Fru Banderas Skrevet 3. januar 2019 #26 Skrevet 3. januar 2019 1 time siden, Optatium skrev: Nei, jeg har ikke det. Jeg vil at vi som familie skal forsterke våre bånd etter at ungene mine har mistet både sin far og sin bestefar i året som har gått. Jeg vil at vi skal oppleve noe annet enn hverdagen vår, selv om vi har det mye hyggelig her hjemme med både ute- og inneaktiviteter. Ikke det at jeg på noe vis trenger å gjøre rede for bakgrunnen for våre behov. Det er trist at Annie får deg til å forklare deg, det har du ingen plikt til å gjøre. At Annie ikke forstår at dere har lyst på en reise, uavhengig grunn, er helt og holdent Annies problem. Jeg forstår godt at dere vil reise - uansett grunn. 1 time siden, Optatium skrev: Til alle som har svart på spørsmålet, takk for tips! Berlin skal huskes på til en annen gang, det ble litt dyrt denne gangen. Fant i stedet et lite kupp til Tenerife, så da gjør vi det denne gangen. Takk☺️ Hvis dere kan leie bil, og kjøre rundt øya, vil jeg virkelig anbefale det! Det er noen utrolig flotte steder på den runden, om du er interessert?
Optatium Skrevet 3. januar 2019 Forfatter #27 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, Fru Banderas skrev: Det er trist at Annie får deg til å forklare deg, det har du ingen plikt til å gjøre. At Annie ikke forstår at dere har lyst på en reise, uavhengig grunn, er helt og holdent Annies problem. Jeg forstår godt at dere vil reise - uansett grunn. Hvis dere kan leie bil, og kjøre rundt øya, vil jeg virkelig anbefale det! Det er noen utrolig flotte steder på den runden, om du er interessert? Tusen takk ❤️ Tar ikke sjans på leiebil tror jeg, men tar gjerne i mot noen tips likevel!
Fru Banderas Skrevet 3. januar 2019 #28 Skrevet 3. januar 2019 1 minutt siden, Optatium skrev: Tusen takk ❤️ Tar ikke sjans på leiebil tror jeg, men tar gjerne i mot noen tips likevel! Kan jeg spørre hvorfor ikke leiebil?
Optatium Skrevet 3. januar 2019 Forfatter #29 Skrevet 3. januar 2019 26 minutter siden, Fru Banderas skrev: Kan jeg spørre hvorfor ikke leiebil? Fordi da må jeg kjøre i utlandet og det har jeg aldri gjort før😂😂
Fru Banderas Skrevet 3. januar 2019 #30 Skrevet 3. januar 2019 Akkurat nå, Optatium skrev: Fordi da må jeg kjøre i utlandet og det har jeg aldri gjort før😂😂 OK. Tenerife er veldig greit altså, men jeg tok lappen i Spania og ser nok på det på en annen måte. Opplever likevel Tenerife som helt greit. Masca bør oppleves!
Optatium Skrevet 3. januar 2019 Forfatter #31 Skrevet 3. januar 2019 51 minutter siden, Fru Banderas skrev: OK. Tenerife er veldig greit altså, men jeg tok lappen i Spania og ser nok på det på en annen måte. Opplever likevel Tenerife som helt greit. Masca bør oppleves! Takk for tips! Skal tenke på det😅
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #32 Skrevet 3. januar 2019 Jeg vil anbefale Loro Parque. God tur! Anonymkode: 2060c...e81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå