Gå til innhold

Stringtruser... Yey or ney?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg "jobber med" å venne meg til å bruke stringtruser da det er penere under buksa, og gubben elsker det! 

Bruker du det? 

Anonymkode: 70818...9df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Under noen klær bruker jeg det. Før brukte jeg bare g-streng. Datteren foretrekker det også.

Anonymkode: 76ef1...561

Skrevet

Nei! Uhygienisk og ubehagelig!

Anonymkode: 5782a...23d

Skrevet

Ney ney ney

Det bruker jeg aldri, det er jo forferdelig å gå med. Jeg skjønner ikke hvorfor folk tror det er finere å se rumpeballen enn å se en trusekant

Anonymkode: 27748...5ae

Skrevet

Yey - dersom du liker det

Ney - dersom du ikke liker det

Folk må da få lov til å bruke det undertøyet de selv ønsker uten at alle andre skal ha meninger om det

Anonymkode: 7c4fc...985

Skrevet

Yey. Bruker kun det. Og stringbikini

Skrevet

Nei, det slutta jeg med når jeg var 17... Bruker tynne truser som ikke har synlig kant gjennom buksa. 

Anonymkode: 4bf04...fd0

Skrevet

Kunne ikke falle meg inn.

Men datteren bruker kun string. 

Anonymkode: b4e4f...c76

Skrevet

Nei, har ikke vært yey siden 90-tallet. 

Sitat fra mannen: Undertøyet skal da uansett av.... 

Skrevet

Nopp. Og jeg går hvertfall ikke med undertøy utfra hva mannen liker. String slutta jeg med for mange år siden, men liker man det så kjør på!

Anonymkode: 8fe22...d6e

Skrevet
8 minutter siden, Lille krøll skrev:

Du tuller ??

Anonymkode: 7b458...f55

Gjest Marihønne
Skrevet

Nei.. synes de som regel er ubehagelige å gå med. Estetisk synes jeg de også er litt "harry" Spesielt hvis de går for langt opp slik at de titter frem ovenfor buksekanten som jeg har sett noen gå med. Men dette er kun min personlige mening hvis du foretrekkker stringtruser så er det bare å kjøre på :) hver sin smak

Skrevet
18 minutter siden, Lille krøll skrev:

Uff, stringbikini, DET er harry det!

Anonymkode: ea8e5...16e

Skrevet

Brukte kun string i flere år, til jeg var rundt 25. Nå, ti år senere, er det helt uaktuelt å bruke. 🤢

Men andre får selvsagt gjøre akkurat som de vil. 

Anonymkode: ceaab...8aa

Skrevet

Man fiser mye oftere med stringtruser.

Anonymkode: 5a300...b5a

Skrevet

Bruker alltid string. Er så stygt med synlig trusekant under skjørtet.

Skrevet

Brukte alltid string, frem til jeg leste at string er motorvei for anal-bakterier ned til skjeden. Da ble set plutselig så ekkelt og uhygienisk, at jeg droppet det. 

Anonymkode: 13b2c...e31

Skrevet

Hva er så farlig med å se trusekanten?

Anonymkode: 27748...5ae

Skrevet

Bruker det når jeg trener i treningstights. Som hun over her spør, hva er farlig med å se trusekanten? Jeg aner ikke, jeg tenker bare at den ikke skal vises - og jo, trusekanten er synlig selv om den har "usynlige" kanter. Bruker helst truser eller hipstere, men de tre gangene jeg trener i tights hver uke da går det i string altså. Trener jeg i shorts har jeg til og med noen boksere jeg bruker, men de er helst på i de få timene mellom dusj og leggetid, f.eks. 

Anonymkode: b4588...4af

Skrevet

Sluttet med string etter jeg fant truser med usynlig kant. Slike hudfargede uten kantsømmer. Sååå mye bedre! 

Anonymkode: 8ae99...112

Skrevet

String var tingen i tidlig 2000! Men grøss, ikke nå mer. Kun for ungdom eller de litt Harry.

Okey, skal moderere med. Hvis jeg ikke vet at du bruker string er det ikke harry

Anonymkode: b960d...437

Skrevet

Nei, jeg synes det er ubehagelig og uhygienisk.

Anonymkode: e4e70...b43

Skrevet

Ney! Uhygienisk så det holder. Er jeg «redd» for trusekanten, bruker jeg heller gode, gammeldagse «stormtruser». (Altså sånne store truser som dekker hele rumpa og går helt opp til navlen.)

Anonymkode: 88b91...323

Skrevet

Jeg brukte kun string, byttet til hipster når jeg ble gravid og i tiden etter. Så begynte jeg med lysbehandling pga hudsykdom og da måtte jeg ha på string. Så nå går det mest i det igjen, har kjøpt de fra Calvin klein og de er overraskende god å ha på 😊  Syns ikke det er Harry med mindre trusa vises over buksa 😳   Syns folk skal få bruke det undertøyet de selv ønsker og er komfortabel med 😁 

Anonymkode: 7ae16...6ba

Skrevet

Nay for min del, men bruk hva du vil.

Anonymkode: 2defa...611

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...