Gå til innhold

Lei av Solskjær hysteriet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er enormt. En norsk som tar over kanskje verdens største klubb er noe av det topp 10 største som har skjedd i sports-Norge noensinne, sett med norske øyne. Uansett om det er en midlertidig ansettelse eller ei.

Anonymkode: c72d4...0b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 timer siden, Lektor Doppler med tillegg skrev:

Norsk manager i en av verdens største fotballklubber? Klart det er noe å skrive om.  Og som gift med en utd fan så må jeg si at det har påvirket livet mitt positivt. 

Joda, jeg ser den og jeg sier at det ikke er stort for Solskjær å være midlertidlig sjef for Man Utd. Men det bør også finnes grenser for hvor mye man skal skrive om det.

Anonymkode: 66021...d52

Skrevet
4 timer siden, Mrs. Meisebolle skrev:

Det jeg lurer mest på, det er om han kan twerke. Rart at ingen har spurt ham om det i et intervju enda!

Ja, men han er jo manager - ikke vinneren av gullballen, vesentlig forskjell

Skrevet
2 minutter siden, frk Nilsen skrev:

Ja, men han er jo manager - ikke vinneren av gullballen, vesentlig forskjell

Godt poeng, han har jo fått en litt seriøs tittel osv.

Skrevet

Til dere som sier at fotballkommentatorer ikke er pasjonerte.. den siste videoen er et legendarisk norsk bidrag.

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dette er enormt. En norsk som tar over kanskje verdens største klubb er noe av det topp 10 største som har skjedd i sports-Norge noensinne, sett med norske øyne. Uansett om det er en midlertidig ansettelse eller ei.

Anonymkode: c72d4...0b7

Ja, det er virkelig stort. Men samtidig så må vi ikke glemme at det først og fremst er Solskjær`s status i Manchester United som gjorde at han ble ansatt som midlertdlig sjef for United, Solskjær har en kultstatus blant United-fansen etter det avgjørende målet i Champions League finalen mot Bayern Munchen i 1999 og den lojaliteten som han viste mot Manchester United på tross av lite spilletid er noe som United-fansen verdsetter høyt, i tillegg til dette så kjenner Solskjær Manchester United ut og inn. Det var ikke resultater som gjorde at Solskjær fikk jobben som midlertidlig sjef for Manchester United.

Ellers så går det rykter om at Manchester United vurderer kandidater som Massimiliano Allegri, Luis Enrique, Eddie Howe, Didier Deschamps og Leonardo Jardim som ny manager fra sommeren av.

Skrevet
20 timer siden, Anonym bruker skrev:

Er det bare jeg som begynner og bli lei av hysteriet om Solskjær som har pågått den siste tiden?

Selvfølgelig ikke ! Dette er stort ! 😁 

Anonymkode: a155d...a94

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Joda, jeg ser den og jeg sier at det ikke er stort for Solskjær å være midlertidlig sjef for Man Utd. Men det bør også finnes grenser for hvor mye man skal skrive om det.

Jeg er totalt uenig 😊 Er du ikke fan, så dropp å les. Vi andre får ikke nok! 😁

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er totalt uenig 😊 Er du ikke fan, så dropp å les. Vi andre får ikke nok! 😁

Jeg synes også at det er kult at en nordmann er sjef for Man Utd, men mediedekningen om Solskjær i norsk presse har jo tatt helt av de siste 10-dagene.. det finnes grenser for hvor mye interessant og uinteressant stoff man skal lese om OGS. Og Solskjær var jo i fjor nær ved og få sparken i Molde.. og det er tydelig at han fikk jobben som midlertidlig sjef for United grunnet sin kjennskap og historie med klubben.

Her er forøvrig de to mest minneverdige øyeblikkene i OGSs karriere som United spiller.

Skrevet

Hehe.. må bare legge opp denne videoen. Fordi den viser hvor dumme journalister kan være, en reporter spurte Man City trener Pep Guardiola om han ville endre taktikk etter to tap mot Leicester og Crystal Palace.. de spurte altså Guardiola om han ville ta vekk den taktikken som gjorde at han vant tre ligatitler med Barcelona, tre ligatitler med Bayern Munchen, en ligatittel med Man City og vunnet to champions League finaler med.

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehe.. må bare legge opp denne videoen. Fordi den viser hvor dumme journalister kan være, en reporter spurte Man City trener Pep Guardiola om han ville endre taktikk etter to tap mot Leicester og Crystal Palace.. de spurte altså Guardiola om han ville ta vekk den taktikken som gjorde at han vant tre ligatitler med Barcelona, tre ligatitler med Bayern Munchen, en ligatittel med Man City og vunnet to champions League finaler med.

Og du tenkte at den videoen var relevant for tråden fordi?

Anonymkode: 02613...668

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Og du tenkte at den videoen var relevant for tråden fordi?

Den er ikke relevant til trådens tema, men den viser bare hvor utrolig dumme journalister kan være. Pep Guardiola ble trener for Barcelona når han var 36 år, og i hans første sessong som Barca trener så vant han spanske la-liga mesterskapet, den spanske cupen også van han champions League finalen 3-0 mot Alex Ferguson´s Man Utd, og siden 2008 så har Pep vunnet 2 champions League finaler, 3 seriemestermesterskap i Spania, 3 strake seriemesterskap i Tyskland og et seriemesterskap og FA cupen i England. Pep Guardiola er en av de aller beste trenerne i fotballhistorien, og derfor så blir litt dumt og høre journalister fortelle hva Pep skal gjøre.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Den er ikke relevant til trådens tema, men den viser bare hvor utrolig dumme journalister kan være. Pep Guardiola ble trener for Barcelona når han var 36 år, og i hans første sessong som Barca trener så vant han spanske la-liga mesterskapet, den spanske cupen også van han champions League finalen 3-0 mot Alex Ferguson´s Man Utd, og siden 2008 så har Pep vunnet 2 champions League finaler, 3 seriemestermesterskap i Spania, 3 strake seriemesterskap i Tyskland og et seriemesterskap og FA cupen i England. Pep Guardiola er en av de aller beste trenerne i fotballhistorien, og derfor så blir litt dumt og høre journalister fortelle hva Pep skal gjøre.

Ok. Du kan fotball. Hva tenker du at det har å si for oss?

Anonymkode: 46e68...4d7

Skrevet
På ‎31‎.‎12‎.‎2018 den 21.23, Anonym bruker skrev:

Ok. Du kan fotball. Hva tenker du at det har å si for oss?

Anonymkode: 46e68...4d7

Tja vet ikke om jeg kan fotball så godt, men jeg følger med på kampene til enkelte lag.

Skrevet

Jeg kan seriøst ikke få nok😆

Anonymkode: e3f33...df3

Skrevet

Her synes vi det er kjempegøy at han har slik suksess i Manchester United. Laget er jo helt forandret etter at han tok over for Jose Mourinho. Humøret og spillegleden er tilbake i klubben.

Det er jo kjempestort at Ole Gunnar Solskjær er blitt manager i Manchester United. Men likevel så gleder jeg meg til han forhåpentligvis kommer tilbake til Molde Fotball klubb som manager, og hjelper klubben til et nytt seriegull.

Kona hans og de tre barna bor jo ennå i Kristiansund.

Jeg unner han suksess men vil savne å se han stadion her hjemme.

Anonymkode: 6c18e...f80

Skrevet
2 timer siden, Anonym bruker skrev:

Her synes vi det er kjempegøy at han har slik suksess i Manchester United. Laget er jo helt forandret etter at han tok over for Jose Mourinho. Humøret og spillegleden er tilbake i klubben.

Det er jo kjempestort at Ole Gunnar Solskjær er blitt manager i Manchester United. Men likevel så gleder jeg meg til han forhåpentligvis kommer tilbake til Molde Fotball klubb som manager, og hjelper klubben til et nytt seriegull.

Kona hans og de tre barna bor jo ennå i Kristiansund.

Jeg unner han suksess men vil savne å se han stadion her hjemme.

Anonymkode: 6c18e...f80

Joda, jeg synes også at det er kult at vi har OGS som midlertidlig trener for Man Utd. Tja, suksess og suksess.. alt er jo realtivt, United har kun møtt bunnlag som de under alle omstendigheter skal slå uansett hva, og jeg tror nok at Solskjær har vært heldig at United har møtt akkurat de laga som de har under disse fire kampene som OGS har ledet dem. Mourinho´s personlighet passet ikke inn i Man Utd, også har Mourinho´s måte og spille fotball på gått ut på dato. Filosofien til trenere som Jose Mourinho og Arsene Wenger er i dag en lettmatch for moderne trenere som Guardiola, Klopp, Tuchel, Emery, Jardim og Enrique som står for en mer variabel taktikk.

Det er som sagt stort at OGS er ansatt som midlertidlig trener i Man Utd, men jeg tror ikke at han er kapabel nok til og lede et lag som Man Utd på heltid. Solskjær var vel nære på og få sparken i Molde for 1-2 år siden?

Skrevet
På 29.12.2018 den 12.42, MrGoodMan skrev:

Rekordmange så hjemmekampen til ManU på TV, de som driver med sportreiser melder om økte bestillinger, Statistikken til nettavisene viser at folk klikker seg inn og leser. Så selv om det for enkelte blir litt mye, så er det jaggu mange mennesker som har interesse for dette. 

Håper ikke jeg har fornærmet noen United-supportere i uvitenhet. https://www.united.no/nyhetsarkiv/hvorfor-aldri-manu/

Skrevet
51 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Oi, det visste jeg ikke. Noen fotballsupportere er helt gale, det jo bare ondskapsfullt

Denne videoen her er nok en nytelse for Man Utd supportere. Det handler om duellen mellom Roy Keane og vår egen Alf-Inge Håland, under en seriekamp mellom Man Utd og Leeds på Elland Road i 1997 så begynte Keane (Man Utd) og Håland (Leeds) å knuffe/bråke med hverandre i spillertunnelen på vei ut i 2. omgang og mot slutten av kampen så prøvde Keane og takle Håland noe som resulterte i at Keane tråkket feil og skadet kneet Keane ble liggende nede med skade og da gikk Håland bort til Keane og skjelte på han og anklaget han for at han fejket skaden. i 1998 så uttalte Håland i et Intervju med en engelsk avis at han "misliker Manchester United som klubb, og at han hatet alle av United´s spillere" i 99 så hadde Keane og Håland igjen en liten hvor flere av Keane`s lagkamerater i United måtte dra han tilbake fra Håland. Også har vi da høydepunktet. Man Utd møter Man City i en bortekamp i Manchester derbyet våren 2001, Keane og Håland (som da spilte for Man City) spilte begge fra start for sine respektive lag, omtrent 20 minutter ut i kampen så har Håland ballen og Keane kommer løpende mot men Keane var ikke ute etter ballen..

Etter taklingen så spytter Keane på Håland som ligger nede, og etter at ble utvist med rødt kort så går han bort til Håland og sier "take that Your cunt, and dont ever stand above sneering about faking injuries". Keane innrømmet senere i 2003 at han ville skade Håland i denne taklingen som revansje for episoden i 1997.

Skrevet

Nei synes det fortjener litt hysteri jeg. Han er en herlig fyr, og liker å lese om hva denne mannen får til. For en inspirasjon, og for en herlig mann 🌷

Anonymkode: c8ce3...0ba

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Nei synes det fortjener litt hysteri jeg. Han er en herlig fyr, og liker å lese om hva denne mannen får til. For en inspirasjon, og for en herlig mann 🌷

Og jeg hater fotball, men synes dette er kjempe interessant 😀🏆

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Enig i at det er artig. Men jeg tror ikke at Solskjær er god for å være manager for en PL klubb, og før dere angriper meg ja United har vunnet de fire første kampene under Solskjær, men dette er også lag som United skal enkelt kunne slå uansett hva, Solskjærs ordentlige test kommer mot Tottenham 13. januar, og det er for tidlig og si noe om Solskjær før han har møtt laga til Guardiola, Klopp, Pochettino, Tuchel og Emery.

Skrevet

Skribenten fra britiske Daily Mail har et poeng.. Solskjær har så langt bare møtt lag som Man Utd skal under omstendigheter enkelt slå, og Solskjær har ennå ikke blitt stilt mot de bedre lagene som har noen av verdens beste managere Manchester City (Pep Guardiola), Liverpool (Jurgen Klopp), Tottenham (Mauricio Pochettino), Arsenal (Unai Emery) og Paris Saint-Germain (Thomas Tuchel). https://www.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/skeptisk-til-solskjr-tross-drmmestart/3423576686.html

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Skribenten fra britiske Daily Mail har et poeng.. Solskjær har så langt bare møtt lag som Man Utd skal under omstendigheter enkelt slå, og Solskjær har ennå ikke blitt stilt mot de bedre lagene som har noen av verdens beste managere Manchester City (Pep Guardiola), Liverpool (Jurgen Klopp), Tottenham (Mauricio Pochettino), Arsenal (Unai Emery) og Paris Saint-Germain (Thomas Tuchel). https://www.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/skeptisk-til-solskjr-tross-drmmestart/3423576686.html

Herregud som du maser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...