Gå til innhold

La meg dele av min livsvisdom :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke skru på motoren i bilen før du måker av snøen om du kommer til å støtte deg på knappen som låser dørene.

Bilen sto og gikk på tomgang i flere timer på parkeringsplassen, før mannen min kom med ekstranøkkelen. Veske og telefon hadde jeg også låst inne i bilen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
15 timer siden, Anonym bruker skrev:

Dersom man har 3 unger og 3 saccosekker, ha dem i samme farge ellers blir det alltid krangel om hvem som skal ha hvilken

Anonymkode: c3de1...3a4

Haha det er mine unger du snakker om, hvordan kjenner du de? 

Anonymkode: d5fdc...44a

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å jo da; Oroblu.

Du får de hos Cubus, Match og Vic.

Anonymkode: 4c85c...7ec

Heldiggris. Jeg må heise opp de også i løpet av dagen :D

Skrevet
9 timer siden, Anonym bruker skrev:

Å jo da; Oroblu.

Du får de hos Cubus, Match og Vic.

Inntil Oroblu lager dem med kryssbandolær og seler siger de også. Bare til atten ganger prisen.

Skrevet
10 timer siden, Nyttårs barn skrev:

Ikke skru på motoren i bilen før du måker av snøen om du kommer til å støtte deg på knappen som låser dørene.

Bilen sto og gikk på tomgang i flere timer på parkeringsplassen, før mannen min kom med ekstranøkkelen. Veske og telefon hadde jeg også låst inne i bilen.

😂😂😂

Heldigvis lar ikke bilene oss låse noen dører mens nøklene ligger inni. Den bare protesterer med høye pip. Hadde jeg manglet den funksjonen så ville jeg holdt deg med selskap på parkeringsplassen ganske ofte😉

Anonymkode: ca5a4...fc8

Skrevet
4 minutter siden, Anonym bruker skrev:

😂😂😂

Heldigvis lar ikke bilene oss låse noen dører mens nøklene ligger inni. Den bare protesterer med høye pip. Hadde jeg manglet den funksjonen så ville jeg holdt deg med selskap på parkeringsplassen ganske ofte😉

Anonymkode: ca5a4...fc8

Min venninne låste sin nyfødte baby inni bilen på den måten 😮Ammetåke og bilnøkler er en dårlig kombo. 

Anonymkode: 380fd...6ea

Skrevet
2 timer siden, Himmel og hav skrev:

Heldiggris. Jeg må heise opp de også i løpet av dagen :D

1 time siden, sug lut skrev:

Inntil Oroblu lager dem med kryssbandolær og seler siger de også. Bare til atten ganger prisen.

Da bruker dere for store str.

De skal være trange skikkelig når de tas på, men det går seg til 😄

Skrevet

- At omgangssjuka alltid kommer når man enten har planlagt ferie eller shinet huset skikkelig nøye.

- at du aldri må ut av huset på dager hvor du burde holdt deg hjemme, du møter på de du absolutt ikke vil møte. 

- å dusje i fred med barn i huset er uoppnåelig frem til de flytter ut. 

- barn vil alltid ha det de ønsker seg til de får det, da vil de ha noe annet 🤣

- å stresse avgårde er nytteløst uansett, det kommer alltid noe i veien. 

Anonymkode: 70a14...87d

Skrevet

- å  bytte tampong med klister (håndball) er ikke lurt. 

Skrevet
10 minutter siden, Virre Vips skrev:

- å  bytte tampong med klister (håndball) er ikke lurt. 

...enda en god grunn til å ikke spille håndball 😂

mvh
fotballjente 

Skrevet
På 25.11.2018 den 12.16, Himmel og hav skrev:

Jeg begynner å dra på åra, og har opparbeidet meg en del kunnskap og fått en del erfaringer underveis, og føler for å dele litt. Håper noe kan være til nytte:

- Ta ikke på deg lipgloss rett før frisøren skal klippe luggen din.

- Om du ikke har noe skikkelig å pusse brillene med tilgjengelig, ikke tro at du kan pusse vekk den ene flekken med genseren. De vil garantert bli verre enn de var.

- Å legge seg ned på sofaen og dra over seg pleddet for å se de siste 20 minuttene av filmen er alltid en dårlig idé. Ihvertfall om du vil se de siste 18 minuttene av den.

- Nei, det finnes ingen strømpebukser som ikke siger

- Sykle i rette skjørt er ikke umulig. Du må bare avfinne deg med at skjørtet etter femhundre meter er samlet som en badering rundt toppen av låra.

- Man blir aldri for gammel til å fryde seg over å rekke tunge til teitinger bak deres rygg. Det samme gjelder forsåvidt å rekke tunge til telefonen når den i den andre enden er en dust.

Noen andre som har opparbeidet seg litt livsvisdom å komme med?

Og tro i hvert fall ikke at du kan pusse brillene bedre med fingrene enn med genseren, selv om den kollegaen du jobbet sammen med for 20 år siden alltid gjorde det og virket fornøyd. 

Sørg for å ha bilnøklene i hånda før du smekker igjen bagasjerommet på en låst bil.

Skrevet

Når alle forteller deg at babytiden er den mest slitsomme av ditt liv med barn i hus, da lurer de deg. Det snurper seg når de begynner på barneskolen, su er fanga i en tidsklemme emd henting og levering, og deretter trenger de stort hus, de får meninger og du må jobbe ræva av deg for å utvikle deg som menneske. Du trodde du var voksen da du sto der og tørka bæsj av seksmåntingen. Du tok feil.

Når du tror at det finnes en mann uten feil, at venninna di sin burde vært din, da tar du feil.

De som aldri innrømmer å ha drittdager, mild angst og snerter innom relasjonsproblemer. De lurer deg. De er dem det r mest synd på av alle. Tenk på gnisse tenner bak en plettfri fasade.

Ikke lev livet ut fra navigatene kokt asparges, fettfrie knekkebrød, løpetrening og legg deg tidlig i din kroniske avholdenhet hver dag for å bevare helsen. Da sitter du der på gamlehjemmet i apolinsk tristesse og må leve 14 år lengre enn alle de som innimellom tok seg tid til å feile.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...