Banderas Skrevet 29. desember 2018 #26 Skrevet 29. desember 2018 Akkurat nå, mamma til adhd gutt<3 skrev: Det hadde vært veldig interessant med tips i Hellas fra dine reiser i Hellas utenfor turisttråkkene også. I tillegg til denne fellesferien skal vi ( jeg og ungene) reise med andre familiemedlemmer en uke til ett lite sted i Nord Hellas en uke også. DET er mer min ferie og det er DET Hellas jeg vil de skal bli glad i. Sender deg en PM.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #27 Skrevet 29. desember 2018 Akkurat nå, Mrs. Meisebolle skrev: Sender deg en PM. Flott😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #28 Skrevet 29. desember 2018 21 minutter siden, Anonym bruker skrev: Disse gutta trenger en FERIE! En uke eller tre hvor de bare kan slappe av, bade og kose seg uten å måtte løpe rundt etter et program lagt opp for å få med mest mulig kultur og læring. Barn trenger å få være barn av og til, og det synes jeg disse barna burde få prøve en ferie også! Anonymkode: 8d214...4f9 Vi pleier å legge inn alles ønsker i ferien altså og barna får så absolutt være barn.
Banderas Skrevet 29. desember 2018 #29 Skrevet 29. desember 2018 24 minutter siden, Anonym bruker skrev: Disse gutta trenger en FERIE! En uke eller tre hvor de bare kan slappe av, bade og kose seg uten å måtte løpe rundt etter et program lagt opp for å få med mest mulig kultur og læring. Barn trenger å få være barn av og til, og det synes jeg disse barna burde få prøve en ferie også! Anonymkode: 8d214...4f9 Det er ikke sånn at ferie utenom all inclusive ekskluderer avslapping og bading, tvert imot. For oss er det heller ikke nødvendig med et spesielt program, men det er mulig du har spesialbehov.
*Miss Marple* Skrevet 29. desember 2018 #30 Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, Mrs. Meisebolle skrev: Det er ikke sånn at ferie utenom all inclusive ekskluderer avslapping og bading, tvert imot. For oss er det heller ikke nødvendig med et spesielt program, men det er mulig du har spesialbehov. Det er jo heller ikke sånn at om man velger All inclusive så er man limt til hotellet og dømt til å være der 24 timer i døgnet. Man kan gjerne benytte seg av fasilitetene på dagtid, f.eks, og gå ut og spise lunsj og middag noen ganger. For barn kan det å få fri tilgang til brus, is og frukt være uvant og føles luksuriøst. All inclusiveferier trenger ikke være noe dårligere enn andre måter å feriere på, altså.
Banderas Skrevet 29. desember 2018 #31 Skrevet 29. desember 2018 1 minutt siden, *Miss Marple* skrev: Det er jo heller ikke sånn at om man velger All inclusive så er man limt til hotellet og dømt til å være der 24 timer i døgnet. Man kan gjerne benytte seg av fasilitetene på dagtid, f.eks, og gå ut og spise lunsj og middag noen ganger. For barn kan det å få fri tilgang til brus, is og frukt være uvant og føles luksuriøst. All inclusiveferier trenger ikke være noe dårligere enn andre måter å feriere på, altså. Det med at man ikke er dømt til å forbli på området døgnet rundt fra start til slutt, og at ferieønsker er subjektive, og følgelig ikke kan rangeres som bedre eller dårligere, skjønner vel faktisk jeg og, uten å måtte gjøres oppmerksom på det - heldigvis. Jeg er veldig glad for at jeg, etter å ha reist en del, har funnet ut hva som er det desidert beste for akkurat meg. At de aller fleste er uenige i det, er nettopp en av fordelene for meg, for da slipper jeg å omgås naboen og andre skandinaver i ferien min, og de slipper faktisk å oppleve meg og. Vinn-vinn.
Banderas Skrevet 29. desember 2018 #32 Skrevet 29. desember 2018 -og siden HI har en ganske lik reisemåte som meg, tok jeg meg den frihet å minne henne på hvordan vi er.
*Miss Marple* Skrevet 29. desember 2018 #33 Skrevet 29. desember 2018 4 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev: -og siden HI har en ganske lik reisemåte som meg, tok jeg meg den frihet å minne henne på hvordan vi er. For det kunne hun kanskje ha glemt?
Banderas Skrevet 29. desember 2018 #34 Skrevet 29. desember 2018 Akkurat nå, *Miss Marple* skrev: For det kunne hun kanskje ha glemt? Det var det jeg fryktet en stakket stund, i alle fall.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #35 Skrevet 29. desember 2018 2 timer siden, Mrs. Meisebolle skrev: Det er ikke sånn at ferie utenom all inclusive ekskluderer avslapping og bading, tvert imot. For oss er det heller ikke nødvendig med et spesielt program, men det er mulig du har spesialbehov. Nei, det er HI son pleier over planlegge enhver ferie og det er ikke mye rom for fritid der... Anonymkode: 8d214...4f9
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #36 Skrevet 29. desember 2018 14 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev: Det var det jeg fryktet en stakket stund, i alle fall. Er du samme person som HI? Anonymkode: 8d214...4f9
Admin Skrevet 29. desember 2018 #37 Skrevet 29. desember 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring, personangrep, avsporinger og svar til dette. Ann Christin, admin
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #38 Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er du samme person som HI? Anonymkode: 8d214...4f9 Jeg undret meg over det samme;) Anonymkode: 12fb7...c11
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #39 Skrevet 29. desember 2018 https://www.ving.no/hellas/hersonissos/sentido-blue-sea-beach Her var vi i fjor, første gang på All inclusive. Et pent hotell og maten var god. Mye gode råvarer, fisk, kjøtt og grønnsaker. Bra rengjøring og god standard på hotellet. Spaet hadde deilige behandlinger. Lite små barn, så ganske rolig ved bassenget (som ikke er veldig stort). Stranda lå rett over veien, og solstoler var inkludert når du har all inklusive. vi valgte likevel å spise ute noen ganger og reise litt rundt. Byen er en ganske typisk turist by, ikke party by, men likevel endel barer og restauranter. Anonymkode: 9d71f...de7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #40 Skrevet 29. desember 2018 Rhodos - Aegean Park by Atlantica Kreta - Crete Paradise by Atlantica. På begge steder hadde vi swim-out suite. Absolutt å anbefale. Vi har vært på mange typer ferier, disse sto ikke tilbake for noen. Vi leide bil begge steder og hadde mange flotte opplevelser utenfor hotellet - både kulturelt, kulinarisk og i lokal natur. Anonymkode: 688bb...cc4
Banderas Skrevet 29. desember 2018 #41 Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Er du samme person som HI? Anonymkode: 8d214...4f9 Både HI og jeg signerer med nick, og såvidt jeg vet, er ingen av oss så bipolare at vi snakker med oss selv med to ulike nick.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2018 Forfatter #42 Skrevet 30. desember 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Rhodos - Aegean Park by Atlantica Kreta - Crete Paradise by Atlantica. På begge steder hadde vi swim-out suite. Absolutt å anbefale. Vi har vært på mange typer ferier, disse sto ikke tilbake for noen. Vi leide bil begge steder og hadde mange flotte opplevelser utenfor hotellet - både kulturelt, kulinarisk og i lokal natur. Anonymkode: 688bb...cc4 Takk for tips😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2018 Forfatter #43 Skrevet 30. desember 2018 7 timer siden, Anonym bruker skrev: Rhodos - Aegean Park by Atlantica Kreta - Crete Paradise by Atlantica. På begge steder hadde vi swim-out suite. Absolutt å anbefale. Vi har vært på mange typer ferier, disse sto ikke tilbake for noen. Vi leide bil begge steder og hadde mange flotte opplevelser utenfor hotellet - både kulturelt, kulinarisk og i lokal natur. Anonymkode: 688bb...cc4 7 timer siden, Anonym bruker skrev: https://www.ving.no/hellas/hersonissos/sentido-blue-sea-beach Her var vi i fjor, første gang på All inclusive. Et pent hotell og maten var god. Mye gode råvarer, fisk, kjøtt og grønnsaker. Bra rengjøring og god standard på hotellet. Spaet hadde deilige behandlinger. Lite små barn, så ganske rolig ved bassenget (som ikke er veldig stort). Stranda lå rett over veien, og solstoler var inkludert når du har all inklusive. vi valgte likevel å spise ute noen ganger og reise litt rundt. Byen er en ganske typisk turist by, ikke party by, men likevel endel barer og restauranter. Anonymkode: 9d71f...de7 Takk for tips 😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 30. desember 2018 Forfatter #44 Skrevet 30. desember 2018 10 timer siden, Mrs. Meisebolle skrev: Både HI og jeg signerer med nick, og såvidt jeg vet, er ingen av oss så bipolare at vi snakker med oss selv med to ulike nick. Så sprø har vi heldigvis ikke blitt enda😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå