Gå til innhold

Hvor mange ledd mellom deg og en kjendis?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er to ledd unna en engelsk landslagsspiller i fotball, han er gift med min fetters kusine på den andre siden av familien. Hva med deg?

Anonymkode: ac156...2fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et par. Men akk, så lite interessant. 

Anonymkode: 864ad...a35

Skrevet

Kommer jo helt an på kjendisen det er snakk om😉!

Skrevet

Jeg er gift med en, så nære nok... 

Anonymkode: 725ea...033

Skrevet

Fetteren til mamma er en godt (voksen) kjent norsk artist/sanger. 

Anonymkode: 2df46...378

Skrevet

Noen er direkte etterkommer av Harald Hårfagre datteren Aalov!!!

Anonymkode: 63fbf...dfd

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Noen er direkte etterkommer av Harald Hårfagre datteren Aalov!!!

Anonymkode: 63fbf...dfd

Av kongeslekt altså? Forfulgt av dagens regime som frykter du skal gjøre krav på tronen?

Når det er snakk om så mange år tilbake, vil veldig mange være etterkommere. En «fun fact» men betyr ingenting.

Jeg har møtt mange kjendiser og kjenner mange som kjenner en. Stort sett ett ledd.

Anonymkode: 13e47...939

Skrevet

Jeg er på fornavn med flere ganske godt kjente norske musikere, men tror ikke det er så veldig uvanlig..?

Anonymkode: 5abaf...56d

Skrevet
1 minutt siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er på fornavn med flere ganske godt kjente norske musikere, men tror ikke det er så veldig uvanlig..?

Men er du i slekt med de?

Anonymkode: b6a60...4e8

Skrevet

Ingen som jeg vet om, ikke en eneste en 😂

Skrevet

sambor og har barn med en 

Anonymkode: c7c24...e58

Skrevet

Kommer helt an på hvem kjendisen er. Kjenner noen selv, kjenner noen som kjenner noen, og så videre...

Anonymkode: c40d0...52d

Skrevet

Firmeningen min . 

Anonymkode: 4a981...e28

Skrevet
52 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Men er du i slekt med de?

Ah, sånn å forstå. Forstod ikke at ledd betød slekt. Men nei, da har jeg ingenting 😆

Skrevet

Hmm... Jeg er ikke i slekt med en kjendis som jeg vet om. 

Anonymkode: e27df...484

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Ah, sånn å forstå. Forstod ikke at ledd betød slekt. Men nei, da har jeg ingenting 😆

Regner med at dette er inspirert av programmet «Jorden rundt på seks steg», og ut fra den teorien handler det ikke om slektskap, så dine ledd teller. 

Anonymkode: dde77...8d2

Skrevet

Hvis ledd betyr i familie, så er det sikker mange ledd. Aner faktisk ikke.

Hvis ledd kan bety ledd som i det programmet det refereres til, så ikke så mange.

Har gått i paralellklasse men en kjendis, så det er vel første ledd. Kjent topp fotballspiller.

Har ei venninne som er i nær slekt med en kjendis, så det er vel 2. ledd. Komiker.

Har en nabo som er tante til en kjendis, så det er vel 2 ledd. Fotballspiller på toppnivå.

Et tidligere lærerpar av meg er foreldre til en kjendis. Fotballspiller på toppnivå.

Må legge til at det er forskjellige fotballspillere det er snakk om.

Anonymkode: 8d2b2...980

Skrevet

Tremenninger min var en skiskytter i verdenstoppen

Anonymkode: 4efd7...1b0

Skrevet

Forskjell på A, B og C kjendiser da ;)

Broren til svogeren min er en kjent norsk artist (sanger som alle har hørt om), men han er vel ikke i slekt med meg egentlig når han er inngiftet på den måten? Søsteren min er gift med broren hans, men jeg har ingen blodsbånd til han.

Anonymkode: 0e805...d6d

Skrevet
3 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg er to ledd unna en engelsk landslagsspiller i fotball, han er gift med min fetters kusine på den andre siden av familien. Hva med deg?

Anonymkode: ac156...2fe

Det blir vel 3 ledd? Ett ledd til din fetter, ledd 2 til hans kusine og ledd 3 til fotballspillere.

Anonymkode: bc686...779

Skrevet

Jeg har 4 ledd til Barack Obama, 

Anonymkode: bc686...779

Skrevet

Hvor gode venner må man være for at det skal kunne regnes som et ledd? Holder det å ha snakket sammen eller må man omgås daglig? Om det er det første har jeg to ledd til veldig mange.

Anonymkode: 05a2d...f69

Skrevet

Er kollega med en kjendis (ikke typ a-kjendis) og kollega med en som har et barn som er «verdenskjent»

Anonymkode: 3af05...194

Skrevet

Min samboer er musiker og jobber med en verdenskjent artist. Han jobber primært i utlandet. Det er forsvinnende lite interessant, og byr mer på divanykker og ukurante arbeidstider enn gull. 

Tror de aller fineste jeg vet om er de helt vanlige. Hva er en verdenskjent modell som lever på agurkvann og restylane mot sykepleieren som holder en sorgfull mor i hånda, ulønnet etter arbeidstid og uten applaus og scenelys? Sistnevte gjør meg vill av beundring. 

Anonymkode: 1da94...998

Skrevet

Ingen kjendiser, men har flere søskenbarn som er norgesmestere og verdensmestere i diverse 🙂

Anonymkode: abace...a30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...