Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #26 Skrevet 5. januar 2019 Og dette diskuteres på et forum hvor du garantert kan bli gjenkjent av involverte parter? At du tør, hi. Anonymkode: 83d19...a75
Anonym bruker Skrevet 5. januar 2019 #27 Skrevet 5. januar 2019 Sønnen til en venninne av meg har iop. Den ser fin ut på papiret. Problemet er at det over tid har vist seg at det ikke bevilges resurser til å følge planen uten at det går kraftig ut over resten av elevene. I hans plan står det for eksempel at han skal få sitte på eget rom og få oppgavene lest opp på alle prøver. Det går jo ikke når det ikke er en lærer ledig til å være med ham på prøver. Noen ganger har det betydd at en annen klasse har blitt sittende uten lærer og noen ganger har han sittet på gangen mens læreren har forsøkt å gå ut og inn. Korte lekseprøver fungerer ikke i det hele tatt. Vår erfaring er at de her er flinke til å skrive fine planer, men det er ingen som protesterer når det ikke fungerer i praksis. Selv om foreldre og lærere gir beskjed om ting som ikke fungerer skjer det ikke noe. Det er bestandig en eller annen som er syk, noen som måtte på et møte eller noe annet skjedde slik at planen ikke kunne følges på en god måte akkurat da. I slike tilfeller kan jeg forstå at lærere blir frustrerte når de blir presenterte for flere planer som de vet at i praksis ikke kan følges. Hvis det er noe sånt som er problemet i dette tilfellet synes jeg du skal snakke mer med denne læreren o. Hva som kreves av ekstra resurser for at planen skal fungere. Hvis resursene ikke fin da må desverre planen endres. Anonymkode: bdae6...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå