Gå til innhold

Rett å bli sur?


Anbefalte innlegg

Skrevet

At man i det hele tatt forventer at noen passer et sykt barn. Man kan spørre om det er forkjølelse og allmenntilstanden er ok. Men hadde ikke spurt en gang om det var snakk om feber, oppkast, streptokokker, vannkopper osv

Anonymkode: b650f...15e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, Anonym bruker skrev:

Med en baby så hadde jeg ikke tatt imot et forkjølet barn engang. Nei takk, hvem enn du er. 

Anonymkode: 3aa2f...02c

Denne problematikken har vi med flere barn ofte 😊 her sendes ikke barn bort fordi de er syke. 

Men stor forskjell på forkjølelse og pjusk og omgangssyken. Minstemann her hadde tre runder med omgangssyken fra 6 mnd-1 år og det var fæle greier. 

Jeg personlig hadde tatt imot et forkjølet barn over 3 år om jeg hadde lovet å passe. Omgangssyken hadde jeg sagt nei uansett alder. 

Anonymkode: 4fd49...f90

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ser flere spør om sykdom. Det er snakk om omgangssyke. På tidspunktet hun ringte kastet barnet fortsatt opp og hadde diaré. Trolig ville nok barnet være ferdig med å kaste opp når det skulle til meg. Barna er såpass små de også at de ikke er så gode på å ivareta personlig hygiene. Sjansen for at mitt barn (eldste) ville blitt smittet er også stor. 

HI

Anonymkode: f5bab...fa5

Da hadde jeg sagt nei med god samvittighet. Dette må du ikke tenke på mer. 

Anonymkode: 4fd49...f90

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Ser flere spør om sykdom. Det er snakk om omgangssyke. På tidspunktet hun ringte kastet barnet fortsatt opp og hadde diaré. Trolig ville nok barnet være ferdig med å kaste opp når det skulle til meg. Barna er såpass små de også at de ikke er så gode på å ivareta personlig hygiene. Sjansen for at mitt barn (eldste) ville blitt smittet er også stor. 

HI

Anonymkode: f5bab...fa5

Jøss, da er dama både dum, egoistisk og ekstremt selvopptatt. Jeg håper virkelig at du sa klart i fra hva du mente om oppførselen hennes hi? ikke nok med at det syke barnet kan smitte dere, men det er jo utrolig slemt mot eget barn

Anonymkode: 41c56...683

Skrevet
23 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Jøss, da er dama både dum, egoistisk og ekstremt selvopptatt. Jeg håper virkelig at du sa klart i fra hva du mente om oppførselen hennes hi? ikke nok med at det syke barnet kan smitte dere, men det er jo utrolig slemt mot eget barn

Anonymkode: 41c56...683

Jeg ble bare helt paff og forsøkte forklare at jeg ikke har nok tid til å ivareta hennes barns behov siden mannen min er borte. Klarte ikke si stort. Ble mest lei meg. 

HI

Anonymkode: f5bab...fa5

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg ble bare helt paff og forsøkte forklare at jeg ikke har nok tid til å ivareta hennes barns behov siden mannen min er borte. Klarte ikke si stort. Ble mest lei meg. 

HI

Anonymkode: f5bab...fa5

Det skjønner jeg godt at du ble, men hev hodet, for hun dummer seg virkelig ut her. Du har ikke gjort noe galt, det er ikke din skyld at dama ikke klarer å se forbi sin egen nesetipp, hennes syke barn er ikke ditt ansvar. At hun ikke evner å se sitt eget barn sine behov engang, er veldig kritikkverdig, stakkars unge.

Anonymkode: 41c56...683

Skrevet

Jeg hadde blitt sur om jeg var deg faktisk. Bare det å vurdere å smitte deg og barna er jo utrolig egoistisk. Bare det å foreslå det er jo drøyt spør du meg. I tillegg så driter hun i det når du sier at du alene ikke har nok kapasitet til å passe et sykt barn i tillegg til egne barn. Her hadde du ikke noe valg. Så om hun blir sur er det ikke så mye du kunne ha gjort med det uansett.

Anonymkode: 6b528...485

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Ser flere spør om sykdom. Det er snakk om omgangssyke. På tidspunktet hun ringte kastet barnet fortsatt opp og hadde diaré. Trolig ville nok barnet være ferdig med å kaste opp når det skulle til meg. Barna er såpass små de også at de ikke er så gode på å ivareta personlig hygiene. Sjansen for at mitt barn (eldste) ville blitt smittet er også stor. 

HI

Anonymkode: f5bab...fa5

Å fy..

Da synes jeg det er helt VANNVITTIG at hun forventet at du fortsatt skulle passe..😳😳😳

 

Anonymkode: c3277...e8e

Skrevet

Skjønner at du ble lei deg.

Vi får håpe det var skuffelsen som snakket og at hun også er lei seg nå i etterkant. Jeg hadde nok sendt en mld i dag eller i morgen siden barna deres er venner. Bare en kort og enkel melding og satset på at dere legger dette bak dere....

"Heisann, jeg skjønner at du ble skuffet over at julebordet røyk så jeg satser på at det var skuffelsen som snakket på fredag. Du skjønner jo at hverken barnet eller jeg kan lastes for at omgangssyken kom rett før julebordet. Det er kjedelig, men sånt som skjer av og til når man har barn. Vi bare legger dette bak oss."

Anonymkode: 3b755...f20

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...