Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #26 Skrevet 31. desember 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Genetisk er det mitt barn, men det er ikke jeg som kommer til å bære det frem eller å oppdra det. Men siden det er mine gener, vil jeg derfor ha kontakt med barnet. Derfor kunne jeg bare klart å donere til søsken, slik at jeg kan være tante, som overøser barnet med masse kjærlighet! Anonymkode: 52516...7c8 Og hva hvis ditt søsken oppdrar barnet på en måte du er uenig i? Hva hvis barnet får vite at han/hun egentlig er din biologiske datter eller sønn? Men at du hele livet har latet som du er tante. Det kan skape traumer, det. Men det er veldig mange som ville sendt bort barna sine til anonyme folk, som man ikke vet hva gjør med barna. Det er skremmende. Tenk om det var du, som ble sendt bort av din mor, og havnet i et forferdelig hjem. Anonymkode: 2e4b6...0f4
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #27 Skrevet 31. desember 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Og hva hvis ditt søsken oppdrar barnet på en måte du er uenig i? Hva hvis barnet får vite at han/hun egentlig er din biologiske datter eller sønn? Men at du hele livet har latet som du er tante. Det kan skape traumer, det. Men det er veldig mange som ville sendt bort barna sine til anonyme folk, som man ikke vet hva gjør med barna. Det er skremmende. Tenk om det var du, som ble sendt bort av din mor, og havnet i et forferdelig hjem. Anonymkode: 2e4b6...0f4 Jeg er allerede uenig med hvordan søsteren min oppdrar barna sine, men de er ikke utsatt for overgrep, så da holder jeg munn. Det er tydelig at det fungerer, for barna er fantastiske! Vi kommer selvsagt til å måtte lage en avtale om når/hvis det barnet skal få vite sannheten. Og vi må jo selvsagt avtale hvordan vi sier det! Det trenge ikke bli noe traumer, så lenge vi voksne håndterer situasjonen på en ordentlig måte! Og jeg kommer ikke til å "late" som jeg er tante, for det er jo det jeg kommer til å bli! Vi må skille mellom arv og miljø! Når det gjelder å sende barna til anonyme folk, skjer det daglig med adopsjon! Anonymkode: 52516...7c8
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #28 Skrevet 31. desember 2018 Nei, det hadde jeg ikke klart. Mitt egg = mitt barn. Jeg kunne kanskje vurdert å donere til en av søstrene mine, men de klarer heldigvis fint å lage barn på egenhånd. Politisk vingler jeg litt mellom ap og sv. Anonymkode: 34c09...502
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #29 Skrevet 31. desember 2018 Til hvem slm helst for rett pris (100k eller mer). Eggene mine detter jo ut hver mnd, så noen kan sikkert få nytte av de. Stemmer høyre og er 40 år Anonymkode: f7671...792
Daquiry Skrevet 31. desember 2018 #30 Skrevet 31. desember 2018 Hadde glatt solgt eggene mine til fremmede. Søster/venninne kunne fått dem gratis. Stemmer SV
Himmel og hav Skrevet 31. desember 2018 #31 Skrevet 31. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: har ikke bruk for resten? SÅ da er det deg revnende likegyldig at dine barn blir utsatt for vold og omsorgssvikt? Anonymkode: 2e4b6...0f4 Sånn jeg ser det så donerer jeg bort et egg. 1 celle. Ikke et barn. Resten av den patetiske stråmannsargumentasjonen din er dermed på feil premiss.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2018 #32 Skrevet 31. desember 2018 Ville ikke gjort det for noen, ikke en gang min søster, og ikke for en milliard kroner. Mine egg blir mine barn og de skal være hos meg. Jeg stemte SV ved forrige valg. Anonymkode: 23eb1...90d
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2019 #33 Skrevet 1. januar 2019 Jeg kunne absolutt ha vurdert å donere egg etter at jeg selv var ferdig med å få barn. Hadde gladelig gjort det for søsteren min og et par gode venninner, men ville ellers ha foretrukket å gjøre det anonymt (men med mulighet for eventuelle barn til å kontakte meg når de ble voksne dersom de skulle ønske det). Ville ikke ha ønsket å få betalt for det annet enn å få dekket faktiske utgifter og tapt arbeidsinntekt. Surrogati hadde jeg aldri klart å gjennomføre selv, men er ikke imot at andre gjør det. 35+, stemmer normalt sett Høyre men føler meg partiløs etter abortdebatten i høst. Anonymkode: f331a...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå