Gå til innhold

Han gir gave til eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Hmmm……

For en stund siden skrev jeg her om at eksen min absolutt vil at vi skal gi hverandre gaver til jul og bursdag, noe jeg synes er bare tull!! Har nok gaver jeg må kjøpe ellers.... Ikke aner jeg hva jeg skal kjøpe heller... Fikk mye medhold her, de fleste lurte på hvorfor i all verden han ville det! Nå virker det plutselig som om flertallet her inne mener at det er helt naturlig....??

Anonymkode: 892c9...518

Det er fordi damene her inne skal kverulere på alt mulig...Være uenig og rakke ned på Hi så ofte de kan. Å dette rælet med at ‘alle nykjærester som blir sammen med en med barn må bare godta ditt og datt fordi de har barn og bla bla’. Bare pisspreik hele opplegget. Barnefar her i gården har fått ny dame, jeg og barnefar får Kun snakke når det omhandler barnet vår. Litt dumt iblant ja, men hva så?! Vi to er ikke sammen lenger, ergo er det ikke jeg som fører skuta lenger heller, han har ny dame, og må respektere henne og selv om han er far til barnet mitt. Makan

Anonymkode: ee266...a75

Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Det er fordi damene her inne skal kverulere på alt mulig...Være uenig og rakke ned på Hi så ofte de kan. Å dette rælet med at ‘alle nykjærester som blir sammen med en med barn må bare godta ditt og datt fordi de har barn og bla bla’. Bare pisspreik hele opplegget. Barnefar her i gården har fått ny dame, jeg og barnefar får Kun snakke når det omhandler barnet vår. Litt dumt iblant ja, men hva så?! Vi to er ikke sammen lenger, ergo er det ikke jeg som fører skuta lenger heller, han har ny dame, og må respektere henne og selv om han er far til barnet mitt. Makan

Herregud, du fremstiller kvinner som noen jævla diktatorer. «Styrer skuta»??? 

Du skylder ikke dama til eksen din noe mer respekt enn hun skylder deg, og hun har ingen makt i verden til å diktere hva du og eksen skal snakke om. 

Samboeren min kunne bare prøvd å bestemme hva jeg kan snakke med eksen om og når. Heldigvis er han ikke så sprø. Sjalusi og kontrollbehov er noe av det minst sexy som finnes.

På mange her inne skulle man tro at det ikke kan eksistere relasjoner mellom kvinner og menn uten at sex og romantikk er involvert.

Anonymkode: 7ec6a...e24

Skrevet
8 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hmmm……

For en stund siden skrev jeg her om at eksen min absolutt vil at vi skal gi hverandre gaver til jul og bursdag, noe jeg synes er bare tull!! Har nok gaver jeg må kjøpe ellers.... Ikke aner jeg hva jeg skal kjøpe heller... Fikk mye medhold her, de fleste lurte på hvorfor i all verden han ville det! Nå virker det plutselig som om flertallet her inne mener at det er helt naturlig....??

Jeg så  ikke tråden din, men ville svart akkurat det samme der som jeg har svart her,

Anonymkode: 99d03...c16

Skrevet
6 timer siden, Anonym bruker skrev:

Får kun snakke med hverandre når det omhandler barnet? Hvem i alle dager har rett til å bestemme over hva dere kan snakke om? Så lenge dere ikke hopper på hverandre når dere møter hverandre så er det vel ingen som kan bestemme hva dere snakker om!

Anonymkode: 9ab88...5fa

Skrevet

Stemor fra helvete, du eller? 

Tenk, eksen og jeg kjøper gave til hverandre (fra oss og barnet) til bursdag, fars-/morsdag OG jul. Vi klemmer til og med når vi treffes 😱

Anonymkode: 584c1...c0d

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men hvorfor kan han ikke bare være ferdig? Jeg skjønner de må sees når han henter og leverer men de har jo separert seg av en grunn.

Anonymkode: 0901d...abf

Ja, de er altså ikke ektefeller lenger, men de er foreldre sammen til TRE barn.

De kommer  til å ha mye med hverandre å gjøre de neste årene uansett. I mange år, for barna er ganske små. 

Dette må du tenke gjennom om du kan leve med, for det kommer til å få innvirkning på ditt liv.  Du kan for eksempel ikke bare late som at hun ikke finnes. Du kan kanskje ikke forvente at han vil ha flere barn. Du må lære deg å akseptere henne og fortiden. 

Anonymkode: 79876...163

Skrevet

Må jo si at det er forskjell på å gi gave fra seg selv til eksen og det å kjøpe en gave fra barna til mora som er eksen.

Om han gir gave fra seg selv, og han vet hva hun ønsker seg og gir mye omtanke rundt en gave. Så skjønner jeg at hi reagerer. Men om det er en liten ting fra barna til mora dems, da burde det være greit. 

Anonymkode: 86847...a8d

Skrevet
12 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hmmm……

Jeg tenker ikke at det i utgangspunktet er naturlig, men det burde jo ikke bli et så stort problem. Om begge ønsker det, så ser jeg ikke hvorfor de ikke skulle kunne kjøpe gaver til hverandre. Man kan da være venner selv etter et samlivsbrudd. Det betyr slett ikke at man har lyst på eller er forelsket i ekspartneren. Her tror jeg nok HI bør innse at dette er en kamp hun ikke vil vinne, og la det gå. Pick your battles.

Anonymkode: 23dd4...1c1

Skrevet
18 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Må jo si at det er forskjell på å gi gave fra seg selv til eksen og det å kjøpe en gave fra barna til mora som er eksen.

Om han gir gave fra seg selv, og han vet hva hun ønsker seg og gir mye omtanke rundt en gave. Så skjønner jeg at hi reagerer. Men om det er en liten ting fra barna til mora dems, da burde det være greit. 

Trådstarter her (Jeg gidder ikke kommentere mer ellers for det er jo nesten bare drittkjerringer her men jeg leser tråden altså).

Han gir fra seg. Fra han til hun. Også gir barna noe annet, jeg vet ikke om de lager noe eller han kjøper fra dem. Han kjøper noe bare fra seg til henne. I fjor var det noe keramikk koppgreier. De pengene kunne han brukt på meg i steden.

Skrevet
5 minutter siden, Anonym bruker skrev:

Trådstarter her (Jeg gidder ikke kommentere mer ellers for det er jo nesten bare drittkjerringer her men jeg leser tråden altså).

Han gir fra seg. Fra han til hun. Også gir barna noe annet, jeg vet ikke om de lager noe eller han kjøper fra dem. Han kjøper noe bare fra seg til henne. I fjor var det noe keramikk koppgreier. De pengene kunne han brukt på meg i steden.

Er det mulig?! Spår at du blir singel før jul jeg altså...

Anonymkode: 23dd4...1c1

Skrevet
14 timer siden, Anonym bruker skrev:

??

Og det er så typisk dere å tro alt er troll. Men greit. Da trenger jeg ikke skrive mer.

Når folk tror du troller, så burde du ta det som et tegn på at du er fullstendig urimelig.

Anonymkode: d84e4...738

Skrevet

Herregud, jeg ser ikke problemet, jeg kjøper til eksmannen og han til meg, ingen av våre samboere bryr seg om det, de synes det er flott at vi er så gode venner for barnas skyld

Anonymkode: 654f2...39a

Skrevet
10 timer siden, Anonym bruker skrev:

Hvis det er noen som er drittkjerring her, så er det deg!

Skrevet
På 22.11.2018 den 10.57, Anonym bruker skrev:

Jeg skjønner deg godt. Hvorfor skal de gi hverandre gaver. Noe som er personlig. 

Og det nytter ikke å spørre her. Vet aldri om de er i dårlig humør eller ei. Alt er sjalusi og alltid den nye som gjør feil. Tenker at det handler litt om respekt for hverandre. 

Skrevet
På 21. november 2018 den 19.48, Anonym bruker skrev:

Stemmer på at dette er trolling ja. 

Anonymkode: d64c1...68c

Lei av slike kommentarer

Skrevet
På 22. november 2018 den 21.49, Anonym bruker skrev:

Hvis det er noen som er drittkjerring her, så er det deg!

Uffff

Skrevet
1 time siden, Anonym bruker skrev:

Noe som er personlig. 

Hva er problemer med at noe er personlig?

De er foreldre til samme barn. De har felles ansvar for det beste og viktigste i verden. Klart forholdet deres er personlig. 

Skrevet
1 time siden, koro51 skrev:

Lei av slike kommentarer

Følte du deg truffet

Anonymkode: f9fdc...488

Skrevet

Hadde det vært fra barna, men han ordnet det, hadde jeg forstått det. Vi gjør det her, men nå som jeg har ny samboer, fikser han gave til meg sammen med barna. Far har ikke ny partner, så da ordner jeg sammen med barna. Men jeg kjøper da ikke gave fra meg til han. Vi er ferdig, kommuniserer fint, men vi bruker ikke tid og penger på hverandre lenger.

Anonymkode: db9ee...b5f

Skrevet

Jeg skal kjøpe gave til eksen min.. vi har kjøpt gaver til hverandre hver jul og bursdag etter det ble slutt, hvorfor skal vi slutte fordi han har fått samboer? Har barn sammen og er en del sammen for at barna skal få oppleve at vi er en familie. Noen ganger er eksen med, men er ikke helt sikker på hun syns det er ok.

Anonymkode: df42e...de5

Skrevet

Jeg synes det er veldig spesielt å gi gave til X. Greit å fikse noe fra barna, men ikke gi selv. Skjønner godt at du ikke liker det.

Skrevet

så lenge han ikke kjøper sexy undertøy eller sexleketøy til henne så skjønner jeg ikke hvorfor du er sjalu å gjør en stor greie ut av det!

Anonymkode: 63840...7ce

Skrevet
4 timer siden, Anonym bruker skrev:

Jeg skal kjøpe gave til eksen min.. vi har kjøpt gaver til hverandre hver jul og bursdag etter det ble slutt, hvorfor skal vi slutte fordi han har fått samboer? Har barn sammen og er en del sammen for at barna skal få oppleve at vi er en familie. Noen ganger er eksen med, men er ikke helt sikker på hun syns det er ok.

Anonymkode: df42e...de5

Men dere er jo ikke en familie lengre.....?

Skrevet

Er det så galt, egentlig? 

Jeg kjøper gaver fra oss til hans eks, mannen og deres barn😂😂 eksen kjøper til oss og våre barn.

det har vi gjort i alle år. 

Skrevet
7 timer siden, Anonym bruker skrev:

Men dere er jo ikke en familie lengre.....?

Mor, far og barn? Selvsagt er de familie. Spesielt i barnas øyne.

Er det ikke flott at hun du svarer og hennes eks har så godt forhold at de kan være med barna SAMMEN, selv om de ikke har et romantisk forhold lenger? 

(Tipper magefølelsen din skriker NEEEEEIIIIII til det. Sjalusi er en sterk følelse. Men irrasjonell og skadelig.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...