sug lut Skrevet 16. januar 2019 #26 Skrevet 16. januar 2019 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det er fra november og tidlig desember. Hun oppdaget nå for 2 uker siden Anonymkode: 3a781...913 Stakkars. Det er en fortvilet situasjon, vet hun hvordan han har forholdt seg til annen legitimasjon, underskrifter, etc?
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #27 Skrevet 16. januar 2019 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: For hun har ikke fått noen brev i postkassen om det. Anonymkode: 3a781...913 Da stjeler han posten hennes og da Anonymkode: a2bc2...9cd
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #28 Skrevet 16. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja det er fra november og tidlig desember. Hun oppdaget nå for 2 uker siden Anonymkode: 3a781...913 Sykt at det er så lett å ta opp lån i andres navn. Håper hun klarer å bli kvitt noe av gjelden, at hun klarer å bevise at det ikke er hun som har opprettet den. Hun bør legge inn kredittsperre nå. Siden han og muligens stjeler posten hennes, så burde hun kanskje hatt en postboks en stund, evt stoppe den Anonymkode: a2bc2...9cd
frk Nilsen Skrevet 16. januar 2019 #29 Skrevet 16. januar 2019 (endret) Det kommer også gjenpartsbrev av kredittsjekk i digipost. Hun må logge seg inn å sjekke om det ligger noen uåpnede brev der. Kredittsperre ASP Endret 16. januar 2019 av frk Nilsen
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #30 Skrevet 16. januar 2019 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Sykt at det er så lett å ta opp lån i andres navn. Håper hun klarer å bli kvitt noe av gjelden, at hun klarer å bevise at det ikke er hun som har opprettet den. Hun bør legge inn kredittsperre nå. Siden han og muligens stjeler posten hennes, så burde hun kanskje hatt en postboks en stund, evt stoppe den Anonymkode: a2bc2...9cd Evt skaffe seg en postkasse med lås Anonymkode: a2bc2...9cd
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #31 Skrevet 16. januar 2019 Akkurat nå, frk Nilsen skrev: Det kommer også gjenpartsbrev av kredittsjekk i digipost. Hun må logge seg inn å sjekke om det ligger noen uåpnede brev der. Kredittsperre ASP Hvor kommer den, hvis man ikke bruker digipost? Anonymkode: a2bc2...9cd
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 16. januar 2019 #32 Skrevet 16. januar 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor kommer den, hvis man ikke bruker digipost? Anonymkode: a2bc2...9cd Papirpost.
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #33 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Da stjeler han posten hennes og da Anonymkode: a2bc2...9cd Ikke nødvendigvis, han kan ha opprettet digipost for henne uten at hun vet det, og da kommer brevene der.... Anonymkode: 0d1d9...bae
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #34 Skrevet 16. januar 2019 Å få tak i personnummeret til noen er enkelt. Ligg på dobbeltrom eller firemannsstue på sykehus, der får du høre alt sammen. X antall bl.p hver dag = x antall ganger du må si fødsels og personnummeret ditt. Navnet må du også gjerne si etterpå! Anonymkode: ac57f...62e
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #35 Skrevet 16. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ikke nødvendigvis, han kan ha opprettet digipost for henne uten at hun vet det, og da kommer brevene der.... Anonymkode: 0d1d9...bae Det er vel tyveri, det også. Anonymkode: 186fb...113
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #36 Skrevet 16. januar 2019 2 timer siden, sug lut skrev: Det var mitt spørsmål også. Hun skal jo da ha fått brev for hver kredittsjekk, har han også stålet posten hennes? Og hva med gjeldsposter som har fremgått på hennes selvangivelse? De må hun jo ha reagert på. Eller er all gjeld fra 2018 så det ikke har kommet fram på selvangivelse ennå? Det er en falsk tråd, derfor henger ikke historien på greip. Er en som liker å lage falske historier. Hennes eget liv er ganske tomt. Forøvrig samme person som lager falske navnetråder Anonymkode: 81f44...e18
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #37 Skrevet 16. januar 2019 Det jeg innser nå er at andre folk tydeligvis er mye mer sikkerhetsminded enn jeg. Mannen min kan lett finne personnummeret mitt på selvangivelsen sin. Lånepapirer på huset osv osv. Dette trodde jeg var normalt. Vi har felles postkasse som vi bytter på å sjekke. Jeg har nå digipost og får beskjed ved kredditsjekk, men de foregående 8 åra vi bodde i lag. Kunne noen lett underslå kredditgjenpartbrev. B.la naboen selv om jeg tror naboen har mindre tilgang på person nummeret mitt. Jeg forstår skremmende lett hvordan en person på samme adresse som deg før i tiden kunne klare å stjelle identiteten din. Nå når det går i epost kassen føler jeg det er trygere da mannen ikke kan bankid kodene mine. Og det vil jeg tro er mange som ikke deler pin kode og bankide kode med ektemannen. Håper vennina de får løst dette uten å måtte dekke gjelden. Anonymkode: 784b2...bc8
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #38 Skrevet 16. januar 2019 1 time siden, Anonym bruker skrev: Det er en falsk tråd, derfor henger ikke historien på greip. Er en som liker å lage falske historier. Hennes eget liv er ganske tomt. Forøvrig samme person som lager falske navnetråder Anonymkode: 81f44...e18 Sier den som stalker henne og legger igjen falsk tråd kommentarer....... Anonymkode: a2bc2...9cd
Anonym bruker Skrevet 16. januar 2019 #39 Skrevet 16. januar 2019 Hun har politianmeldt han i dag, er i dialog med selaskapene. Anonymkode: 3a781...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå