Gå til innhold

Hvor ofte ha sex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg lurer på hvor ofte det er normalt å ha sex?

Jeg er en jente på 23 år gammel som har vært i parforhold i 6 år. Vi har også 1 barn sammen. Samboer og barnefar er 27 år.

Jeg er usikker på hva som er normalt og jeg selv er misfornøyd med mitt sexliv som 23 åring. Vi har nemlig sex (kanskje) 1 gang i uka. Jeg må mase og hinte til sex ofte, og det er nesten slik at det har blitt en rutine at det er hver fredag eller lørdag. Jada, jeg har også prøvd å la vær å mase og hinte frem, og jeg har prøvd å snakke til han om problemet, men det hjelper ikke. Sexen foregår på samme plass og samme stilling. Jeg må ordne alt klær, glidemiddel og kondom. Det ødelegger litt også, fordi det skjer Aldr i spontant og ingen andre plasser en senga. Han har som ofte ikke forspill og kan kjøre på rett som det er. Han spør ofte "hva skal jeg gjøre"? Og det er turn off. Ja jeg har ønsket sex der han tar initiativ og på andre plasser. Men det skjer ikke. Er jeg kåt ellers så kan jeg bare glemme det. Det er så ille at jeg føler det eneste jeg gjør er å tenke på sex og irritere meg over frustrasjon. Ja, jeg kan bruke hjelpemidler men det er ikke det samme. Mannen sier hele tiden han er sliten og trøtt, eller kommer med annen unnskyldning. Han sier bare at han er sånn.

Så kom gjerne med råd og tips, og hva som egentlig er normalt?

Anonymkode: 427e9...835

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En gang i uka er ikke unormalt, men det kan jo likevel være for lite for deg.

Greia er at folk er forskjellig, og kunsten er å finne noen som har samme behov/lyst som deg selv, eller leve greit med at partneren er forskjellig fra deg.

For meg er 1-2 ganger i uka helt normalt og greit, men jeg har også en mann som synes det og da har jo vi et veldig greit sexliv, selv etter mange år sammen.

Anonymkode: b5011...c69

Skrevet

Vi har nok ikke sex mer enn en gang i uka vi heller, stort sett i helgene. Med krevende jobber, tre aktive barn, og mye ekstra belastninger i hverdagen er det ingen av oss som har behov for hyppigere sex. 

Men vi har fantastisk og variert sex når vi har sex da. Langt forspill, fokus på nytelse, mange orgasmer (for meg). Vi er fornøyde begge to. I en perfekt verden skulle jeg gjerne hatt tid og lyst til å ha sex nærmest hver dag, men i vår situasjon, og etter 11 år sammen, synes jeg vi har det fint!

Anonymkode: 467e7...a60

Skrevet

Har rundt hver 6.uke. Funker for oss 

Anonymkode: 1e649...ffb

Skrevet

Parforhold er helt ulike, og alle har hvert sitt behov. 

Jeg har et relativt stort behov, det samme har mannen min. Vi har oss glatt 2-3 ganger om dagen og gjerne oftere i helgen. Mye spontan sex, det må nesten til med små barn i hus :)

Anonymkode: 33ad5...bd7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...