nerdybirdy Skrevet 6. januar 2019 #26 Skrevet 6. januar 2019 Dette er overhodet ikke greit, det er mobbing på arbeidsplassen! Som flere andre har kommentert må dette tas videre. Kanskje en varsling til verneombud kan være en begynnelse og deretter evt fagforening? Ville muligens tatt en prat med sjefen og sagt at dere er flere som reagerer på dette og at dere vurderer å gå videre med saken da det skaper et særs dårlig arbeidsmiljø. Kanskje han/hun tar affære med litt mer press? så har jeg lyst å kommentere en trend jeg ser flere navngitte brukere har kastet seg på som ofte går lov å totaldominere tråder. I denne tråden er altså 17/25 innlegg Dvs 68 % av alle svarene linket til en feilskriving (med utgangspunkt i at det kommenteres på andre saker enn HIs innlegg Innledningsvis). Må dere nauthøner faktisk minnes på at dette er et forum hvor folk ofte skriver i muntlig form, gjerne på moben? Dette er ikke norskoppgave med karaktersetting! Det er rett ut uhøflig å ikke forholde seg til saken! La være å kommenter dersom dere ikke har noe å bidra med. Og nei....retting av andres skrivefeil teller ikke i den kategorien. Det er ingen her som hverken har bedt om det eller utnevnt dere til norsklærere. ærllig talt, noe av det værste jeg har sett. Nær mobbing for å kommentere hvordan man skal forholde seg til en mobbesak på en arbeidsplass.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #27 Skrevet 7. januar 2019 9 timer siden, nerdybirdy skrev: Dette er overhodet ikke greit, det er mobbing på arbeidsplassen! Som flere andre har kommentert må dette tas videre. Kanskje en varsling til verneombud kan være en begynnelse og deretter evt fagforening? Ville muligens tatt en prat med sjefen og sagt at dere er flere som reagerer på dette og at dere vurderer å gå videre med saken da det skaper et særs dårlig arbeidsmiljø. Kanskje han/hun tar affære med litt mer press? så har jeg lyst å kommentere en trend jeg ser flere navngitte brukere har kastet seg på som ofte går lov å totaldominere tråder. I denne tråden er altså 17/25 innlegg Dvs 68 % av alle svarene linket til en feilskriving (med utgangspunkt i at det kommenteres på andre saker enn HIs innlegg Innledningsvis). Må dere nauthøner faktisk minnes på at dette er et forum hvor folk ofte skriver i muntlig form, gjerne på moben? Dette er ikke norskoppgave med karaktersetting! Det er rett ut uhøflig å ikke forholde seg til saken! La være å kommenter dersom dere ikke har noe å bidra med. Og nei....retting av andres skrivefeil teller ikke i den kategorien. Det er ingen her som hverken har bedt om det eller utnevnt dere til norsklærere. ærllig talt, noe av det værste jeg har sett. Nær mobbing for å kommentere hvordan man skal forholde seg til en mobbesak på en arbeidsplass. Enig ! Jeg blir helt målløs hvordan enkelte her oppfører seg. Det er nesten så jeg ikke tror det kan være oppegående mennesker bak nickene. Men flere av personene har gitt mye informasjon om seg selv i løpet av årene, sikkert mer enn de hadde planlagt. Anonymkode: ccc6d...d62
sug lut Skrevet 7. januar 2019 #28 Skrevet 7. januar 2019 9 timer siden, nerdybirdy skrev: Dette er overhodet ikke greit, det er mobbing på arbeidsplassen! Som flere andre har kommentert må dette tas videre. Kanskje en varsling til verneombud kan være en begynnelse og deretter evt fagforening? Ville muligens tatt en prat med sjefen og sagt at dere er flere som reagerer på dette og at dere vurderer å gå videre med saken da det skaper et særs dårlig arbeidsmiljø. Kanskje han/hun tar affære med litt mer press? så har jeg lyst å kommentere en trend jeg ser flere navngitte brukere har kastet seg på som ofte går lov å totaldominere tråder. I denne tråden er altså 17/25 innlegg Dvs 68 % av alle svarene linket til en feilskriving (med utgangspunkt i at det kommenteres på andre saker enn HIs innlegg Innledningsvis). Må dere nauthøner faktisk minnes på at dette er et forum hvor folk ofte skriver i muntlig form, gjerne på moben? Dette er ikke norskoppgave med karaktersetting! Det er rett ut uhøflig å ikke forholde seg til saken! La være å kommenter dersom dere ikke har noe å bidra med. Og nei....retting av andres skrivefeil teller ikke i den kategorien. Det er ingen her som hverken har bedt om det eller utnevnt dere til norsklærere. ærllig talt, noe av det værste jeg har sett. Nær mobbing for å kommentere hvordan man skal forholde seg til en mobbesak på en arbeidsplass. Du kødder? Eller har du bare generelt INGEN læringskurve?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #29 Skrevet 7. januar 2019 3 minutter siden, sug lut skrev: Du kødder? Eller har du bare generelt INGEN læringskurve? Har du noe liv utenom DIB ? Anonymkode: ccc6d...d62
sug lut Skrevet 7. januar 2019 #30 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Har du noe liv utenom DIB ? Anonymkode: ccc6d...d62 Plenty. Mener du det var et saklig spørsmål?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #31 Skrevet 7. januar 2019 Akkurat nå, sug lut skrev: Plenty. Mener du det var et saklig spørsmål? Ja, det mener jeg ! Anonymkode: ccc6d...d62
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #32 Skrevet 7. januar 2019 På 4.1.2019 den 22.34, Anonym bruker skrev: Værste= dialekt Anonymkode: d9d54...7cf Milde Jesus. 😂😂😂😂😂 Anonymkode: 92214...7ea
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #33 Skrevet 7. januar 2019 11 timer siden, Fru Banderas skrev: Det er ikke å være besserwisser (ikke bessewisser, slik du skriver) å beherske norsk, tvert imot er det noe man bør kunne forvente av alle som har gått grunnskolen. For øvrig heter det "en oppførsel", ikke et, og derfor blir det "grei", i stedet for "greit", slik du skriver. Jeg har virkelig ikke lyst til å synke ned på ditt nivå, men du burde kanskje se litt på din egen skrivemåte før du kritiserer andre !? 🤯 Anonymkode: ccc6d...d62
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2019 #34 Skrevet 7. januar 2019 Får en følelse av at det eneste du behersker, er nettopp norsk. Er det derfor du er så opptatt av det? Som norsklæreren min sa, så lenge du får formidlet budskapet, så skal en ikke være så redd for skrivefeil. Denne tråden ble bare merkelig, og det har ingenting med en liten skrivefeil å gjøre. Anonymkode: 41c64...f93
nerdybirdy Skrevet 7. januar 2019 #35 Skrevet 7. januar 2019 10 timer siden, sug lut skrev: Du kødder? Eller har du bare generelt INGEN læringskurve? Selvsagt var det med overlegg! Og takk for at du illustrerte mitt poeng så forbilledlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå