Gå til innhold

Hvor mange ledd mellom deg og en kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

5 ledd til Al Gore.

Anonymkode: 775de...f96

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Er kollega med en kjendis (ikke typ a-kjendis) og kollega med en som har et barn som er «verdenskjent»

Anonymkode: 3af05...194

Jeg er også kollega med en som har ett «verdenskjent» barn 

Anonymkode: 70778...6d7

Skrevet

Min fars søskenbarn er gift med søskenbarnet til en kronprinsesse

Anonymkode: 4a569...1b8

Skrevet

Dette kommer jo an på hvordan man definerer både "ledd" og "kjendis" ...

Jeg har en i nærmeste familie som har vært toppolitiker i mange år og fremdeles har en profilert stilling.

Er det snakk om å kjenne eller ha møtt kjendiser så er det mer moro, men ikke noe som egentlig betyr noe. De er jo uansett bare vanlige mennesker, som alle andre, bare med litt mer uvanlige jobber/interesser eller evner. Har gått på skole med en, vært kjærest med en, hatt en som venninne... og møtt mange kjendiser fra ulike miljøer, alt fra næringsliv til kunst, underholdning, toppidrettsutøvere fra inn- og utland. Med møte mener jeg litt mer enn bare å hilse på, altså snakket med, tilbrakt tid med, hatt med å gjøre gjennom jobb over tid o.l. Tar jeg med de det er ett eller to ledd mellom meg og kjendiser så blir det jo veldig,veldig mange, inkl. den norske kongefamilien og alle amerikanske presidenter i USA fra 1970-tallet og til i dag og veldig mange internasjonale idrettskjendiser og toppolitikere.

Men det er jo egentlig ikke særlig interessant. Det mest interessante føler jeg er hvor liten vår store verden er når jeg blir påminnet at det er så få ledd mellom alle i verden. Men det å være kjendis i seg selv er jo rimelig uinteressant i seg selv, det som gjør at noen har blitt kjendiser er langt mer interessant, i hvert fall om de har blitt det pga. kunnskap og spesielle evner, de som har utrettet noe stort utover bare egen person.

Anonymkode: 87171...95b

Skrevet
På 25.11.2018 den 20.50, Anonym bruker skrev:

Jeg er også kollega med en som har ett «verdenskjent» barn 

Anonymkode: 70778...6d7

Hvem jobber med Kygos mor og hvem jobber med kygos far?

Anonymkode: 13e47...939

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...