Gå til innhold

Deprimert mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk, fine folk. Skammer meg over å ha latt meg såre så. Fra innleggene komemr det tydelig frem hva som er hva. Godt jeg formulerte meg skriftlig. Å være i dette er alt annet enn å lese om det... Har «truet» med fastlege mange ganger og sagt at om han ikke gjør det før gjør vi det sammen, eller jeg, i januar. Lokker med blodprøver for å ufarliggjøre det først. Utelukke somatisk sykdom. 

Takk. Selvsagt skal mitt ego ut og behandling inn. Har ikke snakket med andre om ham, noen få venninner, men de er ikke hans nærmeste. Vil ikke utlevere ham... 

Har også vurdert å flytte til hans familie (nydelige folk). Jeg har ei jente fra før som går i 1.klasse. Etter permisjon med baby skal jeg ut i full jobb. Det går ikke her vi er nå under disse forholdene... Må ha støtte rundt oss.

Må få han til å ta sovemedisin (må få av legen). Søvn er alt! 

Og så skal jeg - med hjelpen jeg for fått her til å banke opp egne øyne - selvsagt kutte ut de sårede hundeøynene som sikkert bare får ham til å føle seg utilstrekkelig. Uff. 

Fastlegen hans er typ 27 og nyutdannet og kvinne. Håper hun er kapabel nok til å se bildet her. Han kommer til å gå dit med nok trusler men nekte å ha meg med inn, han er for forfengelig til å ha med anstand. 

HI

Anonymkode: d15f1...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er selvstendig næringsdrivende med eget selskap. Derfor det sitter enormt langt inne foe ham å sykemeldes. Selv om han jo egentlig vet det er det som bør skje. Forsvinner han fra markedet daler attraksjonen hans og det bil være vanskeligere å komme tilbake. Helsa går soleklart først men han er ikke der at han er enig i det.

hi

Skrevet
57 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Han er selvstendig næringsdrivende med eget selskap. Derfor det sitter enormt langt inne foe ham å sykemeldes. Selv om han jo egentlig vet det er det som bør skje. Forsvinner han fra markedet daler attraksjonen hans og det bil være vanskeligere å komme tilbake. Helsa går soleklart først men han er ikke der at han er enig i det.

hi

Unge fastleger er ofte veldig veldig dyktige, de tar ting seriøst og følger opp pasientene sine godt! Det bør ikke være en unnskyldning for noen av dere.. 

Anonymkode: e90d1...3a2

Skrevet
5 timer siden, Anonym bruker skrev:

hi

I hans tilfelle kan sykemelding gjøre ham mer deprimert. Hvorfor skal det hjelpe på depresjonen å ikke ha en jobb å gå til, og bare sulle hjemme mens selskapet hans går dukken og det er vanskelig å bygge det opp igjen?

Du må få han til legen, men ikke sykemelde seg. Særlig ikke om han ikke vil det selv. 

Jeg ville satset på psykolog og eventuelt antidepressiva. 

Anonymkode: cd589...b20

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

hi

Men å få hjelp er jo ikke synonymt med å sykemeldes

Anonymkode: 51608...fcc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...