mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 I Hellas ? Vi hadde i grunn planer for kommende sommer men ungene ytret at det de egentlig vil er å reise til ett hotell med all inc . Ett hotell på stranden hvor de kan styre sin egen tid i stor grad. Personlig ville vi voksne aldri dratt på noe slikt men vi har bestemt oss for at de får velge familieferien i år. Noen som har tips om gode hoteller i denne kategorien? Ikke typisk bamsehotell og lignende. Gjerne mindre hoteller dersom det er mulig .
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 hvis du går inn på reisefeber ,så ser du en oversikt Anonymkode: dfa28...6d5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Dette blir spennende 🙊🍿 Anonymkode: 5578e...091
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #4 Skrevet 29. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: hvis du går inn på reisefeber ,så ser du en oversikt Anonymkode: dfa28...6d5 Takk for tips! Står liksom så mye skrevet og jeg har undersøkt endel men dersom det var noen her som hadde noe de har vært på de varmt anbefaler så hadde det vært gull😊
Håpet ble virkelighet! Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 Kjapt søk på Ving: filter: all inclusive, Hellas, barnevennlig: https://www.ving.no/sommerferie?pax=2_3&filters=Ka%2Cwbq%2Cfa&page=2 Har ikke vært på noen av disse men flere kunne friste.... 😊
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 Bør du ikke vente med å planlegge sommerferien til du kommer hjem fra kjæresteturen og ungene kommer tilbake fra far? Guttene har sikkert googlet reisemål og hotellerallerede. Kanskje de til og med har lånt inn bestilling allerede. Bruk heller tid på å planlegge sammen med dem til uka enn å ødelegge storbyferien din nå. Det haster ikke så mye. Anonymkode: 2af43...f26
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #7 Skrevet 29. desember 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bør du ikke vente med å planlegge sommerferien til du kommer hjem fra kjæresteturen og ungene kommer tilbake fra far? Guttene har sikkert googlet reisemål og hotellerallerede. Kanskje de til og med har lånt inn bestilling allerede. Bruk heller tid på å planlegge sammen med dem til uka enn å ødelegge storbyferien din nå. Det haster ikke så mye. Anonymkode: 2af43...f26 Spurte kjapt her nå da vi har sittet lenge i kø og ventet på noe😊
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 5 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Spurte kjapt her nå da vi har sittet lenge i kø og ventet på noe😊 Men rådet gjelder likevell. Tenk på turen du er på nå. Konsentrer deg om nåtiden. Google steder og opplevelser dere kan oppleve nå, ikke tillat deg å ha hodet et annet sted. Anonymkode: 2af43...f26
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2018 25 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men rådet gjelder likevell. Tenk på turen du er på nå. Konsentrer deg om nåtiden. Google steder og opplevelser dere kan oppleve nå, ikke tillat deg å ha hodet et annet sted. Anonymkode: 2af43...f26 Takk for råd . Klarer likevel fint å tenke på flere ting samtidig. Driver ikke og gjør masse googling akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 Stellina village resort. På Kreta. Stille og rolig. Flere basseng og nær stranden. Anonymkode: d6464...472
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #11 Skrevet 29. desember 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Stellina village resort. På Kreta. Stille og rolig. Flere basseng og nær stranden. Anonymkode: d6464...472 Takk! Skriver det opp og sjekker nøyere senere😊
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #12 Skrevet 29. desember 2018 Ungene dine pleier jo velge ferier hvert år. De får jo velge land, hotell, legge inn bestilling og betale turen. Hvorfor spør du her når du tidligere har sagt at ungene får velge selv? du har nok et annet liv enn du gir uttrykk for her inne, når du må lage slike innlegg du vet provoserer. Tenker du sitter hjemme og kikker i veggen mens ungene er hos far nå i romjula. Anonymkode: 24483...05e
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #13 Skrevet 29. desember 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ungene dine pleier jo velge ferier hvert år. De får jo velge land, hotell, legge inn bestilling og betale turen. Hvorfor spør du her når du tidligere har sagt at ungene får velge selv? du har nok et annet liv enn du gir uttrykk for her inne, når du må lage slike innlegg du vet provoserer. Tenker du sitter hjemme og kikker i veggen mens ungene er hos far nå i romjula. Anonymkode: 24483...05e De har fått velge noen ferier ja. Det vil si ikke hovedferien . Vi reiser flere ganger i året og hovedferien hvor vi er på tur alle 4 har de aldri før fått bestemme . Det er den ferien vi legger mest i så der har vi voksne hatt styringen . Hva du enn tror om mitt liv er helt Ok for meg😊
*Miss Marple* Skrevet 29. desember 2018 #14 Skrevet 29. desember 2018 23 minutter siden, Anonym bruker skrev: Ungene dine pleier jo velge ferier hvert år. De får jo velge land, hotell, legge inn bestilling og betale turen. Hvorfor spør du her når du tidligere har sagt at ungene får velge selv? du har nok et annet liv enn du gir uttrykk for her inne, når du må lage slike innlegg du vet provoserer. Tenker du sitter hjemme og kikker i veggen mens ungene er hos far nå i romjula. Anonymkode: 24483...05e Mener du seriøst at et innlegg som dette provoserer deg?
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #15 Skrevet 29. desember 2018 2 timer siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Spurte kjapt her nå da vi har sittet lenge i kø og ventet på noe😊 Håper det var noe morsomt dere skulle som var verdt over 3 timer i kø 😊. Anonymkode: 2af43...f26
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #16 Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Håper det var noe morsomt dere skulle som var verdt over 3 timer i kø 😊. Anonymkode: 2af43...f26 Det var veldig verdt det 😊
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #17 Skrevet 29. desember 2018 Tar gjerne i mot flere tips.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #18 Skrevet 29. desember 2018 Mikri poli på Rhodos Anonymkode: d6464...472
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #19 Skrevet 29. desember 2018 La ungene Google og bestille selv. De er jo drevne i dette. Anonymkode: c6933...90b
Banderas Skrevet 29. desember 2018 #20 Skrevet 29. desember 2018 Hellas er alt for fint til å oppholde seg innenfor et hotells murer til alle måltider. Jeg er klar over at du ber om AI, men noen ganger må man faktisk svare på noe annet enn det HI spør om. Du kan ikke gå for noe slikt i Hellas...og dette vet du egentlig selv, som tilsynelatende reiser en del. Jeg kunne anbefalt deg masse steder i Hellas; har reist landet på langs og tvers flere ganger, med lokal transport, og jeg hadde ikke bodd et døgn på AI om jeg så fikk alle kostander dekket.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #21 Skrevet 29. desember 2018 25 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev: Hellas er alt for fint til å oppholde seg innenfor et hotells murer til alle måltider. Jeg er klar over at du ber om AI, men noen ganger må man faktisk svare på noe annet enn det HI spør om. Du kan ikke gå for noe slikt i Hellas...og dette vet du egentlig selv, som tilsynelatende reiser en del. Jeg kunne anbefalt deg masse steder i Hellas; har reist landet på langs og tvers flere ganger, med lokal transport, og jeg hadde ikke bodd et døgn på AI om jeg så fikk alle kostander dekket. Jeg har også reist masse i Hellas. Og du har rett ; Hellas er i bunn og grunn ett land man burde reise i på andre hoteller enn resort med all inc. Nå vil gjerne barna på ett slikt hotell i Hellas og det er derfor jeg ber om tips. På dette er jeg overhode ikke ekspert.
Banderas Skrevet 29. desember 2018 #22 Skrevet 29. desember 2018 2 minutter siden, mamma til adhd gutt<3 skrev: Jeg har også reist masse i Hellas. Og du har rett ; Hellas er i bunn og grunn ett land man burde reise i på andre hoteller enn resort med all inc. Nå vil gjerne barna på ett slikt hotell i Hellas og det er derfor jeg ber om tips. På dette er jeg overhode ikke ekspert. De vil det, fordi de ikke vet bedre. Det gjør du, så sett ned foten og reis som du pleier. Det vil alle være tjent med.
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #23 Skrevet 29. desember 2018 36 minutter siden, Anonym bruker skrev: Mikri poli på Rhodos Anonymkode: d6464...472 Takk😊 skriver det ned
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 29. desember 2018 Forfatter #24 Skrevet 29. desember 2018 2 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev: De vil det, fordi de ikke vet bedre. Det gjør du, så sett ned foten og reis som du pleier. Det vil alle være tjent med. Det hadde vært veldig interessant med tips i Hellas fra dine reiser i Hellas utenfor turisttråkkene også. I tillegg til denne fellesferien skal vi ( jeg og ungene) reise med andre familiemedlemmer en uke til ett lite sted i Nord Hellas en uke også. DET er mer min ferie og det er DET Hellas jeg vil de skal bli glad i.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #25 Skrevet 29. desember 2018 5 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev: De vil det, fordi de ikke vet bedre. Det gjør du, så sett ned foten og reis som du pleier. Det vil alle være tjent med. Disse gutta trenger en FERIE! En uke eller tre hvor de bare kan slappe av, bade og kose seg uten å måtte løpe rundt etter et program lagt opp for å få med mest mulig kultur og læring. Barn trenger å få være barn av og til, og det synes jeg disse barna burde få prøve en ferie også! Anonymkode: 8d214...4f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå