Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #26 Skrevet 2. januar 2019 Åpenbart at TS vil bli kvitt gutten. Anonymkode: 2a9cf...562
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #27 Skrevet 3. januar 2019 Her var det mange rare svar. Regner med dere bor et stykke unna hans krets og da er det naturlig at han heller vil være der han bor til vanlig. Å gjøre om rommet bør være helt i orden om han uansett nesten aldri er der. Det ER jo ikke hans rom, det har han hos mor. Trenger dere plassen ville jeg brukt rommet. At han skulle oppleve det som en straff? Gutten er tolv år og bor hos mamma, han er neppe uvelkommen hos pappa selv om han ikke lenger Har sitt eget hotellrom der til pynt. Anonymkode: 110f5...d39
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #28 Skrevet 3. januar 2019 11 minutter siden, Anonym bruker skrev: Her var det mange rare svar. Regner med dere bor et stykke unna hans krets og da er det naturlig at han heller vil være der han bor til vanlig. Å gjøre om rommet bør være helt i orden om han uansett nesten aldri er der. Det ER jo ikke hans rom, det har han hos mor. Trenger dere plassen ville jeg brukt rommet. At han skulle oppleve det som en straff? Gutten er tolv år og bor hos mamma, han er neppe uvelkommen hos pappa selv om han ikke lenger Har sitt eget hotellrom der til pynt. Anonymkode: 110f5...d39 Seriøst? For en trist holdning. Med en normal pappa og en normal stemor, så har barn og et hjem hos pappa, selv om de bor mer hos mamma. Anonymkode: 5e53c...311
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #29 Skrevet 3. januar 2019 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Her var det mange rare svar. Regner med dere bor et stykke unna hans krets og da er det naturlig at han heller vil være der han bor til vanlig. Å gjøre om rommet bør være helt i orden om han uansett nesten aldri er der. Det ER jo ikke hans rom, det har han hos mor. Trenger dere plassen ville jeg brukt rommet. At han skulle oppleve det som en straff? Gutten er tolv år og bor hos mamma, han er neppe uvelkommen hos pappa selv om han ikke lenger Har sitt eget hotellrom der til pynt. Anonymkode: 110f5...d39 Wow, jeg er glad ikke barnet mitt har deg som stemor! Anonymkode: 736a6...090
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #30 Skrevet 3. januar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Her var det mange rare svar. Regner med dere bor et stykke unna hans krets og da er det naturlig at han heller vil være der han bor til vanlig. Å gjøre om rommet bør være helt i orden om han uansett nesten aldri er der. Det ER jo ikke hans rom, det har han hos mor. Trenger dere plassen ville jeg brukt rommet. At han skulle oppleve det som en straff? Gutten er tolv år og bor hos mamma, han er neppe uvelkommen hos pappa selv om han ikke lenger Har sitt eget hotellrom der til pynt. Anonymkode: 110f5...d39 Det er ikke svarene som er rare. Det er du. Stemor fra helvete. «Gutten bor hos mor, besøker far». Der er han annenrangs. Hvis du har stebarn synes jeg oppriktig synd på dem. Anonymkode: 593f3...e1f
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #31 Skrevet 3. januar 2019 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Det er ikke svarene som er rare. Det er du. Stemor fra helvete. «Gutten bor hos mor, besøker far». Der er han annenrangs. Hvis du har stebarn synes jeg oppriktig synd på dem. Anonymkode: 593f3...e1f Mener dere helt alvorlig at gutten skal ha et soverom stående tomt hos en far han aldri er hos? Jeg regner med at HI er såpass oppegående at de vet hvorfor sønnen ikke vil være der så ofte mer o sikkert forsøkt løse det på et sett. Gutten vil jo fortsatt ha et rom å være på selv om de bruker det til noe annet når han ikke er der. Anonymkode: 110f5...d39
litekreativtbrukernavn Skrevet 3. januar 2019 #32 Skrevet 3. januar 2019 Husker selv at jeg var sjeldnere hos pappa når jeg ble 12år ca.. Men den dagen jeg kom, og rommet mitt var gjort om til "hobbyrom" til hans stedatter og min halvbror, DA følte jeg meg skviset ut da. - og sluttet å komme. Skulle ønske at pappa kjempet mer for meg den gangen, men forsto det ikke da.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #33 Skrevet 3. januar 2019 34 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mener dere helt alvorlig at gutten skal ha et soverom stående tomt hos en far han aldri er hos? Jeg regner med at HI er såpass oppegående at de vet hvorfor sønnen ikke vil være der så ofte mer o sikkert forsøkt løse det på et sett. Gutten vil jo fortsatt ha et rom å være på selv om de bruker det til noe annet når han ikke er der. Anonymkode: 110f5...d39 Ja, det mener jeg. Anonymkode: 5e53c...311
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #34 Skrevet 3. januar 2019 6 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ja, det mener jeg. Anonymkode: 5e53c...311 Jaja, for all del. Jeg antar i alle fall at HI er oppegående og at de har forsøkt å løse situasjonen. Jeg har selv et 'ekte' barn som ikke er så mye hos meg, pga tilhørighet hos far, og vi tok en prat om rommet hennes. Vi har gjort det om til et gjesterom med lagring. Hun er her faktisk mer nå enn før. Ting har en tendens til å løse seg bare man snakker sammen. Anonymkode: 110f5...d39
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2019 #35 Skrevet 3. januar 2019 Jeg hadde eget rom hos tanten og onkelen min i mange år, jeg var der veldig mye Og når de flyttet og rommet mitt måtte bli et felles gjesterom sluttet jeg å være der mye. Det var tanten og onkelen min. Tenk hvordan gutten må føle seg om han ikke er viktig nok i pappaen og bonusmor sitt liv. Jeg er også veldig nyskjerrig på hva som er viktigere enn eget rom for gutten. ? Anonymkode: bee7d...6d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå