Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #1 Skrevet 22. november 2018 Utrolig myemarkedsføring.. den skal de ha😅 Anonymkode: 99c1a...0ed
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #3 Skrevet 22. november 2018 Hæ? Hvilket salg? Anonymkode: 4aad9...811
Deterbaremeg:):) Skrevet 22. november 2018 #4 Skrevet 22. november 2018 Tror det er få varer som blir satt ned masse. Lokketilbud, så når de tre jakkene er solgt, så finner noen erstatninger, noe som fører til mersalg. Sleipt hele greia. Alle har jo salg og kampanjer hele året, så hvorfor gå bananas fordi det har fått et navn, en dag, som forøvrig er utvidet i alle bauger og kanter...
Tøystykke Skrevet 22. november 2018 #5 Skrevet 22. november 2018 8 minutter siden, Anonym bruker skrev: Hæ? Hvilket salg? Anonymkode: 4aad9...811 Regner med hun sikter til Black Friday... Eller Black Week
Tøystykke Skrevet 22. november 2018 #6 Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, Deterbaremeg:):) skrev: Tror det er få varer som blir satt ned masse. Lokketilbud, så når de tre jakkene er solgt, så finner noen erstatninger, noe som fører til mersalg. Sleipt hele greia. Alle har jo salg og kampanjer hele året, så hvorfor gå bananas fordi det har fått et navn, en dag, som forøvrig er utvidet i alle bauger og kanter... Jeg for min del synes det er topp at jeg fikk vintersko til halv pris - midt i sesongen! Jeg har ikke sjans til å kjøpe vintersko til halv pris i mars, og beregne hvilken størrelse ungen bruker i november/desember. De vokser i rykk og napp, og nå har de gått opp 2-3 skostørrelser. Jeg hadde tippet 1.
Deterbaremeg:):) Skrevet 22. november 2018 #7 Skrevet 22. november 2018 Akkurat nå, Tøystykke skrev: Jeg for min del synes det er topp at jeg fikk vintersko til halv pris - midt i sesongen! Jeg har ikke sjans til å kjøpe vintersko til halv pris i mars, og beregne hvilken størrelse ungen bruker i november/desember. De vokser i rykk og napp, og nå har de gått opp 2-3 skostørrelser. Jeg hadde tippet 1. Joda, man kan være heldig, men utover det viser jeg til svaret mitt🙂
Tøystykke Skrevet 22. november 2018 #8 Skrevet 22. november 2018 13 minutter siden, Deterbaremeg:):) skrev: Joda, man kan være heldig, men utover det viser jeg til svaret mitt🙂 Ja, og jeg er enig med deg i at mye av det vi ser er lokketilbud og juks&fanteri. Men grunnen til at folk går bananas er fordi 1) det er like før jul, folk kjøper julegaver og 2) det er på tilbud. Det er tilbud overalt, stort sett er det noe mer spredt. Men jeg har sett "gode tilbud" der de slår av 20-25%. Er det i det hele tatt noen som kjøper noe da? Det er jo ingenting.
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #9 Skrevet 22. november 2018 13 minutter siden, Tøystykke skrev: Ja, og jeg er enig med deg i at mye av det vi ser er lokketilbud og juks&fanteri. Men grunnen til at folk går bananas er fordi 1) det er like før jul, folk kjøper julegaver og 2) det er på tilbud. Det er tilbud overalt, stort sett er det noe mer spredt. Men jeg har sett "gode tilbud" der de slår av 20-25%. Er det i det hele tatt noen som kjøper noe da? Det er jo ingenting. Jeg kjøpte en kjole i dag til bare 25%rabatt. Sparte over 600kr, vil ikke akkurat kalle det ingenting😉 Men ellers er jeg enig. Stort sett dårlige tilbud rundt omkring. Anonymkode: 494fe...0db
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #10 Skrevet 22. november 2018 Det er ikke noe spesielt bedre tilbud en januarsalg, sommersalg etc. I forhold til i USA , hvor man snakker 70-80% avslag osv så er ikke de -25% på kapphal all verden, nei 😂 -Men med litt søk inne på feks prisjakt (hvor du kan se grafer også), og en liten julegaveliste klar, så kan man jo spare litt Og på nett finnes bedre tilbud en feks kjøpesentrene. Det hauses opp til mer en hva det er verd ja. Anonymkode: 246b1...53b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #11 Skrevet 22. november 2018 Enig med deg hi, det er mye dårlige tilbud. Å stå i kø i evigheter for å få 20-30 % avslag, er det ikke verdt. Jeg var på H&M i fjor, og det er den jævligste køen jeg noen gang har sett, den gikk opp og ned mellom radene i butikken, før den gikk ut av butikken og nedover gangen. Og hvordan de klarte å håndheve at salget sluttet klokken 10 skjønner jeg ikke, for da sto det mange hundre i kø fremdeles og nye kom hele tiden til. Anonymkode: 10d46...721
Stinepetrine Skrevet 22. november 2018 #12 Skrevet 22. november 2018 Føler og at tilbudene er litt dårlig. Tar en tur i morgen tidlig for å se etter vinterklær og sko til ungene jeg og. Det trenger de, og da er det greit å få det billig. Kanskje noe klær til mannen😉
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #13 Skrevet 22. november 2018 Jeg var ute etter playstation 4 å den var det en butikk som solgte til 2200 kr og en som solgte den til 2490 kr innkludert ett spill. Det synes hvertfall jeg var godt tilbud! Koster 2900 kr ellers for bare spillkonsollen. Jeg irriterer meg heller over at de var utsolgt etter noen minutter så jeg gikk glipp av å få taki en Anonymkode: e1f40...c0e
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #14 Skrevet 22. november 2018 Jeg har sett flere gode tilbud. Har blant annet kjøpt vintersko til barna til halv pris. Men lønner seg å følge med på f.eks prisjakt.no og se hvor det er billigst og hva prisen har vært før. Og jeg skal for Guds skyld ikke bevege meg i en fysisk butikk fredag. Kan nesten ikke tenke meg noe verre. Handler heller på nett. Anonymkode: 82dcb...57b
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #15 Skrevet 22. november 2018 Kunne tenkt meg noen nye klær, så jeg kikket litt rundt på nettbutikkene nå, men 20% er utrolig knegent. På H&M må du til og med kjøpe minst 3 ting for å få den fantastiske 20% rabatten 😂 Anonymkode: 10d46...721
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #16 Skrevet 22. november 2018 Jeg var inne på xxl på nett for å bestille noe som uansett ikke det er vits å se etter salgspriser på, og slumpa til å få tak i regnponcho fra Helsport til halv pris, som jeg faktisk har ønsket meg lenge. Det monner med halv pris. Anonymkode: 7873e...99c
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #17 Skrevet 22. november 2018 9 minutter siden, Anonym bruker skrev: Jeg var inne på xxl på nett for å bestille noe som uansett ikke det er vits å se etter salgspriser på, og slumpa til å få tak i regnponcho fra Helsport til halv pris, som jeg faktisk har ønsket meg lenge. Det monner med halv pris. Anonymkode: 7873e...99c Men det står jo ikke førpriser på XXL, hvordan skal man vite hvor billig det er? Anonymkode: 10d46...721
Anonym bruker Skrevet 22. november 2018 #18 Skrevet 22. november 2018 1 minutt siden, Anonym bruker skrev: Men det står jo ikke førpriser på XXL, hvordan skal man vite hvor billig det er? Anonymkode: 10d46...721 Aner ikke, skulle som sagt kjøpe noe annet og det er uansett normalpriset, men ponchoen visste jeg pris på fordi jeg har gått motstrebende forbi den flere ganger fordi jeg ikke hadde lyst til ut med såpass penger der og da. Anonymkode: 7873e...99c
Mamma_til_2 Skrevet 23. november 2018 #19 Skrevet 23. november 2018 8 timer siden, Anonym bruker skrev: Jeg var ute etter playstation 4 å den var det en butikk som solgte til 2200 kr og en som solgte den til 2490 kr innkludert ett spill. Det synes hvertfall jeg var godt tilbud! Koster 2900 kr ellers for bare spillkonsollen. Jeg irriterer meg heller over at de var utsolgt etter noen minutter så jeg gikk glipp av å få taki en Anonymkode: e1f40...c0e De har enda til den prisen 2490kr på elkjøp.no og i enkelte butikker eller så kan du prøve på komplett.no.
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #20 Skrevet 23. november 2018 nei er ikke det Anonymkode: 17298...dc7
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #21 Skrevet 23. november 2018 Jeg hadde ikke planer om å kjøpe noe, men har kommet over to gode tilbud. Siden jeg bare kunne kjøpe 2stk kjøpt jeg to på nett og sendt ungene innom butikken før skolen idag, ser på nettbanken at de fikk tak i det. Så nå fikk de begg nye treningsbukser de helst vil ha, men som de ellers vet de ikke får pga høy pris. Hadde jeg ikke tilfeldigvis sett reklamen før jeg sovnet i går så hadde det ikke blitt noen, for jeg gidder ikke følge med eller gå i butikken. Vet jeg kjøper mer enn jeg hadde trengt og dermed hadde jeg ikke kommet noe billig ut av det. og det andre jeg kom over ble faktisk til mamma istde for meg. Skulle ha garn til meg selv men det hadde de ikke, men de hadde garn mamma er storforbruker av. Så å få ett nøste til 5kr istede for noen og tyve kroner hun pleier å kjøpe de for var supert. Så da ramler det inn nye tøffler til meg etterhvert vet jeg. Anonymkode: 7b2da...7ea
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #22 Skrevet 23. november 2018 Jeg hadde lagd liste og fulgt med prisene i et par uker. 1 av de 8 tingene jeg skulle ha var billigere denne uken/idag resten var samme pris som for 2 uker siden. Jeg sparte 49,- 😂 Som noen sier over så kan du gjøre et godt tilbud, men da skal du være rask ute for det finnes kun 2-3 stk i hver butikk. Anonymkode: 83eaa...c90
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #23 Skrevet 23. november 2018 Babybanden har billig ull. Anonymkode: aab82...100
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #24 Skrevet 23. november 2018 Sparte 800 kr på gode vintersko jeg uansett måtte hatt. Så det er jo litt. Men USA-tilstander blir det nok ikke her 😅 Anonymkode: e23f7...a36
Anonym bruker Skrevet 23. november 2018 #25 Skrevet 23. november 2018 Jeg kjøpte på mandag genser, bukse hals, lue og ørevarmer i Kari Traa sin rose ull på GetInspired på mandag og sparte fra 25 til 39 %. Jeg har ønsket meg dette lenge og vet prisene så tilbudet var reelt og ettersom jeg sparte 900 kroner er jeg godt fornøyd med det. I dag kjøpte jeg trampoline på Obs.no til 999 som før kostet 2499 (det vet jeg også ettersom jeg vurderte å kjøpe ny i vår), og det er jeg også godt fornøyd med ettersom jeg måtte kjøpe ny nå i vår uansett. Utover det så har jeg ikke vært og skal ikke i noen fysisk butikk i dag utenom Kiwi for å kjøpe litt mat. Anonymkode: 33ecf...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå