Gå til innhold

I år blir julefeiringa mislykka


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

fordi jeg reagerer allergisk på både Paracet og Ibux.

Han sier at han ikke kan henvise meg mer. Neste blir timen i mars. Vi skal ikke feire hjemme så kan ikke ligge på sofaen.. Dette forverret seg plutselig denne uka, og vi må dra som avtalt. Er bare redd :(

Anonymkode: 31e6a...10b

Men må dere dra? Hvis dere skal en plass hvor du ikke føler du kan slappe helt av, hvor du kan ligge på sofaen eller en seng hvis det trengs, så har du det kanskje best hjemme

Anonymkode: edaaf...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er enig at du blir utrolig selvsentrert når alle faktorer dreier seg om deg og at du ikke kan spise marsipangris... barna er krevende... Forstår at du er deprimert, men prøv å se litt utenfor deg selv og dine behov, ikke minst barna, som bør være fokus i denne høytiden. 

Anonymkode: cbd0e...e10

Jeg tenker det er mer et bilde på hvor desperat hun er etter litt normalitet

Anonymkode: edaaf...3dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må dere dra? Eller har de et soverom, som du kan få legge deg på? Så kan du delta på middag, og pakker, men ellers få ligge i fred og slappe av.

Og hva kan du spise da? Jeg er selv allergisk for omtrent alt av mat. I de verste periodene mine er det vel rundt 5 matvarer jeg kan spise. Jeg skal spise ren kalkunfilet på julaften, og må lage min egen saus. Lite tilbehør jeg kan spise. Typisk julegodt, og dessert kan jeg ikke spise. Men jeg har jo noen få ting jeg kan spise og. Ryggen min streika i går og, jeg har et hav av kroniske sykdommer. Men en koselig jul skal det bli. 

Er det noen tabletter du tåler? Sliter med det samme selv, tok smertestillende i går, og kastet opp ikke mange timene etterpå, og har ikke tatt mer. Men da jeg ble operert, så fant de jo smertestillende jeg kunne ta.

Siden du og nevner mye allergi, vet jeg ikke om kortison kan hjelpe deg.

Anonymkode: 91dec...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...