Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #26 Skrevet 23. november 2018 Synes det var dårlige tilbud i år ja. Jeg har fulgt mest med på Zalando og Elkjøp. På Elkjøp fant jeg ikke noe, og ble veldig skuffet. Det jeg var ute etter der, har de bedre tilbud på ellers. Og på Zalando var det en del av varene på salg, som gikk opp i pris, de var på bedre salg uken før. Men jeg fikk tak i 2 vinterjakker og en vinterbukse til sønnen min, til 45% rabatt. Så veldig fornøyd med det. Både utebuksa og ene vinterjakken hadde jeg kjøpt til full pris, da vi har de fra før, og er veldig fornøyd med kvaliteten. Har sjekket tilbud litt andre steder og, men synes det er mye 20% salg. Og det er jo ikke noe å rope hurra for. Anonymkode: 10088...c09
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #27 Skrevet 23. november 2018 Synes det har vært mye bra til salg i dag jeg! Gjorde et kupp på trådsløse øretelefoner i stad Anonymkode: 9b3c0...be3
Stinepetrine Skrevet 23. november 2018 #28 Skrevet 23. november 2018 Høygravid ble jeg liggende i sengen å handle. Fant to lyle and scott gensere og en j Lindeberg bukse til mannen. Da vet jeg at han blir fornøyd med julegaven og jeg sparte 1500,-😊👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå