Gå til innhold

Bruker 1.klassinger dress?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller går det i todelt? Jeg liker dress best og kommer til å bruke det på ungen hjemme, men blir de mobba av hel dress liksom? Synes de fleste på skolen har todelt, men vanskelig å se alderen 

Anonymkode: 716f4...743

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er kun 1 i klassen her som har todelt. 

Læreren synes det er bra med dress da det går fort å ta av og på. 

Skrevet

Min går i 2. klasse, og han og de fleste vennene hans bruker fortsatt dress.

Anonymkode: 34355...e71

Skrevet

Halve klassen her kanskje. Ser flere i de eldre klassene som og bruker dress

Anonymkode: 7395a...a15

Skrevet

Her bruker både 1, 2 og 3.trinn dress (Trøndelag).

Anonymkode: ea1fe...ddf

Skrevet

Min førsteklassing ville selv ha dress for de går raskere å ta på.. 

Anonymkode: 2a812...366

Skrevet

Min går i 3.kl. og bruker dress. Veit ikkje om de andre bruker dress, men akkurat han er så sikker på seg sjølv så har aldri engsta meg for det.

Anonymkode: 55934...1c9

Skrevet

Både i 1 og 2.klasse bruker sønnen mib heldress;heldigvis bruker bestevennen hans også det.

Anonymkode: 0ba7c...38e

Skrevet

Du kan jo bare følge ungen inn å prøve se i garderoben ? Eller spørre ? Jeg mener det er vanlig med heldress fremtil 2-3 klasse.. 

 

Anonymkode: 6d5a9...f67

Skrevet

Når det ikke er snø er det en utebukse i sekken som gjelder, altså en gore-tex bukse og todelt.

Men så fort snøen kommer vil de ha dress, for da har de det travelt med å komme seg ut i frimunuttene og en dress går fortere enn todelt.

Vi har begge deler da, for de må jo ha en vinterjakke og da kjøper jeg gjerne en boblebukse i tillegg. Men som sagt, de bruker dress på skolen når det er snø.

Anonymkode: 28b49...ef5

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo bare følge ungen inn å prøve se i garderoben ? Eller spørre ? Jeg mener det er vanlig med heldress fremtil 2-3 klasse.. 

 

Anonymkode: 6d5a9...f67

Ja.. Men hun er skolestarter august 19. Tenkte jeg skulle kjøpe på salg..

Anonymkode: 716f4...743

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Ja.. Men hun er skolestarter august 19. Tenkte jeg skulle kjøpe på salg..

Anonymkode: 716f4...743

Er vel greit å ha uansett? Om det skulle vise seg at hun begynner på en skole hvor det er helt feil å gå med hel dress kan hun jo bruke den i helgene og på ettermiddagene når hun skal ut hjemme...

Har lest her noen få ganger at ungene går på skoler hvor det nesten ikke blir akseptert at de har hel dress, men det tror jeg er veldig spesielt altså. De fleste steder går 5-6 åringene i hel dress om de ønsker det og ingen sier noe på det heller.

Anonymkode: 28b49...ef5

Skrevet

Kjøp dress! Vi lærere elsker når de minste har dress! 😄

Anonymkode: cd47c...e19

Skrevet
12 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er vel greit å ha uansett? Om det skulle vise seg at hun begynner på en skole hvor det er helt feil å gå med hel dress kan hun jo bruke den i helgene og på ettermiddagene når hun skal ut hjemme...

Har lest her noen få ganger at ungene går på skoler hvor det nesten ikke blir akseptert at de har hel dress, men det tror jeg er veldig spesielt altså. De fleste steder går 5-6 åringene i hel dress om de ønsker det og ingen sier noe på det heller.

Anonymkode: 28b49...ef5

Jeg har allerede en, men vi har alltid to :) Kan selvsagt selge den om det blir helt krise. Men det skal vel mye til... 

Anonymkode: 716f4...743

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Kjøp dress! Vi lærere elsker når de minste har dress! 😄

Anonymkode: cd47c...e19

ok:p 

Anonymkode: 716f4...743

Skrevet

Min gjør det, men bare nå midtvinters, når det er snø, slaps etc. Lettere enn å ta på både utebukse og jakke. Om høsten foretrekker hun delt sett, for da løper hun ofte ute  med bare jakke på, men bruker utebukse når det er heldagstur i skogen o.l.

Anonymkode: 6c8d6...5b2

Skrevet

Begge mine har brukt begge deler men foretrukket dress, andreklassingen bruker todelt nå. 

Anonymkode: 1495d...975

Skrevet

Jeg har hatt todelt til min 1, nå 2 klassing. Synes det er mer praktisk, kjøper en bra, varm og fin vinterjakke med bobblebukse til, som henger på skolen. Da slipper man kjøpe dobbel opp. Dress + vinterjakke, samt hn har bare en ting å «passe» på på skolen, en bobblebukse som da henger på plassen. 

Anonymkode: d2e31...a84

Skrevet

Min gutt bruker som sagt bare heldress. Han har todelt også på skolen med det er ubrukt å han nekter å bruke det. Han sier det går mye fortere med dress.

Anonymkode: 0ba7c...38e

Skrevet

Min førsteklassing foretrekker dress siden den er raskere å ta av og på sammenlignet med todelt.

Skrevet

Min 1 klassing vil kun ha dress.

Anonymkode: 06921...2df

Skrevet

Jeg får ikke min 1. Klassing til å bruke dress. Vil bare ha bukse og jakke. Vil helst ha bukse med seler for da får han ikke snø imellom😊

På første trinn her er det visstnok bare to stykker som har dress, resten har to delt. 

Anonymkode: 163d0...563

Skrevet

Nesten ingen i første klasse her har dress. Kanskje et par stykker av rundt 70 elever.

Anonymkode: ec814...20f

Skrevet

Ingen blir mobbet her, og her går de til og med i 3 klasse 😁👍🏼 (MED dress)

Anonymkode: dd427...708

Skrevet

Min førsteklassing har tilogmed regndress da han ikke har tid til å ta på BÅDE bukse og jakke når de skal ut. 

Anonymkode: 9ee6e...4e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...