Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Det vil si til MINE foreldre. Er langt nede psykisk, helt i kjelleren, jeg må trå varsomt for at det skal gå over på en ok måte. Jeg tenker på nyttårsaften. Jeg er sur på mine foreldre, søsknene mine liker jeg bare sånn halvveis. Ene har mobbet meg gjennom hele oppveksten og uansett hvor hardt jeg prøver greier jeg ikke å like hn helt. Ustabil person som tilfører mer vondt enn godt. Kan sikkert ikke noe for det, stakkars. Men jeg vil VÆRE ALENE!!! Jeg har ikke vært skikkelig alene på en måned!!! Jeg er desperat. Jeg ser at den eneste muligheten min er at jeg er "syk" hjemme imens mann og barn drar til mine foreldre og "feirer" der. Hvordan legge det frem for mannen så han sier ja? Han er ikke akkurat bestevenn med mine foreldre osv., men de går jo greit sammen🙄. Jeg hadde aldri dratt til mine svigerforeldre alene 😂 Anonymkode: e7766...2d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Du får spørre pent og akseptere nei. Kan han dra til noen andre? Anonymkode: fbd39...dd7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Jeg tror kanskje jeg ville valgt en annen dag enn nyttårsaftenen altså. Snakk med mannen din, og ta inn på hotell for en natt om så. Og du? Hvorfor må noen av dere dra til foreldrene dine om ingen av dere liker dem? Kan dere ikke feire hjemme, bare kjernefamilien? Anonymkode: 2216b...ce6
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #4 Skrevet 29. desember 2018 2 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg tror kanskje jeg ville valgt en annen dag enn nyttårsaftenen altså. Snakk med mannen din, og ta inn på hotell for en natt om så. Og du? Hvorfor må noen av dere dra til foreldrene dine om ingen av dere liker dem? Kan dere ikke feire hjemme, bare kjernefamilien? Anonymkode: 2216b...ce6 Mje. Jo vi kan feire hjemme. Men det hjelper jo ikke meg. Jeg har vært hkemme med ungene i en måned nå og holder på å gå på veggen Anonymkode: e7766...2d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du får spørre pent og akseptere nei. Kan han dra til noen andre? Anonymkode: fbd39...dd7 Nei, eller, han kunne dratt til sine egne foreldre, men de bor 1,5t unna Anonymkode: e7766...2d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Nei, eller, han kunne dratt til sine egne foreldre, men de bor 1,5t unna Anonymkode: e7766...2d3 1,5 time er jo ikke langt om de kan overnatte til 1. nyttårsdag. Du bør ha respekt for at du ber ham om noe du ikke ville gjort selv. Likte forslaget over om å ta inn på hotell. Anonymkode: fbd39...dd7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 Å lyve har blitt den nye folkesykdommen blant kvinner. Alt fra småting til svært alvorlige ting som får store konsekvenser. Å spille syk er bare tull! Du må være ærlig og dette en filleting. Det er jo bare å si til foreldrene dine og mannen din at du trenger en dag for deg selv. De vil forstå! Men ikke driv å finn på greier som ikke er sant! Anonymkode: 90e0d...750
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: 1,5 time er jo ikke langt om de kan overnatte til 1. nyttårsdag. Du bør ha respekt for at du ber ham om noe du ikke ville gjort selv. Likte forslaget over om å ta inn på hotell. Anonymkode: fbd39...dd7 Jeg ber ham om mye jeg ikke ville gjort selv. Og han ber meg om mye han ikke ville gjort selv. Anonymkode: e7766...2d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #9 Skrevet 29. desember 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å lyve har blitt den nye folkesykdommen blant kvinner. Alt fra småting til svært alvorlige ting som får store konsekvenser. Å spille syk er bare tull! Du må være ærlig og dette en filleting. Det er jo bare å si til foreldrene dine og mannen din at du trenger en dag for deg selv. De vil forstå! Men ikke driv å finn på greier som ikke er sant! Anonymkode: 90e0d...750 Jeg snakker ikke om å lyve. Jeg er faktisk syk. Hvorfor mener du jeg lyver, når jeg i åpningsinnlegget skriver at jeg er syk på ordentlig? Anonymkode: e7766...2d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 Kan ikke han ta med ungene i dag og imorgen slika t du får hvilt deg opp og hatt litt egentid slik at du er i form nyttårsaften? Han kan ta med barna en tur til sine foreldre alene. 1, 5 t er ikke langt. Anonymkode: f7005...009
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #11 Skrevet 29. desember 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan ikke han ta med ungene i dag og imorgen slika t du får hvilt deg opp og hatt litt egentid slik at du er i form nyttårsaften? Han kan ta med barna en tur til sine foreldre alene. 1, 5 t er ikke langt. Anonymkode: f7005...009 Det gjør han bare ikke. Vi var der i jula, og han orker ikke å være der så ofte. Egentlig trenger jeg vel 14 dager fri, kanskje jeg skal ta det på alvor og spare opp til en fritur, bare for meg? Så får jeg heller lide meg gjennom nyttårsaften. Anonymkode: e7766...2d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #12 Skrevet 29. desember 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg snakker ikke om å lyve. Jeg er faktisk syk. Hvorfor mener du jeg lyver, når jeg i åpningsinnlegget skriver at jeg er syk på ordentlig? Anonymkode: e7766...2d3 Du skriver jo ikke det? ⬇️ 41 minutter siden, Anonym bruker skrev: Men jeg vil VÆRE ALENE!!! Jeg har ikke vært skikkelig alene på en måned!!! Jeg er desperat. Jeg ser at den eneste muligheten min er at jeg er "syk" hjemme imens mann og barn drar til mine foreldre og "feirer" der. Anonymkode: e7766...2d3 Anonymkode: a6e09...50f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #13 Skrevet 29. desember 2018 Herregud, be nå mannen ta med seg barna et par dager. Det kan han fint gjøre. Anonymkode: 2c04c...bb0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #14 Skrevet 29. desember 2018 28 minutter siden, Anonym bruker skrev: Å lyve har blitt den nye folkesykdommen blant kvinner. Alt fra småting til svært alvorlige ting som får store konsekvenser. Å spille syk er bare tull! Du må være ærlig og dette en filleting. Det er jo bare å si til foreldrene dine og mannen din at du trenger en dag for deg selv. De vil forstå! Men ikke driv å finn på greier som ikke er sant! Anonymkode: 90e0d...750 Hæ?! Er det vanlig for kvinner å lyve? Jeg opplever heller at menn lyver mye. Er det da en sannhet og tendens blant alle menn fordi jeg opplever det? Anonymkode: 2c04c...bb0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #15 Skrevet 29. desember 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Du skriver jo ikke det? ⬇️ Anonymkode: a6e09...50f Jeg siterer: Er langt nede psykisk, helt i kjelleren, jeg må trå varsomt for at det skal gå over på en ok måte. Anonymkode: e7766...2d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #16 Skrevet 29. desember 2018 Kan du ikke heller be mannen ta med seg barna på noe annet et par dager eller du kan dra alene et sted? Å forvente at han bruker nyttårsaften med din familie som han ikke liker, uten deg, er dårlig gjort. Anonymkode: 27a67...c93
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #17 Skrevet 29. desember 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Kan du ikke heller be mannen ta med seg barna på noe annet et par dager eller du kan dra alene et sted? Å forvente at han bruker nyttårsaften med din familie som han ikke liker, uten deg, er dårlig gjort. Anonymkode: 27a67...c93 Liker og liker, han liker dem jo, er han som vil feire der. Ikke jeg. Jo, klart jeg kan be om det. Men da må jeg holde ut i 1 uke til. Anonymkode: e7766...2d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #18 Skrevet 29. desember 2018 Hva med å si det som det er? Jeg er psykisk syk, og min mann var den første som fikk vite det. Godt å ha han så nært, og ha en som jeg alltid kan støtte meg til. Han hadde dratt uten å blunke. Anbefaler deg å være åpen, om din sykdom, til din mann. Alt blir så mye enklere, både for deg og han. Anonymkode: 8f372...eee
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #19 Skrevet 29. desember 2018 50 minutter siden, Anonym bruker skrev: Liker og liker, han liker dem jo, er han som vil feire der. Ikke jeg. Jo, klart jeg kan be om det. Men da må jeg holde ut i 1 uke til. Anonymkode: e7766...2d3 Hva med i dag og i morgen? Hva med bare å si det som det er? Anonymkode: 27a67...c93
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #20 Skrevet 29. desember 2018 For å ta tak i det egentlige problemet; hva slags hjelp får du nå? Hva slags oppfølging får du av lege? Er du sykemeldt? Går du til psykolog? Du kan ikke sykemelde deg fra hjem og barn... det går ikke. Har du hatt barna hjemme en mnd uten hjelp i den tilstanden du er i? Det var isåfall veldig dumt. Jeg er utbrent, utslitt, møtt veggen. Enkelte dager kommer jeg meg knapt ut av senga, og det koster meg ingenting å be mannen ta med ungene så jeg får puste. Det må du bare gjøre Anonymkode: 7b676...ac3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #21 Skrevet 29. desember 2018 Hvis du er så psykisk syk er det på tide å komme seg til legen samt få barna i barnehage. Stakkars barn. Anonymkode: 35015...6b5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #22 Skrevet 29. desember 2018 42 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvis du er så psykisk syk er det på tide å komme seg til legen samt få barna i barnehage. Stakkars barn. Anonymkode: 35015...6b5 Barna har en far. Hvorfor er det synd på dem? Anonymkode: ad630...7c7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #23 Skrevet 29. desember 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Hvis du er så psykisk syk er det på tide å komme seg til legen samt få barna i barnehage. Stakkars barn. Anonymkode: 35015...6b5 De går i barnehage assaaa Anonymkode: e7766...2d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #24 Skrevet 29. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Barna har en far. Hvorfor er det synd på dem? Anonymkode: ad630...7c7 Er jo ikke det 😛 Anonymkode: e7766...2d3
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #25 Skrevet 29. desember 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: For å ta tak i det egentlige problemet; hva slags hjelp får du nå? Hva slags oppfølging får du av lege? Er du sykemeldt? Går du til psykolog? Du kan ikke sykemelde deg fra hjem og barn... det går ikke. Har du hatt barna hjemme en mnd uten hjelp i den tilstanden du er i? Det var isåfall veldig dumt. Jeg er utbrent, utslitt, møtt veggen. Enkelte dager kommer jeg meg knapt ut av senga, og det koster meg ingenting å be mannen ta med ungene så jeg får puste. Det må du bare gjøre Anonymkode: 7b676...ac3 Ja, det har jeg. Jeg har ikke hatt noe valg... Anonymkode: e7766...2d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå