Gå til innhold

Feil forelskelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg er en mann på snart 40,gift og har barn. Vært gift i 15 år. For ca 9 år siden ble jeg så forelsket i ei jente. Hun var også forelsket i meg. Hun ønsket et forhold. Hun var lenge min aller beste venn i tillegg. Hun var en støtte da jeg trengte noen. Min kone var ikke der for meg. Likevel valgte jeg å fortsette ekteskapet, men følelsene for denne jenta tar aldri slutt. 

For noen mnd siden fikk jeg vite at min kone hadde vært utro i et halvt år. Jeg valgte likevel å bli i forholdet. Den jenta jeg var så forelsket i har i senere tid fått samboer og et lite barn. Likevel har vi fremdeles kontakt. Jeg tenker bare på henne og etter ni år så føles det som ekte kjærlighet. Jeg har nå fortalt henne at jeg fremdeles føler ting, men jeg vil ikke komme imellom hennes forhold. Hun ønsker fremdeles kontakt med meg men jeg vet ikke om hun føler noe. Hun fortalte meg den gangen jeg valgte henne bort at da ville hun stenge alle dører for meg. Likevel føler jeg hun fremdeles elsker meg. 

Skal jeg bare slippe henne? Kutte all kontakt? 

Hilsen forvirret. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff for en lei situasjon :( 

du må nesten bare spørre henne hva hun vil. Noe ønsker hun siden hun ønsker kontakt, men hva? Er du villig til å gi opp det du har for et mulig liv med denne andre?

står litt i samme situasjon som deg, men vet han ikke vil ha meg på samme måte som jeg vil ha han...

Anonymkode: 2915a...254

Skrevet

Mitt råd er å kutte kontakt. Om hun da gjør det slutt med han hun har barn med så kan dere ta opp kontakten igjen. 

Du brøt den en gang tidligere pga kone og barn. La henne få oppleve det og bestemme selv. Blir helt feil å dukke opp nå å si de tingene når hun har alt på stel. Bare fordi din kone var utro. 

Håper det ordner seg for deg. 

Anonymkode: 02387...d8e

Skrevet

Kutt ut kontakten! Hun må få leve sitt liv uten deg i kulissene som har henne "gående på gress". Du har ingen rett til å ødelegge for henne når du to ganger har valgt å bli hos kona selv. 

Ærlig talt tror jeg du hadde hatt godt av å være alene en stung, gjøre det slutt med kona, kutte kontakten med henne andre og bare være deg selv, klare deg selv osv.

Hun andre kan komme til deg om hun velger å gå fra mannen sin, men hun kan ikke ha både deg og mannen samtidig.

Dere er begge ute å kjøre her, ingen av dere blir lykkelige av å holde på på denne måten.

Anonymkode: 54d2e...c34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...