Banderas Skrevet 22. desember 2018 #26 Skrevet 22. desember 2018 Har nesten bare koseting igjen, som å pakke inn de siste par gavene, levere gaver to steder, pynte treet og vaske over gulv og sette frem enda noen nisser. Ja, og rydde spisebordet, da. Man ser ikke bordplata lengre, så det er vel snart på tide, men jeg har flere dager på meg, så alt kan gjøres i dovendyrtempo.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #27 Skrevet 22. desember 2018 Alt ferdig, nå er det bare kos i helgen med litt småbaking av pepperkaker med barna Anonymkode: ee695...b9e
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #28 Skrevet 22. desember 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: Dere som har, eller starter å få omgangssyken: kjøp flytende kull på apoteket! Var gull her i fjor da både jeg og ungen begynte å spy lille julaften kvelden. Binder magen, så det varte ikke lenge, og vi klarte å sitte oppreist på julaften og til og med å få i oss litt mat, dessert og gaveåpning 😛 God bedring! Jeg nærmer meg klar, må rydde litt, støvsuge sofaen, stryke servietter og duker og dekke på, ellers er det meste klart God jul, alle sammen Anonymkode: 20d09...a7d I slutten av en omgangssyke, hvis ikke diareen stopper, kanskje, men ikke i starten!! Det er jo en grunn til at du kaster opp, det er jo noe ( enten virus eller noe kroppen ser som gift) som skal ut!! Anonymkode: ab8b3...e95
sug lut Skrevet 22. desember 2018 #29 Skrevet 22. desember 2018 15 timer siden, Anonym bruker skrev: Mulig, men jeg bryr meg ikke så mye om jeg har huskt alt heller. Siste gaven er en blomst jeg kjøper imorra eller søndag når jeg er på jobb tror jeg. Mat aner ikke jeg og ungene hva vi vil ha eller trenger, så har bare kjøpt det vanlige og ekstra mel så vi kan bake rundstykker. Vi reiser på søndag, men aner ikke når vi kommer tilbake. Jeg er vant til at desmber betyr mer jobbing, så de fleste gaver blir ordnet før desember. Govvasken tas også i slutten av november, slik at tiden blir brukt til kos i desember. Anonymkode: 44c51...296 Dere reiser avsted på måfå uten plan om å komme hjem igjen? Det var spennende - i hvilken retning?
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #30 Skrevet 22. desember 2018 Ingen grunn til å være klar til jul foreløpig. Det er ikke jul før julaftens ettermiddag, uansett. Anonymkode: 87154...588
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #31 Skrevet 22. desember 2018 helt ferdig og har barnefri helg, så koser meg med filmer og nyter livet, alle gavene er i boks, leiligheten er ordet og vasket og mat og godteri er kjøpt inn og strømpene klare Anonymkode: ec8eb...6a6
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #32 Skrevet 22. desember 2018 Må vaske hus, pynte hus og pynte juletre. Har handlet ferdig og tørket støv på vanskelige steder (oppå skap, lister og lamper + +), men må fortsatt stryke skjorter og duker. Pynting og stryking gjør vi lille julaften. Juletreet pynter vi aldri før lille julaften. Huset skal jeg vaske raskt over nå når barna har lagt seg ☺️ Jo, og så skal jeg bake et slag til i morgen 😄 Anonymkode: f08d5...a59
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #33 Skrevet 22. desember 2018 På 21.12.2018 den 12.48, Anonym bruker skrev: Stress.no her. Har fortsatt et par gaver igjen, som jeg egentlig ikke har tid til å handle🙈 Hva gjenstår hos dere? Anonymkode: e35b5...463 Nå gjenstår det bare å vaske litt til i huset og bake noen kaker. Det har jeg god tid til i morgen☺️ Etterpå pynter vi treet! Anonymkode: 91ee5...f62
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2018 #34 Skrevet 22. desember 2018 Etter litt gulv-og klesvask her idag, så er vi nå klare Manger litt melk og juice fra matbutikken da, men tar det i morgen 👍🏻 Mannen kommer inn døra straks etter å ha vært ute og kjøpt julegave til meg, så da er det ordnings 🎄 Anonymkode: 7d1d3...9de
Petra Prøvedukke Skrevet 22. desember 2018 #35 Skrevet 22. desember 2018 Hvorfor skal alt være i orden I DAG? Det er bare lille julaften i morgen, ergo én og en halv dag igjen til jul!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå