Gå til innhold

Flaut, men hvordan bli kvitt lukt?

Anbefalte innlegg

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Akkurat passe, men de henger ikke så blir ikke svett "under".

Anonymkode: 30bf0...842

Store fordeler= stor bh=kant under (og mellom fordelene) hvor man blir svett. Siden du har små (eller det du kaller såkalt «passe») regner jeg ikke med at du ikke opplever svette fordi de nettopp er små. Med en gang du får størrelse på de og de ikke lenger står rett opp eller ut så sier det seg selv at det kan generere svette...

Anonymkode: c9d74...dae

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Store fordeler= stor bh=kant under (og mellom fordelene) hvor man blir svett. Siden du har små (eller det du kaller såkalt «passe») regner jeg ikke med at du ikke opplever svette fordi de nettopp er små. Med en gang du får størrelse på de og de ikke lenger står rett opp eller ut så sier det seg selv at det kan generere svette...

Anonymkode: c9d74...dae

Hahaha! Svært så opptatt du var av å si at puppene mine er små. Som om det skulle være en fornærmelse 😂 😝 uansett bedre med "små " pupper. De holder seg hvertfall på plass ❤

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hahaha! Svært så opptatt du var av å si at puppene mine er små. Som om det skulle være en fornærmelse 😂 😝 uansett bedre med "små " pupper. De holder seg hvertfall på plass ❤

Det er du som slenger rundt deg med fornærmelser. Hun prøver å forklare deg noe, og du furter og svarer som en drittunge

Anonymkode: c3ac9...a86

Skrevet

Bruk Aluminiumklorid noen ganger, og du blir kvitt svetten. Eventuelt få injesert botox i armhulene/lysken. 

Bruk antiperspirant deo daglig, i tillegg til Aluminiumklorid en gang i uken (siden sjeldnere). Men bruk stick, ikke roll-on. Jeg liker Dove eller Sterilan sin hvite stift med grønt lokk. 

Bruk kun klær av bomull, ull, bambus og viskose.  Polyester og akryl er forbudt.

Vask deg grundig under armene og i skrittet med såpe hver dag, og umiddelbart etter trening. Hvis svetten får sitte, “gror” den nesten fast. 

Du kan bruke potetmel i lysken etter du har tørket deg. Det suger opp siste rest av fuktighet, men du må børste det bort igjen også. 

Anonymkode: c0cad...03e

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bruk Aluminiumklorid noen ganger, og du blir kvitt svetten. Eventuelt få injesert botox i armhulene/lysken. 

Bruk antiperspirant deo daglig, i tillegg til Aluminiumklorid en gang i uken (siden sjeldnere). Men bruk stick, ikke roll-on. Jeg liker Dove eller Sterilan sin hvite stift med grønt lokk. 

Bruk kun klær av bomull, ull, bambus og viskose.  Polyester og akryl er forbudt.

Vask deg grundig under armene og i skrittet med såpe hver dag, og umiddelbart etter trening. Hvis svetten får sitte, “gror” den nesten fast. 

Du kan bruke potetmel i lysken etter du har tørket deg. Det suger opp siste rest av fuktighet, men du må børste det bort igjen også. 

Jeg vil definitivt IKKE anbefale botox. Det vare flytter problemet et annet sted. Svetten må ut, åkke som. 

Sånn ca direkte sitat fra min lege. 

Anonymkode: 6c150...091

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg vil definitivt IKKE anbefale botox. Det vare flytter problemet et annet sted. Svetten må ut, åkke som. 

Sånn ca direkte sitat fra min lege. 

Anonymkode: 6c150...091

Det kan hende, men det er da flere som sverger til det, og synes det har funket for dem. Kanskje bedre å fordele svetten utover, enn å få den konsentrert i armhulene? 

Men Botox varer ikke evig, så det går an å prøve om ikke annet funker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...