfekt for begge. Eldste har brukt den på skolen også, da var det vist bare kul at jeg hadde fått malingsflekker og oljeflekker på den. Skruer og sagmugg i lomma. Anonymkode: 92039...5eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå