Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #26 Skrevet 1. januar 2019 1 minutt siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det er i grunn godt å se at de fleste her er glad i både ferie og hverdag😊 Jeg er så glad for at vi har det sånn! Jeg elsker alle forandringer i løpet av året. Sommerferien er herlig, men det er sååå godt å komme inn i rutinene igjen. Juleferien er magisk, men etter nyttår er man klar til å begynne igjen. Og så kan vi snart begynne å glede oss til påsken og våren. Kunne ikke tenkt meg et liv uten alt dette:) Elsker den travle hverdagen, jobb, skole, aktiviteter, oppfølging av ungene, og så kommer det en ferie og tiden bare stanser litt 😅 Anonymkode: a85c1...763
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 1. januar 2019 Forfatter #27 Skrevet 1. januar 2019 Akkurat nå, Anonym bruker skrev: Jeg er så glad for at vi har det sånn! Jeg elsker alle forandringer i løpet av året. Sommerferien er herlig, men det er sååå godt å komme inn i rutinene igjen. Juleferien er magisk, men etter nyttår er man klar til å begynne igjen. Og så kan vi snart begynne å glede oss til påsken og våren. Kunne ikke tenkt meg et liv uten alt dette:) Elsker den travle hverdagen, jobb, skole, aktiviteter, oppfølging av ungene, og så kommer det en ferie og tiden bare stanser litt 😅 Anonymkode: a85c1...763 Ja ikke sant! Det er ALLTID noe å glede seg over. 😊
Himmel og hav Skrevet 1. januar 2019 #28 Skrevet 1. januar 2019 Nei, er egentlig ikke klar. Det er nydelig å ha ungene hjemme, ha late dager, lange samtaler, se film utover natta, leve et B-menneskeliv uten vekkerklokke og ikke skulle rekke så mye. Kunne fint hatt det sånn et par uker til. Liker jobben min og kollegene, men liker fri og ferie bedre
Valkyriemamma Skrevet 1. januar 2019 #29 Skrevet 1. januar 2019 For meg er det lite som endrer seg, sida eg er ute i perm😄 Men som lærer ønskjer eg alltid at jula kunne vart i ei veke til. Desember er veldig travel på skulen, og tida frå nyttår til vinterferie er alltid mørk og tung. Men det er verdt det, når eg får møte elevane igjen! 💖
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #30 Skrevet 1. januar 2019 Jeg synes det er helt nydelig og ha juleferie,men nå gleder jeg meg og begynne,men begynner ikke før torsdag siden det er plandag i bhg i morgen, til og med ungen er lei Anonymkode: 7f3d8...24b
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #31 Skrevet 1. januar 2019 Har ikke hatt fri i jula i det hele tatt, jeg har jobbet sinnsykt travle nattevakter. Hadde kun lillejulaften fri og dagene før jul tar knekken på meg.. Nå er jeg så sliten at jeg har blitt syk! Anonymkode: fb551...9be
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #32 Skrevet 1. januar 2019 Ja, er klar for hverdag. Juleferien har vært flott med unger og familie, men er klar for å jobbe og drikke kaffe alene. Anonymkode: 07d2b...a08
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå