Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #26 Skrevet 10. desember 2018 Bruker kun syting, klarer ikke gå med vanlig truse. Ikke pga synlig kant, men fordi jeg synes det er skikkelig ubehagelig. Mulig det et fordi jeg er veldig tynn, men uansett hvilke truser jeg har prøvd glir de inn i ræva. Da er det hundre ganger bedre med den tynne stringen inni der, framfor en hel truse. Infeksjon pga motorvei fra rompehullet har jeg ikke sett noe til. Anonymkode: 2c44f...d6d
Gjest MrsGrey Skrevet 10. desember 2018 #27 Skrevet 10. desember 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Bruker kun syting, klarer ikke gå med vanlig truse. Ikke pga synlig kant, men fordi jeg synes det er skikkelig ubehagelig. Mulig det et fordi jeg er veldig tynn, men uansett hvilke truser jeg har prøvd glir de inn i ræva. Da er det hundre ganger bedre med den tynne stringen inni der, framfor en hel truse. Infeksjon pga motorvei fra rompehullet har jeg ikke sett noe til. Anonymkode: 2c44f...d6d Syting er tingen! 👍🤪
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #28 Skrevet 10. desember 2018 1 minutt siden, MrsGrey skrev: Syting er tingen! 👍🤪 Ha ha, autocorrektur slår til igjen. Anonymkode: 2c44f...d6d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #29 Skrevet 10. desember 2018 He he, nei! Brukte det da jeg var tenåring. Nå er jeg en voksen kvinne, og kunne ikke tenke meg å gå med klær gnissende inn mot rumpehullet. Grusomt ubehagelig, uhygienisk som fy, for ikke å snakke om veldig, veldig stygt. Helt uavhengig av kroppsbygning. Anonymkode: 288fc...865
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #30 Skrevet 10. desember 2018 Jeg har en og bruker den av og til,men mest glad i vanlige truser ja Anonymkode: 03ded...50a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #31 Skrevet 10. desember 2018 Veldig spesielt at så mange kommenterer at det er stygt, hele poenget er jo at den ikke synes? De aller fleste voksne går da med bukser/ skjørt som er såpass høye i livet at man ikke ser trusekanten? (De fleste unge også for den saks skyld, det er jo ut med disse lave buksene vi gikk med rundt år 2000.. Jeg bruker stort sett hipster, men bruker string om buksa/kjolen/skjørtet er trang slik at kanten synes godt. (Og jo den synes uansett hvor «usynlig» den er.. Anonymkode: 98e3d...a82
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #32 Skrevet 10. desember 2018 10 timer siden, Anonym bruker skrev: Nei, jeg synes det er ubehagelig og uhygienisk. Anonymkode: e4e70...b43 Signerer denne. Anonymkode: 7c4e5...208
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #33 Skrevet 10. desember 2018 Nei, det hadde tatt seg ut. Anonymkode: 7bf10...c0d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #34 Skrevet 10. desember 2018 Jeg finner ingen andre truser jeg synes er behagelige, så ja - jeg bruker bare string. De der trusene som er halvveis på rumpeballene er helt forferdelige, de vanlige som går under rumpeballene synes jeg er ekle og de helt tynne «usynlige» synes jeg sklir alle veier. Hipsterne føler jeg meg rett og slett smekkfeit i, og jeg er ikke stor sv meg.. nei, huff.. får holde på stringen😀 har aldri merket noe infeksjoner nei, og jeg hsr de ikke langt inni runpehullet som noen over her sier 😂 bruk hva du vil sier bare jeg.. Anonymkode: c862b...2d1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #35 Skrevet 10. desember 2018 Bruker bare string. Syns det er klamt og ubehagelig med større truser. Synes ellers folk skal få bruke det de føler seg mest komfortable med. Anonymkode: 1c72f...440
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #36 Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, Anonym bruker skrev: Veldig spesielt at så mange kommenterer at det er stygt, hele poenget er jo at den ikke synes? De aller fleste voksne går da med bukser/ skjørt som er såpass høye i livet at man ikke ser trusekanten? (De fleste unge også for den saks skyld, det er jo ut med disse lave buksene vi gikk med rundt år 2000.. Jeg bruker stort sett hipster, men bruker string om buksa/kjolen/skjørtet er trang slik at kanten synes godt. (Og jo den synes uansett hvor «usynlig» den er.. Anonymkode: 98e3d...a82 De mener trusekanten over rumpa, ikke den i livet Anonymkode: 27748...5ae
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #37 Skrevet 10. desember 2018 Bruker kun g-streng 😊 Anonymkode: 5538f...40a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #38 Skrevet 10. desember 2018 2 timer siden, Anonym bruker skrev: De mener trusekanten over rumpa, ikke den i livet Anonymkode: 27748...5ae ? Anonymkode: 98e3d...a82
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #39 Skrevet 10. desember 2018 Et blikk i toveis-speil i prøverom viser hvor fine stringtruser er Når selv modeller blir airbrusha med slike så har ikke vi vanlig dødelige en sjanse Anonymkode: b960d...437
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #40 Skrevet 10. desember 2018 3 timer siden, Anonym bruker skrev: De mener trusekanten over rumpa, ikke den i livet Anonymkode: 27748...5ae Skjønte jo det, men det er vel ingen som bruker bukser med rørleggersprekk lenger..? Anonymkode: 98e3d...a82
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #41 Skrevet 10. desember 2018 4 minutter siden, Anonym bruker skrev: Et blikk i toveis-speil i prøverom viser hvor fine stringtruser er Når selv modeller blir airbrusha med slike så har ikke vi vanlig dødelige en sjanse Anonymkode: b960d...437 Tenker at poenget er at kanten ikke skal synes under buksa. Hvordan jeg ser ut i bare undertøyet er likegyldig for meg, jeg går selvsagt ikke på stranda i string! Anonymkode: 98e3d...a82
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #42 Skrevet 10. desember 2018 13 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønte jo det, men det er vel ingen som bruker bukser med rørleggersprekk lenger..? Anonymkode: 98e3d...a82 Du skjønner jo tydeligvis ikke 😂 Ingen som snakker om rørleggersprekk Anonymkode: 27748...5ae
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2018 #43 Skrevet 10. desember 2018 57 minutter siden, Anonym bruker skrev: Skjønte jo det, men det er vel ingen som bruker bukser med rørleggersprekk lenger..? Anonymkode: 98e3d...a82 Du skjønner jo overhodet ikke. 🤣🤣🤣 Anonymkode: 88b91...323
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #44 Skrevet 11. desember 2018 På 09.12.2018 den 23.56, LME1001 skrev: Bruker alltid string. Er så stygt med synlig trusekant under skjørtet. hahaha, beklager men måtte le. Da må du bruke kort skjørt hihi Anonymkode: e83bc...f24
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #45 Skrevet 11. desember 2018 29 minutter siden, Anonym bruker skrev: hahaha, beklager men måtte le. Da må du bruke kort skjørt hihi Anonymkode: e83bc...f24 Hvor vanskelig er det å skjønne hva en synlig trusekant er 🤣🤣 Anonymkode: 27748...5ae
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #46 Skrevet 11. desember 2018 5 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hvor vanskelig er det å skjønne hva en synlig trusekant er 🤣🤣 Anonymkode: 27748...5ae Unnskyld, men bruker du så ettersittende skjørt at trusekanten synes gjennom skjørtet er det jo bare komisk. Du skal bruke veldig ettersittende for at at trusekanten skal synes gjennon skjørtet. På bukse ja, det forstår jeg, men skjørt, nei absolutt ikke, hahaha. Anonymkode: e83bc...f24
LME1001 Skrevet 11. desember 2018 #47 Skrevet 11. desember 2018 5 timer siden, Anonym bruker skrev: Unnskyld, men bruker du så ettersittende skjørt at trusekanten synes gjennom skjørtet er det jo bare komisk. Du skal bruke veldig ettersittende for at at trusekanten skal synes gjennon skjørtet. På bukse ja, det forstår jeg, men skjørt, nei absolutt ikke, hahaha. Anonymkode: e83bc...f24 Jeg bruker bomullsskjørt hver dag. De sitter inntil huden min, ja. Er det et problem for deg? Lengden er til litt over knærne. Er det et problem for deg? Trusekanten er ikke synlig i livet (!), men skrått over rumpeballene. Var det vanskelig å forstå? Jeg liker ikke å gå med truser, for da sklir de aaav og til inn i sprekken. Med stringtruse så er den alltid på plass i sprekken, og det synes jeg er helt greit. Er det da greit for deg?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #48 Skrevet 11. desember 2018 Gikk alltid med string før . Men aldri nå. Det er svært svært få som er så faste i rompa, at ikke rompa ser dissete og fleskete ut med string. Når jeg først ble gjort oppmerksom på det, ser jeg det veldig godt. Rett og slett ekkelt. Når man går, rister og skjelver hele rompa. Til og med når de står stille og bare beveger armene, skjelver rompa. Første gang jeg ble gjort oppmerksom på det, var faktisk en konsert der dirigenten, en ung , meget slank kvinne dirigerte så rompa disset. Og ja, tydelig hun hadde string. Jeg har visstnok fast nok rompe til string, men uæ, stoler ikke på det, så nå bruker jeg truser. Heller trusekant enn disserompe. Har til og med truser som går helt opp i livet, noe jeg aldri trodde jeg skulle bli i besittelse av. Og trusekant er da ikke noe problem egentlig, hvis den blir synlig gjennom tøyet, da er trusestørrelsen for liten Anonymkode: 42808...fa0
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #49 Skrevet 11. desember 2018 43 minutter siden, Anonym bruker skrev: Gikk alltid med string før . Men aldri nå. Det er svært svært få som er så faste i rompa, at ikke rompa ser dissete og fleskete ut med string. Når jeg først ble gjort oppmerksom på det, ser jeg det veldig godt. Rett og slett ekkelt. Når man går, rister og skjelver hele rompa. Til og med når de står stille og bare beveger armene, skjelver rompa. Første gang jeg ble gjort oppmerksom på det, var faktisk en konsert der dirigenten, en ung , meget slank kvinne dirigerte så rompa disset. Og ja, tydelig hun hadde string. Jeg har visstnok fast nok rompe til string, men uæ, stoler ikke på det, så nå bruker jeg truser. Heller trusekant enn disserompe. Har til og med truser som går helt opp i livet, noe jeg aldri trodde jeg skulle bli i besittelse av. Og trusekant er da ikke noe problem egentlig, hvis den blir synlig gjennom tøyet, da er trusestørrelsen for liten Anonymkode: 42808...fa0 Dette. Derfor skjønner ikke hvorfor folk tror at det er bedre med string enn at folk ser trusekanten Anonymkode: 27748...5ae
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2018 #50 Skrevet 11. desember 2018 Hater stringtruser. Jeg er også veldig tynn, men opplever ikke at trusene er ubehagelige/sklir inn i sprekken likevel. Bruker kun hipsters/boxertruser (eller hva man skal kalle de). Anonymkode: 01ebc...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå