Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #1 Skrevet 29. desember 2018 Er det bare jeg som begynner og bli lei av hysteriet om Solskjær som har pågått den siste tiden? Anonymkode: 66021...d52
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #2 Skrevet 29. desember 2018 Er dritt lei hysteriet rundt sport og personene. Dritt lei Johaug co. Anonymkode: 98f9d...987
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #3 Skrevet 29. desember 2018 Men trenger du å lese om det da? Jeg ser heller maling tørke enn å se på fotball, men jeg lar jo bare være å klikke meg inn på artiklene i avisene og ser ikke på sporten på TV. Vips, ingenting å klage på. Anonymkode: 46e68...4d7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #5 Skrevet 29. desember 2018 oppover eller scroll videre. alle forstår ikke at dette er veldig stort Anonymkode: 15af3...944
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #6 Skrevet 29. desember 2018 hopp over ikke oppover Anonymkode: 15af3...944
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #7 Skrevet 29. desember 2018 La vær å lese om det, skru av TV og radio. Verdens enkleste ting å unngå. Anonymkode: 65545...8b0
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #8 Skrevet 29. desember 2018 Drittlei alt av gnåling om sport osv. Det de gjør har jo ingen samfunnsnytte og er totalt uviktig. Anonymkode: d7788...afb
sug lut Skrevet 29. desember 2018 #9 Skrevet 29. desember 2018 Du kunne kanskje lese ei bok. Det hadde vært nyttig på så mange måter. Det finnes lettlestbøker for voksne.
frk Nilsen Skrevet 29. desember 2018 #10 Skrevet 29. desember 2018 Nå liker plutselig "alle" Man U.... Det er jo bare rart, hvor var de supporterne når Mourinho var i sjefstolen.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #11 Skrevet 29. desember 2018 Hvis du er så drittlei, hvorfor leser du om han da? Du er vel ikke pålagt å klikke deg inn på saker med "Solskjær" eller "Man U" i overskriften? Scroll videre. Det er ikke mer innviklet enn som så. Anonymkode: dbe3b...62a
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #12 Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Hvis du er så drittlei, hvorfor leser du om han da? Du er vel ikke pålagt å klikke deg inn på saker med "Solskjær" eller "Man U" i overskriften? Scroll videre. Det er ikke mer innviklet enn som så. Anonymkode: dbe3b...62a Altså jeg har ingenting imot at Solskjær får mediadekning nå som han er midlertidlig sjef for Manchester City, men avisene, sportsnyhetene på TV og alle nyhetskilder har blitt til Solskjær News. Det har virkelig tatt av. Anonymkode: 66021...d52
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #13 Skrevet 29. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: Drittlei alt av gnåling om sport osv. Det de gjør har jo ingen samfunnsnytte og er totalt uviktig. Anonymkode: d7788...afb Hadde ikke sport gjort noe samfunnsnytte så hadde vel neppe sport hatt så høy status i samfunnet? Anonymkode: 66021...d52
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #14 Skrevet 29. desember 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hadde ikke sport gjort noe samfunnsnytte så hadde vel neppe sport hatt så høy status i samfunnet? Anonymkode: 66021...d52 Hva slags samfunnsnytte har det? Underholdning er ikke samfunnsnyttig. Anonymkode: d7788...afb
MrGoodMan Skrevet 29. desember 2018 #15 Skrevet 29. desember 2018 Rekordmange så hjemmekampen til ManU på TV, de som driver med sportreiser melder om økte bestillinger, Statistikken til nettavisene viser at folk klikker seg inn og leser. Så selv om det for enkelte blir litt mye, så er det jaggu mange mennesker som har interesse for dette.
MrGoodMan Skrevet 29. desember 2018 #16 Skrevet 29. desember 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Hva slags samfunnsnytte har det? Underholdning er ikke samfunnsnyttig. Anonymkode: d7788...afb Både sport og kultur er samfunnsnyttig da det fungerer samlende på folk.
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #17 Skrevet 29. desember 2018 19 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hva slags samfunnsnytte har det? Underholdning er ikke samfunnsnyttig. Anonymkode: d7788...afb Underholdning er nyttig for samfunnet, alt som gir menneskene i samfunnet glede er nyttig. I tillegg virker idrett samlende på grupper, det gir en mulighet for å "sloss" og kåre vinnere uten vold. Behovet for å konkurrere ligger dypt i menneskene. Idretten er til og med så smart innrettet at man kan "velge" hvilke grener som er viktige slik at alle kan føle seg som vinnere. Anonymkode: b1536...fbd
Hengebukksvinet Skrevet 29. desember 2018 #18 Skrevet 29. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Altså jeg har ingenting imot at Solskjær får mediadekning nå som han er midlertidlig sjef for Manchester City, men avisene, sportsnyhetene på TV og alle nyhetskilder har blitt til Solskjær News. Det har virkelig tatt av. Anonymkode: 66021...d52 Han er sjef for Manchester United,ikke City.En liten forskjell der😊
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #19 Skrevet 29. desember 2018 Jeg vil bare legge til at jeg tror at sjansen for at Solskjær får jobben som Man Utd manager på permanent basis er minimal. Jeg tror ikke at Solskjær verken har kunnskapen eller rutinen for og lede et lag som Man Utd på lang sikt, mange vil nok nevne at unge trenere som f.eks Pep Guardiola, Thomas Tuchel, Diego Simeone og Zinedine Zidane fikk sjansen i storklubber som unge og uten lang erfaring, men forskjellen er den at Guardiola forandret måten man spiller på fotball på, og andre trenere som Arsene Wenger, Carlo Ancelotti og Jose Mourinho står for en fotball som er gått ut på dato. 16 minutter siden, Hengebukksvinet skrev: Han er sjef for Manchester United,ikke City.En liten forskjell der😊 My bad Men jeg tror ikke at Solskjær for jobben som Man Utd manager uansett hvordan det måtte gå frem til Mai, se bare på Roberto Di Matteo som vant Champions League mens han var midlertidlig Chelsea manager og fikk to års kontrakt med klubben, og Di Matteo fikk sparken av Chelsea november samme år pga dårlige resultater. Anonymkode: 66021...d52
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #20 Skrevet 29. desember 2018 Er mye hysteri rundt Solskjær for tiden, men det er bra for MFK, da 🙂 Vi får ganske masse penger for at Manchester United har han, og blir han i klubben får vi enda mer. Foreløpig er han jo bare til utlån... Det jeg derimot er VELDIG lei av er menneskene fra hjembyen hans..... Smålige mennesker alle sammen...ÆSJ. Anonymkode: 46e58...512
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #21 Skrevet 29. desember 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg vil bare legge til at jeg tror at sjansen for at Solskjær får jobben som Man Utd manager på permanent basis er minimal. Jeg tror ikke at Solskjær verken har kunnskapen eller rutinen for og lede et lag som Man Utd på lang sikt, mange vil nok nevne at unge trenere som f.eks Pep Guardiola, Thomas Tuchel, Diego Simeone og Zinedine Zidane fikk sjansen i storklubber som unge og uten lang erfaring, men forskjellen er den at Guardiola forandret måten man spiller på fotball på, og andre trenere som Arsene Wenger, Carlo Ancelotti og Jose Mourinho står for en fotball som er gått ut på dato. My bad Men jeg tror ikke at Solskjær for jobben som Man Utd manager uansett hvordan det måtte gå frem til Mai, se bare på Roberto Di Matteo som vant Champions League mens han var midlertidlig Chelsea manager og fikk to års kontrakt med klubben, og Di Matteo fikk sparken av Chelsea november samme år pga dårlige resultater. Anonymkode: 66021...d52 Til dere som ikke er så innsatt i hvordan fotball spilles eller taktikken som brukes, så gir denne korte dokumentaren et godt innsyn i hvordan Pep Guardiola forvandlet taktikken i moderne fotball. Anonymkode: 66021...d52
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2018 #22 Skrevet 29. desember 2018 4 timer siden, MrGoodMan skrev: Rekordmange så hjemmekampen til ManU på TV, de som driver med sportreiser melder om økte bestillinger, Statistikken til nettavisene viser at folk klikker seg inn og leser. Så selv om det for enkelte blir litt mye, så er det jaggu mange mennesker som har interesse for dette. Det var vel i overkant av 500.000 seere som så den siste kampen fra Man Utd som vistes på TV 2? og det er jo egentlig ikke så mange seere for sport på TV, verdenscupen i langrenn/skiskyting samler jo godt over en million nordmenn foran TV-skjermen. Anonymkode: 66021...d52
Banderas Skrevet 29. desember 2018 #23 Skrevet 29. desember 2018 Det jeg lurer mest på, det er om han kan twerke. Rart at ingen har spurt ham om det i et intervju enda!
MrGoodMan Skrevet 29. desember 2018 #24 Skrevet 29. desember 2018 15 minutter siden, Anonym bruker skrev: Det var vel i overkant av 500.000 seere som så den siste kampen fra Man Utd som vistes på TV 2? og det er jo egentlig ikke så mange seere for sport på TV, verdenscupen i langrenn/skiskyting samler jo godt over en million nordmenn foran TV-skjermen. Anonymkode: 66021...d52 Nå var vel tallene nærmere 600.000 og nesten 800.000 i sluttminuttene. https://m.nettavisen.no/sport/fotball/premierleague/598000-sa-ole-gunnar-solskjrs-debut-som-manchester-united-sjef/3423573481.html
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 29. desember 2018 #25 Skrevet 29. desember 2018 Norsk manager i en av verdens største fotballklubber? Klart det er noe å skrive om. Og som gift med en utd fan så må jeg si at det har påvirket livet mitt positivt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå