Gå til innhold

irritert på barnevakten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så hvis alle hadde vært enig med deg, ville hun fremdeles hatt jobb hos dere? Eller hadde du allerede bestemt deg før du skrev innlegget? 

Anonymkode: fcd59...573

Jeg har kommet i overgangsalderen og jeg tror at dersom jeg hadde fått litt mer støtte enn det jeg mottok, så hadde min psyke antakelig snudd. De svar jeg mottok gjorde meg bare enda mer sint og derav sa jeg opp barnevakten. Jeg pleier ikke å være sint en hel dag men denne gang var jeg det. Jeg er ferdig med dette nå. 

Anonymkode: 42873...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kommet i overgangsalderen og jeg tror at dersom jeg hadde fått litt mer støtte enn det jeg mottok, så hadde min psyke antakelig snudd. De svar jeg mottok gjorde meg bare enda mer sint og derav sa jeg opp barnevakten. Jeg pleier ikke å være sint en hel dag men denne gang var jeg det. Jeg er ferdig med dette nå. 

Anonymkode: 42873...0d2

Så du skylder på overgangsalderen? Og på dib. Du ser ikke din egen rolle i rotet ditt? Vet du, jeg kom brått i overgangsalderen, men aldri har jeg vært så sint som du tydeligvis var. Kanskje gå bittelitt i deg selv? 

Anonymkode: fcd59...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Så du skylder på overgangsalderen? Og på dib. Du ser ikke din egen rolle i rotet ditt? Vet du, jeg kom brått i overgangsalderen, men aldri har jeg vært så sint som du tydeligvis var. Kanskje gå bittelitt i deg selv? 

Anonymkode: fcd59...573

Jeg tenker vel mest at vi er ulike. Jeg er gladt jeg ikke er barnevakten min og uten jobb.

Anonymkode: 42873...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marihønne
19 minutes ago, Anonym bruker said:

Så du skylder på overgangsalderen? Og på dib. Du ser ikke din egen rolle i rotet ditt? Vet du, jeg kom brått i overgangsalderen, men aldri har jeg vært så sint som du tydeligvis var. Kanskje gå bittelitt i deg selv? 

Anonymkode: fcd59...573

Dette er bare Hi desperate forsøk på manipulasjon... spille offer slik at vi skal ha dårlig samvitighet og føle at det var vår feil at hun sa opp barnevakten. Hele personen har bare blitt mer og mer komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Marihønne skrev:

Dette er bare Hi desperate forsøk på manipulasjon... spille offer slik at vi skal ha dårlig samvitighet og føle at det var vår feil at hun sa opp barnevakten. Hele personen har bare blitt mer og mer komisk.

Desperat er jeg ikke. Dere kan tolke det på den måte dere ønske. 

Anonymkode: 42873...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.12.2018 den 10.13, Anonym bruker skrev:

Hun kom kl 18, da var ikke middagsbordet ryddet av. I mitt hode betyr det at dere spiste sein middag og at ungene da ikke skal ha kveldsmat.

Det er ikke vanlig å overlate sitt eget rot til andre uten at det er avtalt på forhånd. Hadde jeg vært barnevakten hadde det faktisk provosert meg litt.

»Jeg satt barnevakt igår kveld for en familie der jeg har sitter før. Da jeg kom var de nok akkurat ferdig med middagen da den ikke var ryddet av bordet. Mor i huset sa at barna kunne legge seg ved 1930 tiden. Jeg la barna når jeg fikk beskjed, men da foreldrene kom hjem var de irriterte over at barna ikke hadde fått kveldsmat. Er det vanlig å spise en time etter middag, eller blir middag til kveldsmat når man spiser så sent? I tillegg kommenterte de at ikke hadde ryddet opp deres rot, er det greit? Jeg Kunne selvfølgelig tatt oppvasken, men føler jo ikke at det er min jobb? Jeg er 30 år gammel og får 150kr timen for å jobbe kveldstid, det er vel begrenset hva de kan forvente?»

Anonymkode: b9b41...c5b

Åhhh dette! Spot on! 

TS; Skaff dere hushjelp neste gang. 

Anonymkode: 46e79...418

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kommet i overgangsalderen og jeg tror at dersom jeg hadde fått litt mer støtte enn det jeg mottok, så hadde min psyke antakelig snudd. De svar jeg mottok gjorde meg bare enda mer sint og derav sa jeg opp barnevakten. Jeg pleier ikke å være sint en hel dag men denne gang var jeg det. Jeg er ferdig med dette nå. 

Anonymkode: 42873...0d2

Du fremstår som en mega f*ttekjerring, og du er ikke gravid engang med hormoner fra helvete. Du bare er deg selv. Sykt at en mann har villet få barn med en som deg, men han er vel kanskje ikke i bildet mer nettopp på grunn av det?

tenk på det sånn, når alle går i mot deg og er uenige med deg - er det VI som er idiotene eller er det deg? At så mange er enige i at du er usympatisk, kravstor og rett og slett en bitch mot barnevakta som passet på barna dine til en latterlig timespris, dèt er ikke uten grunn. Blir så utrolig provosert av at noen kan holde på sånn der! 

 

Og hvorfor så avhengig av barnevakt. FREMMEDE barnevakt at that? Det er uforutsigbart, fremmed og utrygt for barn. Man BØR ha èn fast barnevakt som barna kan bli godt kjent med, få en relasjon til og bli trygg på. Dette har ikke du fokus på ser jeg og da skjønner jeg godt hvis barnevernet er innblandet. Mye av det som står her er bekymringsverdig og gir meg en dårlig magefølelse. Stakkars barnevakt og stakkars ungene dine...

Anonymkode: 4e346...d2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kommet i overgangsalderen og jeg tror at dersom jeg hadde fått litt mer støtte enn det jeg mottok, så hadde min psyke antakelig snudd. De svar jeg mottok gjorde meg bare enda mer sint og derav sa jeg opp barnevakten. Jeg pleier ikke å være sint en hel dag men denne gang var jeg det. Jeg er ferdig med dette nå. 

Anonymkode: 42873...0d2

Du høres sprøyte sprø ut, som ikke har mer kontroll over sinnet ditt enn det

Anonymkode: 7d2f5...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg tenker vel mest at vi er ulike. Jeg er gladt jeg ikke er barnevakten min og uten jobb.

Anonymkode: 42873...0d2

Du tror at selv om du ikke vil bruke henne, så vil ingen andre heller det. Du er litt vel høy på deg selv

Anonymkode: 7d2f5...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har kommet i overgangsalderen og jeg tror at dersom jeg hadde fått litt mer støtte enn det jeg mottok, så hadde min psyke antakelig snudd. De svar jeg mottok gjorde meg bare enda mer sint og derav sa jeg opp barnevakten. Jeg pleier ikke å være sint en hel dag men denne gang var jeg det. Jeg er ferdig med dette nå. 

Anonymkode: 42873...0d2

Jeeezus, du fremstår som ei ekte gammeldags møkkakjerring! 

Anonymkode: e97d7...e87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordene dere benytter om meg, sier vel mest om dere selv. Kalle meg drittkjerring og så videre. Jeg var sinna, er ferdig med saken, men dere virker jo til å engasjere dere da. Det er bra med engasjement. Og til dere som skriver om mannen min. Ja, han er tøffel. Jeg bruker ham og dersom jeg blir sinna, kaster jeg tøffelen i veggen. Det svir ordentlig for ham ass. 

Anonymkode: 42873...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20. desember 2018 den 11.17, gale damen skrev:

Men du har da ikke barna i fokus? Hu fokuserer på kyllingsuppe, vannglass, oppvaskmaskin og manglende husarbeid.

 

Jeg har da fokus på barna! Vi har selv kontaktet barnevernet! Det skyldes helt andre omstendigheter! Synd at dere selv har så lave forventninger til folk som passer deres barn! Vannglassene og rotet var mer et tegn på at det ikke finnes "omløp". Å bli kritisert for å ha barnevakt på et julebord er meget forunderlig. Det minner meg om en annen tråd hvor mor ble kritisert for å gå på konsert etter å nylig ha født barn. Man skulle tro at dere aldri går ut døra etter å fått barn og det er i seg selv urovekkende. 

Anonymkode: 42873...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jeg har da fokus på barna! Vi har selv kontaktet barnevernet! Det skyldes helt andre omstendigheter! Synd at dere selv har så lave forventninger til folk som passer deres barn! Vannglassene og rotet var mer et tegn på at det ikke finnes "omløp". Å bli kritisert for å ha barnevakt på et julebord er meget forunderlig. Det minner meg om en annen tråd hvor mor ble kritisert for å gå på konsert etter å nylig ha født barn. Man skulle tro at dere aldri går ut døra etter å fått barn og det er i seg selv urovekkende. 

Anonymkode: 42873...0d2

Dette er dine egne ord

"Andre barnevakter pleier å rydde litt "

Hvor mange barnevakter bruker dere egentlig?
 

Anonymkode: 7d2f5...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Dette er dine egne ord

"Andre barnevakter pleier å rydde litt "

Hvor mange barnevakter bruker dere egentlig?
 

Anonymkode: 7d2f5...a84

Vi har en fast barnevakt men dette var venninnen til hun faste som trengte jobb. Vi har hatt andre faste tidligere. Vi har vært småbarnsforeldre i over 25 år og har dermed lang erfaring med barnevakter og det er over tid. Argumentet om mange barnevakter er mer rettet mot disse 25 årene enn annet. Vi har aldri opplevd en barnevakt som får betalt, og hvor det blir meldt inn i ALTINN ikke rydder bittelitt. 

Anonymkode: 42873...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Anonym bruker skrev:

Vi har en fast barnevakt men dette var venninnen til hun faste som trengte jobb. Vi har hatt andre faste tidligere. Vi har vært småbarnsforeldre i over 25 år og har dermed lang erfaring med barnevakter og det er over tid. Argumentet om mange barnevakter er mer rettet mot disse 25 årene enn annet. Vi har aldri opplevd en barnevakt som får betalt, og hvor det blir meldt inn i ALTINN ikke rydder bittelitt. 

Anonymkode: 42873...0d2

En barnevakt er betalt for å passe deres barn, ikke rydde deres rot

Anonymkode: 7d2f5...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Anonym bruker skrev:

En barnevakt er betalt for å passe deres barn, ikke rydde deres rot

Anonymkode: 7d2f5...a84

Ja, så får hun gjøre det da, samt gi barnet kvelds.

Anonymkode: 42873...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ja, så får hun gjøre det da, samt gi barnet kvelds.

Anonymkode: 42873...0d2

Så problemet er 4 vannglass og en krøllete duk. Du høres grusomt slitsom ut

Anonymkode: 7d2f5...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid hadde det tatt å si: «kan du sette gryta med kyllingsuppe inn i kjøleskapet om en halvtime?» eller satt den inn selv?

jeg hadde vel neppe kommet på å kikke oppi ei gryte som sto på bordet når jeg var der for å være med barna.

Anonymkode: 9f773...3fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nå på vei hjem til hjemlandet sitt (ufrivillig). Vi fikk vite av hennes venninne som prøvde å få henne sysselsatt i Norge. Jeg er glad for at magefølelsen og vurderingsevnen vår er intakt. Visste at ting ikke stemte.

Anonymkode: 42873...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hun er nå på vei hjem til hjemlandet sitt (ufrivillig). Vi fikk vite av hennes venninne som prøvde å få henne sysselsatt i Norge. Jeg er glad for at magefølelsen og vurderingsevnen vår er intakt. Visste at ting ikke stemte.

Anonymkode: 42873...0d2

Virkelig et godt og empatisk menneske du. Måtte dine barn lære av deg og IKKE bli som deg. 

Anonymkode: 1c951...d92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Virkelig et godt og empatisk menneske du. Måtte dine barn lære av deg og IKKE bli som deg. 

Anonymkode: 1c951...d92

Hva er galt med deg? 

Anonymkode: 42873...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med deg? 

Anonymkode: 42873...0d2

Hva er galt med deg, er det de fleste her lurer på

Anonymkode: 7d2f5...a84

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Hva er galt med deg, er det de fleste her lurer på

Anonymkode: 7d2f5...a84

snakker du for flere?

Anonymkode: 42873...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...