Gå til innhold

Starten på et forhold til mann som ER i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
16 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare hyggelig, vi er jo litt i samme båt. 

Jeg vet at min elsker verken kan eller vil skilles, så det er bare noe jeg må leve med. Vet jeg burde droppe han, men klarer det ikke. Han vil vi skal treffes mer enn vi allerede gjør og jeg vil også det. 

Vi snakker heller ikke mye om hans familie annet enn litt om barna innimellom. Jeg spør heller ikke, da vi er sammen er det oss to og da stenger vi verden ute. Legger fra oss telefonene og er bare oss. Vi har sex, ser på film, snakker og bare koser oss. 

Anonymkode: f2e2f...33b

:hjerte: Ja, vi er i samme båt.

Og nå har denne elskeren min sagt litt om seg selv, og sitt.

Jeg tror ikke lengre at han ikke vil skille seg. Jeg vet at det høres klisejaktig ut men jeg og ham er ment for hverandre.

Jeg fant ut ikveld at han ihvertfall har lite sex med sin fru.

Vi er helt bestemt på å møtes for sex nå. Jeg gleder meg, fordi jeg vet at det blir vellykket. Vi har begge to utlevert hverandre såpass mye at vi vet at det blir full klaff :hjerte:

Anonymkode: c616a...9d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det blir sikkert strålende. Så lenge det varer. Bare ikke skriv sutreinnlegg her når han bestemmer seg for å bli hos kona og barna, dette må du stå i selv.

Anonymkode: 9429b...a69

Skrevet

Da må jeg gratulere deg. Du havnet akkurat i den fine statistikken med drittfolk.

Så det er sagt; jeg har ikke opplevd dette selv. 

Jeg blir bare fysisk dårlig av folk som går inn på dette og ødelegger forhold. Uanhengig om du er den gifte personen eller ei. Verdiene og prinsippene deres må være lave! 

Anonymkode: 59184...e59

Skrevet
På 28.12.2018 den 21.20, Anonym bruker skrev:

Han får meg "mo i knærne" og akkurat nå venter jeg på melding fra ham. Jeg har møtt ham en gang bare og føler allikevel at vi er kjærester. Vi har seriøse diskusjoner, men det er også et seksuelt innhold i meldingene. Vi jobber sammen og kommer til å treffe hverandre mer fremover, ettersom jeg snart blir flyttet til samme avdeling som ham, bare i annen by. Jeg har ikke turt å spørre ham om samboeren enda, men mistenker at de ikke har sex, jeg lurer slik på det og vet ikke om jeg samtidig er klar for svaret han vil gi meg. Hva gjør jeg? 

Du føler at dere allerede er kjærester.............han har allerede en kjæreste. Ha litt selvrespekt menneske. Hva du gjør, du holder deg unna selvfølgelig.

Anonymkode: b3562...8b6

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tror ikke lengre at han ikke vil skille seg. Jeg vet at det høres klisejaktig ut men jeg og ham er ment for hverandre.

Vi er helt bestemt på å møtes for sex nå. Jeg gleder meg, fordi jeg vet at det blir vellykket. Vi har begge to utlevert hverandre såpass mye at vi vet at det blir full klaff :hjerte:

Ja, han er siiiikkkkeeeert kjempeærlig med deg..............haha

Anonymkode: b3562...8b6

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kos deg! Jeg skal møte min elsker senere i dag

Skrevet
På 28.12.2018 den 21.50, Anonym bruker skrev:

Muligens er jeg drømmedama for en mann som kun er ute etter elskerinne men så er det slik at jeg kun ønsker å være elskerinne. Jeg ønsker ikke å bli samboer etc. Jeg ønsker bare vill sex, noe jeg tror han vet. Jeg har kun spørsmål ifht hvorfor han gjør dette. Jeg er ved å bli forelsket ja, men jeg er selv i en situasjon hvor jeg ikke kan ha et "vanlig" kjæresteforhold. Jeg elsker det han gir meg.

HI

Etter å ha truffet han en gang? Du kan ikke være vel bevart! Om han hadde vært på vei ut av ekteskapet, så kommer jo du til å skremme vettet av han. Når det gjelder spørsmåøet om hvorfor han gjør dette, så er det ingen som kan svare på dette. De fleste pleier ikke å legge så imari mye i et treff. One night stand kan det jo også kalles...

Anonymkode: db3b6...06f

Skrevet
11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Kos deg! Jeg skal møte min elsker senere i dag

Takk og like så - jeg blir nesten litt misunnelig :)

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Treff din du også da? 🙂

Anonymkode: 2b8fe...285

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Treff din du også da? 🙂

Ja, definitivt. Må bare vente til denne lange ferien er over :nigo:

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, definitivt. Må bare vente til denne lange ferien er over :nigo:

Stemmer, tenkte ikke så langt jeg nå. Hehe, men så hyggelig da. 

Skrevet
3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Stemmer, tenkte ikke så langt jeg nå. Hehe, men så hyggelig da. 

Ja, det er veldig hyggelig. Jeg kalte dette for "insane" og han sender like mye "insane" tilbake, heldigvis. Vi får teste det ut og se hva som skjer ;)  Han synes at dette er vanskelig han også. Ferien altså.

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, det er veldig hyggelig. Jeg kalte dette for "insane" og han sender like mye "insane" tilbake, heldigvis. Vi får teste det ut og se hva som skjer ;)  Han synes at dette er vanskelig han også. Ferien altså.

Men hvorfor går han ikke "bare" fra kona? Eller er det der spenningen ligger? Det ulovlige? 😄

Skrevet

Men hvorfor går han ikke "bare" fra kona? Eller er det der spenningen ligger? Det ulovlige? 😄

Det gjenstår jo å se da. Vi må vel treffes først uansett :hjerte:

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Det gjenstår jo å se da. Vi må vel treffes først uansett :hjerte:

Ja!❤️

Skrevet

Kjør på HI, og ikke bry deg om all kritikken du får her inne!!

Jeg startet også noe med en gift mann for noen år siden, jeg var også gift. Nå er vi begge skilt! 🙂

Anonymkode: f7f24...f36

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Jeg startet også noe med en gift mann for noen år siden, jeg var også gift. Nå er vi begge skilt! 🙂

Hehehe, sorry at jeg ler, men funny!😅

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Life goal 😂😂😂😂

Anonymkode: d07a4...56a

Skrevet
19 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hehehe, sorry at jeg ler, men funny!😅

Uff, det ble kanskje litt rart! 😂

Men altså... Vi var begge i dårlige ekteskap som sang på siste verset. Nå er vi begge skilt, og vi er sammen nå. ❤️

Skrevet

Uff, det ble kanskje litt rart! 😂

Men altså... Vi var begge i dårlige ekteskap som sang på siste verset. Nå er vi begge skilt, og vi er sammen nå. ❤️

Takk for oppklaring :hjerte: Jeg vet at jeg har lang vei å gå........

Skrevet

Fasinerende å følge en tråd med så mange dumme mennesker i. 

Gøy. 

Anonymkode: d07a4...56a

Skrevet
På 28.12.2018 den 21.20, Anonym bruker skrev:

Han får meg "mo i knærne" og akkurat nå venter jeg på melding fra ham. Jeg har møtt ham en gang bare og føler allikevel at vi er kjærester. Vi har seriøse diskusjoner, men det er også et seksuelt innhold i meldingene. Vi jobber sammen og kommer til å treffe hverandre mer fremover, ettersom jeg snart blir flyttet til samme avdeling som ham, bare i annen by. Jeg har ikke turt å spørre ham om samboeren enda, men mistenker at de ikke har sex, jeg lurer slik på det og vet ikke om jeg samtidig er klar for svaret han vil gi meg. Hva gjør jeg? 

Selvom han skulle fortelle deg at de ikke har sex, så kan det bare være løgn. Han sier jo at kona er fæl og at de ikke har sex... Men jeg skal love deg at det er nok bare noe han forteller deg for å holde på deg. 

Anonymkode: 3a26d...01f

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Var herlig selv om det ble litt hektisk i dag, heldigvis møtes vi om ikke så lenge igjen. 

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Var herlig selv om det ble litt hektisk i dag, heldigvis møtes vi om ikke så lenge igjen. 

Har du bedre sex med ham enn med mannen din? Nysgjerrig :)

Skrevet

Hvor er moralen til dere som holder på med dette? Hvor er selvrespekten deres? Hvor er respekten for den uvitende konen som sitter hjemme og venter? 

Fy flate, jeg har ikke ord for hva jeg tenker om folk som dere. 😡

Anonymkode: 91f86...528

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...