Gå til innhold

Da var ferien over gitt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv om det har vært koselig med jul må jeg innrømme at det skal bli godt med hverdag også. Er dere klare for hverdagen? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller?

Anonymkode: 2cabe...a43

Skrevet

Niks. Jeg har hatt en nydelig juleferie av de skjeldne. Ingen syke og ikke fullt opp med besøk hele jula. Har fått slappet av, gått på ski, sett film og vært med familien. Skulle gjerne hatt det sånn for evig. 

Skrevet

Ja det blir godt å komme inn i vante rutiner igjen :) :)  juleferien og nyttårshelga har vært fantastisk og er glad det er en kort uke til helg :) 

Anonymkode: 48955...42e

Skrevet

Er du utredet for Adhd? Det er ikke vondt ment, men jeg kjenner igjen den uroen du har. Du er alltid på planleggern og klar for å begynne på noe nytt før det gamle er ferdig. 

Anonymkode: 02346...b81

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Er du utredet for Adhd? Det er ikke vondt ment, men jeg kjenner igjen den uroen du har. Du er alltid på planleggern og klar for å begynne på noe nytt før det gamle er ferdig. 

Ikke noe ADHD på meg 😊. Aldri mistenkt noe slikt heller. 

Skrevet

Nope. Elsker fridagene. Ikke noe sjåfør tjeneste på alle ungene, ingen fritidsaktiviter eller lekser. Ikke jobb. Kunne hatt det sånn lenge lenge til!!

Anonymkode: d2e86...00a

Skrevet

Ikke klar. Begynner rett på med planleggingsdag  i morgen. 8 timer med _tettpakket_ program, med blant annet kurs om seksuelle overgrep (superviktig tema, da). Regner med å bli sittende en god stund utover også. Godt nytt år, damer 😊

Skrevet

Jeg er klar for et nytt år. 

Den 3/4 dag jul blir rødt byttet ut med sølv og hvitt her. Til og med kun sølv og hvitt henger igjen på treet. Da er det glitrende juletrær, hvite julestjerner og amaryllis! 

Til morgen i dag ble juletreet pakket bort.

For når kalenderen viser januar er jeg klar for et nytt år💫 Dette er vår tradisjon☺️

Skrevet

Jeg er veldig klar for hverdag, men skal få litt ut av dagene i dag og i morgen først. Er ufør, så det skal bli godt å hvile ut etter ferien.

Anonymkode: 773fc...a73

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

I alle dager, hva slags antydninger er det? Det har da ingenting med ADHD eller andre diagnoser å gjøre. Noen av oss klarer å ha to tanker i hodet på en gang, og kanskje flere også. Og det er ikke uvanlig i det hele tatt. Vi var klart enige i går om at vi har hatt en deilig juleferie hvor vi har kost oss og fått slappet godt av etter en litt mer enn vanlig travel høst. Men nå er vi klarer for hverdagen igjen, samtidig tenker vi at det er godt at denne uka er kort, så er det helg igjen og så er vi for fullt tilbake til hverdagen neste uke igjen. Og det er jeg 100% sikker på at når jeg kommer på jobb i morgen, så vil de fleste si akkurat det samme - godt med fri, godt med hverdag.

Jeg gleder meg forresten til ferien også jeg, og det var vi enige om i familieselskapet vi var i i jula -vi gleder oss til en spesiell aktivitet vi skal gjøre sammen i sommer. Men det betyr da heller ikke at vi ikke hadde en fin juleferie eller skal nyte på vinteren og våren som vi skal gjennom nå. 

Så svaret på spørsmålet er: Denne siste dagen skal nytes til endes, men jeg er superklar for hverdag igjen.

Skrevet

Tenker du har hatt det veldig kjedelig mens ungene er hos far. Utrolig mye innlegg og oppfølging av svar mens man liksom er på «fantastisk kjærestetur». Jeg tror ditt virkelige liv er langt fra slik du skriver om her inne.

du bør kanskje fokusere på å få litt venner, kunne nyte nåtiden og ikke bruke all tiden din inne på et forum der du gjør alt for å provosere.

Et tips! Hva med å slette nicket ditt her inne og heller skrive helt anonyme innlegg. Da vil folk svare på innlegget og ikke knytte det til alt man husker fra tidligere. 

Anonymkode: ddea7...3d3

Skrevet
5 minutter siden, Twintipp skrev:

Jeg er klar for et nytt år. 

Den 3/4 dag jul blir rødt byttet ut med sølv og hvitt her. Til og med kun sølv og hvitt henger igjen på treet. Da er det glitrende juletrær, hvite julestjerner og amaryllis! 

Til morgen i dag ble juletreet pakket bort.

For når kalenderen viser januar er jeg klar for et nytt år💫 Dette er vår tradisjon☺️

Denne tradisjonen likte jeg! 😀

Anonymkode: ddea7...3d3

Skrevet

Nei. Jeg er absolutt ikke lei, og jeg gleder meg slett ikke til hverdag og jobb igjen. 

Nå er det sikkert noen anonyme som sitter klar med tastaturet for å påpeke at jeg må hate jobben min og burde finne meg noe annet å gjøre, men det stemmer ikke. Jeg liker jobben min og jeg trives veldig godt med den. Men jeg elsker å ha ferie. 

Så er jeg også klar over at det er flest hverdager her i livet, og at det er det som gjør feriene så deilige. I tillegg er jeg generelt en person som liker å leve i nået. Jeg prøver å nyte det som er her og nå, for man vet jo aldri hva morgendagen vil bringe. 

Det betyr heller ikke at jeg ikke gleder meg til ting. Jeg gledet meg masse til jul, samtidig som jeg nøt adventstiden. 

Skrevet

Skulle ikke du reise bort og ha en faaaantastisk nyttårsfeiring med kjæresten da, HI??

Hjemme allerede?

Anonymkode: 400d8...1d0

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skulle ikke du reise bort og ha en faaaantastisk nyttårsfeiring med kjæresten da, HI??

Hjemme allerede?

Anonymkode: 400d8...1d0

Jess. Vi er strax hjemme. Turen var herlig men nå er den over. 

Skrevet

Her har det vært nesten hverdag hele jula, jeg har jobbet 40 timer i romjula. Sånn er det i helsevesenet, men ungene har hatt fri og kost seg. De gleder seg ikke til skole.

Anonymkode: 01ac1...93b

Skrevet

At hverdagen begynner betyr at de eldste barna mine reiser, så det gleder jeg meg ikke til. 

Jeg nyter hvert minutt av ferien og kan ikke si at jeg gleder meg til hverdagen selv om den stort sett er fin, den også. 

Skrevet

Ikke klar og trenger heller ikke bli det😄 Har fri enda noen dager til👍🏻😄

Anonymkode: 9bf9a...521

Skrevet
59 minutter siden, Yellow Brick Road skrev:

I alle dager, hva slags antydninger er det? Det har da ingenting med ADHD eller andre diagnoser å gjøre. Noen av oss klarer å ha to tanker i hodet på en gang, og kanskje flere også. Og det er ikke uvanlig i det hele tatt. Vi var klart enige i går om at vi har hatt en deilig juleferie hvor vi har kost oss og fått slappet godt av etter en litt mer enn vanlig travel høst. Men nå er vi klarer for hverdagen igjen, samtidig tenker vi at det er godt at denne uka er kort, så er det helg igjen og så er vi for fullt tilbake til hverdagen neste uke igjen. Og det er jeg 100% sikker på at når jeg kommer på jobb i morgen, så vil de fleste si akkurat det samme - godt med fri, godt med hverdag.

Jeg gleder meg forresten til ferien også jeg, og det var vi enige om i familieselskapet vi var i i jula -vi gleder oss til en spesiell aktivitet vi skal gjøre sammen i sommer. Men det betyr da heller ikke at vi ikke hadde en fin juleferie eller skal nyte på vinteren og våren som vi skal gjennom nå. 

Så svaret på spørsmålet er: Denne siste dagen skal nytes til endes, men jeg er superklar for hverdag igjen.

Ja sånn er det. Man kan ha mange tanker på en gang. Nyt dagen før det braker løs igjen

Skrevet

Jeg er super klar for hverdagen.Jobb, treninger, kamper, forestillinger og leirer. Elsker å følge opp ungene på slike ting, og det blir altfor rolig når det er ferie. 

Har hatt en fin ferie, men i det lange løp liker jeg hverdagen best. 

Anonymkode: 3977f...05c

Skrevet

Nei ikke klar. Elsker ferie med ungene mine 💜

Skrevet

Har hatt en fin jul med mange fridager og vi har kost oss sammen med venner og familie. Men kjenner at jeg er klar for hverdag igjen og ikke minst lysere tider👌 vi går endelig mot vår og sommer, damer 😀😀😀 

Barna kunne nok sikkert tenkt seg lengre ferie, men merker at de begynner å bli rastløse, savner vennene sine og alle fritidsaktiviteter som de nå har juleferie fra. 

Så ja ferie er kjekt, men nå er det på tide med hverdag igjen 👍

Skrevet

Har hatt fri første og andre juledag, samt fram til nå i dag, første nyttårsdag. Ellers har jeg jobbet. Ekstremt lange dager også, ikke sett familien siden de har vært på hytta. For min del kunne jeg gjerne hatt ferie også denne uka, slik at jeg også kunne fått noen fridager. 

Ellers setter jeg stor pris på gode hverdager, jeg, men det er godt med litt fri også. 

Anonymkode: 49d96...242

Skrevet

Det er i grunn godt å se at de fleste her er glad i både ferie og hverdag😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...