Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #1 Skrevet 1. januar 2019 MÅ han ha et eget rom? Vi trenger plassen til noe annet... Anonymkode: d7818...ec0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #2 Skrevet 1. januar 2019 Hvor gammel er han? Har han egen bopel eller kun rom hos mor? Anonymkode: 593f3...e1f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #3 Skrevet 1. januar 2019 Hvis han ALDRI er der, trenger han vel ikke det. Men hvis han er der iblant bør han beholde rommet. Hvor gammel er han? Anonymkode: 3c2e6...f76
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #4 Skrevet 1. januar 2019 Hva trenger dere plassen til da? Jeg synes det er viktig med eget rom, selv om det kanskje går litt i perioder hvor mye de kommer, særlig i tenårene, så er det viktig at de føler seg velkommen. De skal føle at de alltid kan komme hjem, til begge sine hjem. Men det går jo an å lage et litt kombinert rom, at han har et rom og en seng som han alltid er velkommen til, men at du bruker et hjørne av rommet som syrom når han ikke er der f.eks. Anonymkode: 86455...d5a
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #5 Skrevet 1. januar 2019 Hvor gammel er han da? Med mindre han er voksen, så trenger han sin egen plass hos der. Husk at selv om han er din bonussønn, så er han sønnen til din partner. Anonymkode: 5e53c...311
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #6 Skrevet 1. januar 2019 Hvorfor er han aldri der? Ønsker dår at han skal komme oftere? Anonymkode: b87da...b10
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #7 Skrevet 1. januar 2019 hva er grunnen for han ikke er der? trives han ikke? Anonymkode: 572b5...d07
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #9 Skrevet 1. januar 2019 Tusen takk for alle svar. Han er 12 år. Han ønsker meget sjelden å komme hit lengre... og vi trenger plassen 😔😔 Anonymkode: d7818...ec0
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #10 Skrevet 1. januar 2019 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for alle svar. Han er 12 år. Han ønsker meget sjelden å komme hit lengre... og vi trenger plassen 😔😔 Anonymkode: d7818...ec0 Det vil jo ikke få han til å føle seg vekommen heller. Hvor tenker du han skal ligge da? Anonymkode: 5e53c...311
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #11 Skrevet 1. januar 2019 3 minutter siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for alle svar. Han er 12 år. Han ønsker meget sjelden å komme hit lengre... og vi trenger plassen 😔😔 Anonymkode: d7818...ec0 Hvorfor ønsker han det ikke og hva ønsker faren? Anonymkode: b87da...b10
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #12 Skrevet 1. januar 2019 Hvis han bare er 12 år, må dere vente. Han vil føle seg enda mer tilsidesatt om han blir fratatt rommet. Vent til han er 18-20 år. Anonymkode: 15bff...c80
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #13 Skrevet 1. januar 2019 Han er 12 år, ønsker ikke å besøke far lenger, og det første dere tenker på er at dere trenger rommet hans til annet bruk??? Hvis min sønn på 12 ikke ønsket å besøke sin far ville jeg bedt far gå i seg selv for å finne ut hvorfor. Han har jo åpenbart sviktet her! Og det siste jeg ville gjøre var å ta fra han rommet hans! Det vil vel ta vekk den siste lille rest av tillit han har til faren sin og bli spikeren i kista for forholdet deres. Skam dere! Anonymkode: 593f3...e1f
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #14 Skrevet 1. januar 2019 Far til datteren min gjorde det. Hun ville sjeldnere til han, og da gjorde han om rommet hennes så fort hun var ute av døren nærmest. Han har fått ny kone med egne barn, men hadde nok rom til alle uten å ta hennes. Det har endt med at hun nesten ikke har kontakt med faren lengre. Dette ble gjort som «straff» for at hun ønsket mindre samvær. Anonymkode: cdc41...123
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #15 Skrevet 2. januar 2019 6 timer siden, Anonym bruker skrev: Han er 12 år, ønsker ikke å besøke far lenger, og det første dere tenker på er at dere trenger rommet hans til annet bruk??? Hvis min sønn på 12 ikke ønsket å besøke sin far ville jeg bedt far gå i seg selv for å finne ut hvorfor. Han har jo åpenbart sviktet her! Og det siste jeg ville gjøre var å ta fra han rommet hans! Det vil vel ta vekk den siste lille rest av tillit han har til faren sin og bli spikeren i kista for forholdet deres. Skam dere! Anonymkode: 593f3...e1f Må bare støtte denne. Dette var trist! Anonymkode: be5e8...014
frk Nilsen Skrevet 2. januar 2019 #16 Skrevet 2. januar 2019 Trodde først sønnen var i studentalder... Ikke ta rommet til en 12-åring som ikke er der like ofte som før. Det fører ingenting godt med seg. Hva trenger du rommet til siden du tenker at dette er greit?
amandine Skrevet 2. januar 2019 #17 Skrevet 2. januar 2019 Dette går ikke an. Å tenke at du gjerne skulle hatt rommet til noe annet er én ting, men å konkretisere planene er jo helt vilt. En gutt på 12 år må få beholde plassen sin. Hva slags mann har du som ikke prioriterer og kjemper for forholdet til barna sine? Han mangler hvertfall ryggrad.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #18 Skrevet 2. januar 2019 Nei det er ikke greit. Finn ut hvorfor han ikke vil være hos dere og gjør noe med saken. Anonymkode: 49033...fe1
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #19 Skrevet 2. januar 2019 Dette med rom var en av mange grunner til at mitt barn ikke lenger ville til far. Hun hadde eget rom, så ble det tatt av nye søsken som kom til. Så måtte hun dele med lillesøster, som stjal og ødela tingene hennes. Det var mye annet som gjorde at hun ikke ønsket å være der og, men hun har dratt frem dette med at far lovet henne nytt og eget rom i mange år uten å gi det, til stadighet. Hun følte seg rett og slett ikke velkommen. Nå har hun ikke snakket med faren sin på 2 år... Anonymkode: b8270...5ac
Tekla123 Skrevet 2. januar 2019 #20 Skrevet 2. januar 2019 Det er iallefall en bombesikker oppskrift på å se gutten enda mindre!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #21 Skrevet 2. januar 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for alle svar. Han er 12 år. Han ønsker meget sjelden å komme hit lengre... og vi trenger plassen 😔😔 Anonymkode: d7818...ec0 Jeg har ikke ord. Det rommet lar du være. Føler at du er grunnen til at han ikke vil være hos far. Anonymkode: 0739d...2cb
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #22 Skrevet 2. januar 2019 17 timer siden, Anonym bruker skrev: Tusen takk for alle svar. Han er 12 år. Han ønsker meget sjelden å komme hit lengre... og vi trenger plassen 😔😔 Anonymkode: d7818...ec0 Jeg har ikke ord. Det rommet lar du være. Føler at du er grunnen til at han ikke vil være hos far. Anonymkode: 0739d...2cb
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #23 Skrevet 2. januar 2019 Det er jo veldig trist at fokuset ditt er på å ta hans rom til annet bruk, heller enn "min stesønn vil ikke komme til oss lenger, hvordan kan jeg hjelpe for å få min mann til å ta mer ansvar slik at min stesønn skal ha et godt forhold til sin far og oss andre i familien?" Gutten er bare 12 år - skjerp deg, Hi! Du gir inntrykk av at det egentlig er ganske praktisk for deg at gutten ikke kommer ofte til dere lenger. Hvorfor vil han ikke lenger komme til dere? Og hva er det du planlegger å bruke hans rom til? Anonymkode: 72cf8...663
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2019 #24 Skrevet 2. januar 2019 signerer de over her. Han kommer sikker til å føle seg kjempe velkommen hvis dete tar bort rommet hans Anonymkode: 1bbd8...3a0
Nyttårs barn Skrevet 2. januar 2019 #25 Skrevet 2. januar 2019 Kan forstå det er irriterende å la et rom stå tomt stort sett hele tiden om dere har flere barn som deler rom. Men problemet her er vel at gutten ikke kommer på besøk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå