Gå til innhold

Starten på et forhold til mann som ER i forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han får meg "mo i knærne" og akkurat nå venter jeg på melding fra ham. Jeg har møtt ham en gang bare og føler allikevel at vi er kjærester. Vi har seriøse diskusjoner, men det er også et seksuelt innhold i meldingene. Vi jobber sammen og kommer til å treffe hverandre mer fremover, ettersom jeg snart blir flyttet til samme avdeling som ham, bare i annen by. Jeg har ikke turt å spørre ham om samboeren enda, men mistenker at de ikke har sex, jeg lurer slik på det og vet ikke om jeg samtidig er klar for svaret han vil gi meg. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: c616a...9d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre du vil usette deg selv for sjalusi, lav selvfølelse osv så ville jeg droppet han :) en dag gjør han det samme mot deg. Ikke gidd det 

Anonymkode: 7119b...34e

Skrevet

Selvfølgelig har de sex, han vil bare ha et spennende forhold ved siden av i tillegg.

Du dropper han selvfølgelig, om han blir singel en gang kan dere ta opp tråden, men ikke så lenge han er i forhold. Mest sannsynlig kommer han til å bytte ut deg, men fortsette med samboeren.

Anonymkode: a19bb...f2a

Skrevet

Du er drømmedama, HI... for en mann som er ute etter en elskerinne.

Hvis denne mannen hadde respektert deg, og hvis han hadde alvorlige hensikter med deg utover sex ... da hadde han selv fortalt at han var på vei ut av forholdet, og at han ikke kunne ha noe forhold med deg før han hadde ryddet opp i forholdet sitt og flyttet for seg selv.

Du lever i en boble, Hi. Dere har møtt hverandre én eneste gang, og dere har en seksuell flørt. Ingenting tyder foreløpig på at dere er "på vei inn i et forhold". I hvert fall ikke annet enn et seksuelt forhold hvor han får i pose og sekk og du smulene... når det passer ham.

Ha litt selvrespekt, Hi. Fortell ham at du liker ham og gjerne skulle utforsket et forhold til ham, men at du fortjener mer enn å være elskerinnen til en opptatt mann, og at hvis han ønsker noe mer av deg, da får han først rydde opp i det forholdet han er i, før dere har mer seksuell kontakt. Hvis ikke stuper du nå hodestups inn i det som mest sannsynlig kommer til å skape en hel masse problemer for deg, både personlig og i jobbsammenheng. Don't go there! Ikke vær så naiv.

Anonymkode: 66fef...b74

Skrevet

Ikke skriv til han. Om han skriver til deg; spør hvordan situasjonen er med kjæresten. 

Anonymkode: 6fe50...d55

Skrevet
6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du er drømmedama, HI... for en mann som er ute etter en elskerinne.

Hvis denne mannen hadde respektert deg, og hvis han hadde alvorlige hensikter med deg utover sex ... da hadde han selv fortalt at han var på vei ut av forholdet, og at han ikke kunne ha noe forhold med deg før han hadde ryddet opp i forholdet sitt og flyttet for seg selv.

Du lever i en boble, Hi. Dere har møtt hverandre én eneste gang, og dere har en seksuell flørt. Ingenting tyder foreløpig på at dere er "på vei inn i et forhold". I hvert fall ikke annet enn et seksuelt forhold hvor han får i pose og sekk og du smulene... når det passer ham.

Ha litt selvrespekt, Hi. Fortell ham at du liker ham og gjerne skulle utforsket et forhold til ham, men at du fortjener mer enn å være elskerinnen til en opptatt mann, og at hvis han ønsker noe mer av deg, da får han først rydde opp i det forholdet han er i, før dere har mer seksuell kontakt. Hvis ikke stuper du nå hodestups inn i det som mest sannsynlig kommer til å skape en hel masse problemer for deg, både personlig og i jobbsammenheng. Don't go there! Ikke vær så naiv.

Muligens er jeg drømmedama for en mann som kun er ute etter elskerinne men så er det slik at jeg kun ønsker å være elskerinne. Jeg ønsker ikke å bli samboer etc. Jeg ønsker bare vill sex, noe jeg tror han vet. Jeg har kun spørsmål ifht hvorfor han gjør dette. Jeg er ved å bli forelsket ja, men jeg er selv i en situasjon hvor jeg ikke kan ha et "vanlig" kjæresteforhold. Jeg elsker det han gir meg.

HI

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Muligens er jeg drømmedama for en mann som kun er ute etter elskerinne men så er det slik at jeg kun ønsker å være elskerinne. Jeg ønsker ikke å bli samboer etc. Jeg ønsker bare vill sex, noe jeg tror han vet. Jeg har kun spørsmål ifht hvorfor han gjør dette. Jeg er ved å bli forelsket ja, men jeg er selv i en situasjon hvor jeg ikke kan ha et "vanlig" kjæresteforhold. Jeg elsker det han gir meg.

HI

Da er løsningen å finne deg en mann som er fri til å ha uforpliktende sex. Det er ikke denne mannen.

Gled deg til ryktene begynner å gå på jobb. Jeg garanterer at dere ikke greier å holde "forholdet" hemmelig. Garanterer også at det er du som dessverre må betale for dette karrieremessig også.

Finn deg en elsker utenom jobben!

Ellers lurer du deg selv. Du skriver at du allerede føler dere er kjærester, og det viser at du allerede er mer følelsesmessig involvert enn du her prøver å gi inntrykk av.

Det er nok av problemer og utfordringer i livet - du trenger ikke oppsøke dem selv.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

Om du bare vil være elskerinne spiller det vel ingen rolle? Du må jo regne med at en mann som har samboer har sex med henne, du kommer i tillegg.... Kan du ikke leve med det kan du ikke være elskerinne.

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

HI

Hvis målet ditt er å bli elskerinne spiller det jo ingen rolle om han har sex med kona? Du skal jo uansett ikke dra han ut av forholdet han er i. Et elskerinne forhold er basert på at du spiller annenfiolin og at han ikke har følelser for deg så han dumper kona. Eller er det det du egentlig vil?

Anonymkode: 842e4...45f

Skrevet

Hater du du deg selv så mye? Hva for noe vondt har du opplevd i livet, stakkar?

Anonymkode: 2014e...b9c

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Om du bare vil være elskerinne spiller det vel ingen rolle? Du må jo regne med at en mann som har samboer har sex med henne, du kommer i tillegg.... Kan du ikke leve med det kan du ikke være elskerinne.

Jeg har da ikke sagt at jeg ikke kan leve med at han har sex med henne. Jeg er bare nysgjerrig og jeg liker den oppmerksomheten han gir meg. 

Skrevet
10 minutter siden, Anonym bruker skrev:
14 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hvis målet ditt er å bli elskerinne spiller det jo ingen rolle om han har sex med kona? Du skal jo uansett ikke dra han ut av forholdet han er i. Et elskerinne forhold er basert på at du spiller annenfiolin og at han ikke har følelser for deg så han dumper kona. Eller er det det du egentlig vil?

Jeg er nysgjerrig på de menn som har sex utenfor forholdet. Hvorfor har de sex utenom?

Skrevet

Jeg er selv elskerinnen til en gift mann, og ja jeg visste hva jeg gikk inn i. 

Selvfølgelig kan det være tøft å se bilder av han og kona f.eks nå i jula. Det blir samtidig litt rart hele greia iom at han har mld meg hele jula og vi planlegger nytt møte ganske snart. 

Jeg har ikke tid eller lyst på kjæreste nå, men denne mannen er det bare noe spesielt med som gjør at jeg fortsetter å treffe han. 

HI: Hvis du er klar over hva du går inn i så gjør det. Men, du kan risikere å bli skikkelig såret, det er en sjans en må ta og som jeg kjenner jeg tenker på ganske ofte. Likevel klarer jeg ikke droppe han. 

Anonymkode: f2e2f...33b

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er selv elskerinnen til en gift mann, og ja jeg visste hva jeg gikk inn i. 

Selvfølgelig kan det være tøft å se bilder av han og kona f.eks nå i jula. Det blir samtidig litt rart hele greia iom at han har mld meg hele jula og vi planlegger nytt møte ganske snart. 

Jeg har ikke tid eller lyst på kjæreste nå, men denne mannen er det bare noe spesielt med som gjør at jeg fortsetter å treffe han. 

HI: Hvis du er klar over hva du går inn i så gjør det. Men, du kan risikere å bli skikkelig såret, det er en sjans en må ta og som jeg kjenner jeg tenker på ganske ofte. Likevel klarer jeg ikke droppe han. 

Naaw, tusen takk for ærlig svar. Jeg kjenner også at jeg ikke klarer å droppe han her. Vi har connected så bra og han forteller meg intet om familien sin, bortsett fra, dersom jeg spør. Jeg får alltid ærlig svar. Det er klart at jeg skulle ønske annerledes men når jeg selv ikke har anledning til å gi ham "hele meg", kan jeg heller ikke forvente at han gjør det. Han har såpass stor forståelse for min situasjon at jeg ønsker å gi tilbake til ham. Dersom han skulle velge å gi hele seg til meg, så tar jeg selvsagt imot. Men jeg forventer det ikke og takker for de stunder jeg får.

Skrevet

Du kan jo spørre samboeren hans om de har sex ? 🙃

Anonymkode: 9251e...c03

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Du kan jo spørre samboeren hans om de har sex ? 🙃

Anonymkode: 9251e...c03

Jeg vet ikke hvem hun er og er heller ikke interessert i å vite hvem hun er. Jeg forholder meg til ham. 

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

De har sex utenom fordi de har muligheten. 

De ønsker ikke å være monogame, de ønsker seg mer enn kun ei dame. 

Har møtt ganske mange menn som ønsker ei på si. Det er forholdsvis vanlig. De fleste av dem har ingen planer om å forlate kona. Og absolutt alle har sex med kona, de vil bare ha en til. 

Skrevet

Det spørs jo hva du vil ha ut av dette. Uansett kan det ikke spille noen rolle for deg at han ligget med sin kone også, det er jo ikke sånn at han dermed har tatt noe fra deg.

Skrevet

Naaw, tusen takk for ærlig svar. Jeg kjenner også at jeg ikke klarer å droppe han her. Vi har connected så bra og han forteller meg intet om familien sin, bortsett fra, dersom jeg spør. Jeg får alltid ærlig svar. Det er klart at jeg skulle ønske annerledes men når jeg selv ikke har anledning til å gi ham "hele meg", kan jeg heller ikke forvente at han gjør det. Han har såpass stor forståelse for min situasjon at jeg ønsker å gi tilbake til ham. Dersom han skulle velge å gi hele seg til meg, så tar jeg selvsagt imot. Men jeg forventer det ikke og takker for de stunder jeg får.

Jesus, «naaaw»... Hvor gammel er du??! 

Anonymkode: 3cb12...022

Skrevet
2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jesus, «naaaw»... Hvor gammel er du??! 

Anonymkode: 3cb12...022

Ikke veldig mye eldre enn Jesus da

Skrevet

Hvis du bare vil ha sex så kjør på. Jeg har selv sex med en gift mann. Vi har kjent hverandre lenger enn han har kjent kona si, og vi har alltid hatt en dragning mot hverandre. Hadde sex med han første gang nå i høst og herregud så deilig!! På juletur med kona sender han meg meldinger. Forteller hvor flott jeg er. Jeg vet hvor jeg har han da. Vi har snakket om det og er begge enige om at vi ikke skal gå fra hverandres ektefeller. Han har aldri vært utro før, men har en ekstra greie for meg. Var helt tilfeldig at vi plukka opp tråden der vi avslutta den for 20 år siden. Det kommer alltid til å være oss, selvom det aldri blir oss. Jeg driter i om han ligger med kona si, jeg ligger jo med mannen min... men følelser er ikke greit og de må du bare legge vekk. Han kommer ikke til å velge deg som nummer 1

Anonymkode: c04bb...079

Skrevet

Hvis du bare vil ha sex så kjør på. Jeg har selv sex med en gift mann. Vi har kjent hverandre lenger enn han har kjent kona si, og vi har alltid hatt en dragning mot hverandre. Hadde sex med han første gang nå i høst og herregud så deilig!! På juletur med kona sender han meg meldinger. Forteller hvor flott jeg er. Jeg vet hvor jeg har han da. Vi har snakket om det og er begge enige om at vi ikke skal gå fra hverandres ektefeller. Han har aldri vært utro før, men har en ekstra greie for meg. Var helt tilfeldig at vi plukka opp tråden der vi avslutta den for 20 år siden. Det kommer alltid til å være oss, selvom det aldri blir oss. Jeg driter i om han ligger med kona si, jeg ligger jo med mannen min... men følelser er ikke greit og de må du bare legge vekk. Han kommer ikke til å velge deg som nummer 1

Anonymkode: c04bb...079

Nå begynte han igjen og jeg er helt med. Synes det er deilig.

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

HI

Dette har ganske mange før deg trodd skulle gå helt greit, og så har det vist seg å bli en vond erfaring. Du er allerede i ferd med å bli forelsket i fyren. Mulig du er annerledes skrudd sammen enn mange andre, men er det følelser i et såkalt uforpliktende seksuelt forhold, så blir det trøbbel. Og det er du som blir sittende igjen såret. 

Anonymkode: 9429b...a69

Skrevet

Seriøst? Møtt han en gang og allerede på vei inn i et forhoød? Tragisk...

meldinger med seksuelt innhold. 

Har bare en ting å si til deg;

få deg litt selvtillit. Så kan du gå å skamme deg litt. Gå en tur ut på byen, lag deg et skilt og si at du ønsker kun sex, ikke et forhold. Da kommer mannfolka strømmende til. 

Satt litt på spissen dette over.. 

Det jeg mener er at du selv bør mene at du fortjener en mann som kun vil ha deg. Som ikke er i et forhold. En mann i et forhold som driver med dette på si er ikke en mann i mine øyne. Han er en taper, egoistisk og langt ifra noe jeg ville ha brakt inn i livet mitt. 

Du som kvinne bør også tenke på dine verdier og hva du vil oppnå i livet. Jeg vet ikke om du har barn eller ei men syns du skal tenke på hvordan du fremstår med moral, verdier og prinsipper. Hva hvis din datter/sønn en dag kommer hjem og sier sæat de har oppdaget utroskap? 

Anonymkode: 59184...e59

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Bare hyggelig, vi er jo litt i samme båt. 

Jeg vet at min elsker verken kan eller vil skilles, så det er bare noe jeg må leve med. Vet jeg burde droppe han, men klarer det ikke. Han vil vi skal treffes mer enn vi allerede gjør og jeg vil også det. 

Vi snakker heller ikke mye om hans familie annet enn litt om barna innimellom. Jeg spør heller ikke, da vi er sammen er det oss to og da stenger vi verden ute. Legger fra oss telefonene og er bare oss. Vi har sex, ser på film, snakker og bare koser oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...