Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #51 Skrevet 11. desember 2018 10 timer siden, LME1001 skrev: Jeg bruker bomullsskjørt hver dag. De sitter inntil huden min, ja. Er det et problem for deg? Lengden er til litt over knærne. Er det et problem for deg? Trusekanten er ikke synlig i livet (!), men skrått over rumpeballene. Var det vanskelig å forstå? Jeg liker ikke å gå med truser, for da sklir de aaav og til inn i sprekken. Med stringtruse så er den alltid på plass i sprekken, og det synes jeg er helt greit. Er det da greit for deg? hahaha, du er morsom...selvfølgelig er det greit for meg, for noen rare spørsmål! Jeg kommenterer på et innlegg, er det et problem for deg? hvordan du vil gå kledd er jo opp til deg. Jeg har selvfølgelig rett til å synes at det ser komisk ut med ettersittende skjørt, men jeg sier jo ikke det til noen som går med det. Det er min private mening som jeg kan komme med på et forum som dette. Det styggeste etter min mening er når jenter går med string for rumpa disser jo, det er utrolig stygt og ekkelt å se på. Jeg og alle guttevenna mine ler innvendig når jenter går med string og alt for ettersittende bukser og skjørt. Altså, jeg synes det er sexy med jenter som kler seg smakfullt, men sexy. Altfor ettersittende klær ser bare tacky ut. Anonymkode: e83bc...f24
LME1001 Skrevet 12. desember 2018 #52 Skrevet 12. desember 2018 12 timer siden, Anonym bruker skrev: hahaha, du er morsom...selvfølgelig er det greit for meg, for noen rare spørsmål! Jeg kommenterer på et innlegg, er det et problem for deg? hvordan du vil gå kledd er jo opp til deg. Jeg har selvfølgelig rett til å synes at det ser komisk ut med ettersittende skjørt, men jeg sier jo ikke det til noen som går med det. Det er min private mening som jeg kan komme med på et forum som dette. Det styggeste etter min mening er når jenter går med string for rumpa disser jo, det er utrolig stygt og ekkelt å se på. Jeg og alle guttevenna mine ler innvendig når jenter går med string og alt for ettersittende bukser og skjørt. Altså, jeg synes det er sexy med jenter som kler seg smakfullt, men sexy. Altfor ettersittende klær ser bare tacky ut. Anonymkode: e83bc...f24 Jeg tror ikke jeg kan komme på noen jeg kjenner som ikke bruker klær (bukser/skjørt) som sitter inntil rumpa. Dongeribukser, treningstights, skjørt, hva som helst sitter jo inntil rumpa. Beyr ikke at alle dermed har presset seg inn i noe tacky og tettsittende. og sitter det inntil huden, vil jeg gjerne slippe synlig trusekant. Dessuten må ei rumpe gjerne disse for min del, rumpa blir styggere med trusekanten synlig (eller enda verre om den deler hver rumpeball i to).
ielj Skrevet 12. desember 2018 #53 Skrevet 12. desember 2018 På 10.12.2018 den 0.04, Anonym bruker skrev: Brukte alltid string, frem til jeg leste at string er motorvei for anal-bakterier ned til skjeden. Da ble set plutselig så ekkelt og uhygienisk, at jeg droppet det. Anonymkode: 13b2c...e31 Dette🤢🤢🤢
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #54 Skrevet 12. desember 2018 10 timer siden, LME1001 skrev: Jeg tror ikke jeg kan komme på noen jeg kjenner som ikke bruker klær (bukser/skjørt) som sitter inntil rumpa. Dongeribukser, treningstights, skjørt, hva som helst sitter jo inntil rumpa. Beyr ikke at alle dermed har presset seg inn i noe tacky og tettsittende. og sitter det inntil huden, vil jeg gjerne slippe synlig trusekant. Dessuten må ei rumpe gjerne disse for min del, rumpa blir styggere med trusekanten synlig (eller enda verre om den deler hver rumpeball i to). Jada, selvfølgelig kan du synes det. Jeg som ung mann forøvrig synes det er stygt med dissende rumpe. Selvfølgelig sitter bukser og skjørt inntil kroppen, men jeg er sikker på at du forsto hva jeg mente 🙂 Jeg tenker på de som tror de kler seg sexy, og da snakker jeg om virkelig ettersittende bukse/skjørt, og spesielt hvite/lyse bukser som sitter "klistret" inntil kroppen. Anonymkode: e83bc...f24
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2018 #55 Skrevet 12. desember 2018 På 9.12.2018 den 23.56, LME1001 skrev: Bruker alltid string. Er så stygt med synlig trusekant under skjørtet. Æsj.. Anonymkode: abae4...0b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå