Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #26 Skrevet 4. januar 2019 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Men den kan være et nyttig verktøy.. akkurat som en PC. Man må lære seg å bruke en PC og en mobil uten å måtte innom Facebook, Snapchat ++ hele tiden - akkurat som i voksenlivet! Anonymkode: 5360d...57a Men det er ikke alltid man kan bruke privat telefonen i arbeidslivet, og når de aldri har lært å legge den fra seg så blir det et problem. På min jobb er privat mobil nå blitt forbudt i arbeidstiden, fordi de unge som jobber der ikke kunne klare å la telefonen være, de ble distraherte, og gjorde ikke jobben sin Anonymkode: b01da...f3d
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #27 Skrevet 4. januar 2019 Skolen bør være mobilfri sone. De fleste skoler er vel det? Anonymkode: 806d1...715
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #28 Skrevet 4. januar 2019 Jeg er for mobilfri skole. Men siden jeg er renholder på en videregående vil jeg heller ha snus og tyggisfri skole 😂 Anonymkode: fd9c8...525
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2019 #29 Skrevet 4. januar 2019 12 timer siden, Anonym bruker skrev: Mot! skolen og vi foreldre må heller fokusere på å lære barna fornuftig bruk av mobil, iPad, skjerm osv. Anonymkode: 5360d...57a Hvis du ikke har fokusert på dette før de er på ungdomsskolen......sier ikke mer... Anonymkode: 9e023...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå