Gå til innhold

Julen er over

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler at når julaften er over, så er julen ferdig. Vi har ikke familie så vi drar ikke i selskap 1 og 2 juledag. Vi er hjemme og koser oss og spiser god mat. Nesten som en vanlig søndag. Flere som har det sånn?

Anonymkode: a7bd4...388

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi pleier ikke å være i selskap 1 og 2 dag jul  da koser vi oss hjemme  ungene utforsker julegavene sine og vi tar en tur ut 😊 Jeg er ikke oppvokst med selskaper i jula heller og det er heller ikke mannen..Vi får besøk og reiser på besøk til familie i jula 😊

Anonymkode: 9bfdb...67b

Skrevet
Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi pleier ikke å være i selskap 1 og 2 dag jul  da koser vi oss hjemme  ungene utforsker julegavene sine og vi tar en tur ut 😊 Jeg er ikke oppvokst med selskaper i jula heller og det er heller ikke mannen..Vi får besøk og reiser på besøk til familie i jula 😊

Hva er forskjellen egentlig...?

Anonymkode: 7055b...bc3

Skrevet
7 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dere får besøk og reiser på besøk til familie?? Er det ikke nettopp det som er juleselskap da?

Anonymkode: ce067...1d7

Skrevet

Åhhneida, julen er såvisst ikke over🎄 Late dager med god mat, spille spill, utforske gavene, juletre, julefilmer, lek ute i snøen, mer god mat, sene kvelder og vin. Lukten av svibel i stua❤️ Det er J U L

Anonymkode: e50d6...5aa

Skrevet

Julen er ikke over før nyttårsaften 😁

Anonymkode: 65896...a50

Skrevet
28 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Åhhneida, julen er såvisst ikke over🎄 Late dager med god mat, spille spill, utforske gavene, juletre, julefilmer, lek ute i snøen, mer god mat, sene kvelder og vin. Lukten av svibel i stua❤️ Det er J U L

Anonymkode: e50d6...5aa

Enig 🌲🎅🏻 Julen er akkurat begynt 🤗

Anonymkode: 2bfe8...cd6

Skrevet

Det er nå det ER jul! Nå er jeg ferdig med baking, vasking, planlegging og styr og alle har fri!

Nå er det late dager med brettspill, utforsking av gaver og masse kos!❤️ Elsker denne tiden☺️

Anonymkode: f7b22...5eb

Skrevet
11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Julen har akkurat begynt, for litt over et døgn siden, og den varer til 13. januar. 

Anonymkode: 4793c...361

Skrevet
16 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Julen har akkurat begynt, for litt over et døgn siden, og den varer til 13. januar. 

😂 trettende dag jul er noe litt annet enn 13 januar du.

Skrevet
9 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva ler du av? Julen varer til 20.dag jul, 13. januar. 

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Feil. Julen er ikke over før 6.1.

Anonymkode: fe4e1...07e

Skrevet
3 minutter siden, Miamimom skrev:

Hva ler du av? Julen varer til 20.dag jul, 13. januar. 

Julen er 12 dager 

Skrevet
26 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Julen er 12 dager 

Det var da bastant..

Det er lang tradisjon for å feire jul fram til knutmesse.

Anonymkode: cea55...2f4

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Dere får besøk og reiser på besøk til familie?? Er det ikke nettopp det som er juleselskap da?

Anonymkode: ce067...1d7

Juleselskap forbinder jeg med flere enn 2 stk som vi besøker, da er det vel ofte mange og kanskje litt mat? 

Skrevet
43 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Julen varer til tjuendedag jul. Det er tretten januar, som du skriver. Skriv 13., du. 

Skrevet

For meg begynner jula etter at gavene er åpnet. DA kan man endelig slappe av. Selv om huset da er bomba, det ligger hauger av gaver over alt og all rydding og vasking var en kortvarig glede. 

Men i år jobber jeg 5 netter i jula, så julefølelslsen og avslapping er ikke for meg i år.. 

Anonymkode: de4d1...ce3

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Feil. Julen er ikke over før 6.1.

For oss er den også over sjette januar.

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Trettende dag jul er de hellige tre kongers dag. Julen varer til tjuende dag jul hvis man følger gamle tradisjoner. 

Anonymkode: 160fa...a49

Skrevet
48 minutter siden, Mrs. Meisebolle skrev:

For oss er den også over sjette januar.

Men hva den er for dere betyr ingenting. Det er ikke du som bestemmer når jula er over 

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Men hva den er for dere betyr ingenting. Det er ikke du som bestemmer når jula er over 

Det skrev jeg heller ikke, din sopp.

Skrevet

Åh, det er jo no jula er skikkeleg deilig!  Har slappa av og kosa oss i dag, med legobygging, brettspell og julefilm.  No høyrer eg og mannen på roleg julemusikk før leggetid.  Vi kosar oss med deilige julefrukostar, og skal ha litt besøk, og gå litt i besøk.  Synes synd på dei som trur jula er over når den litt hektiske førjulstida er over og pakkene åpna, de går jo glipp av sjølveste jula.

Skrevet

jula er aboslutt ikke over, så deilig og ta det med ro i romjula, ikke borte 1 og 2 dag vi heller, men skal ha folk lørdag og bort nyttårsaften og var borte på julaften,mer enn nok :)

Anonymkode: cda34...3de

Skrevet

Hos oss ryker treet i dag. Vi reiser bort til over nyttår og for min del vil jeg ikke ha jul i januar. Alle har sin jul og feirer etter sine tradisjoner 

Skrevet
19 timer siden, Anonym bruker skrev:

Julen varer til tjuendedag jul. Det er tretten januar, som du skriver. Skriv 13., du. 

Hæ? Julen varer til 6 januar, altså trettende dag jul. 

Anonymkode: 7b62d...32e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...